Джованна Боніфацій приїхала до Торонто та орендувала автомобіль у Avis на три дні. Вона їздила на GMC Yukon Denali між аеропортом, центром Торонто та містечком Кітченер.
За її словами, за три дні вона проїхала близько 300 кілометрів, поки повернула машину в аеропорту.
Боніфацій сказала, що сплатила близько 1000 доларів передоплати. Але чекаючи в аеропорту свого літака, вона перевірила виписку з кредитної картки та помітила стягнення понад 8000 доларів від Avis. Потім вона подивилася на квитанцію від Avis і побачила, що компанія стягнула з неї оплату за проїзд 36482 кілометрів за ставкою 25 центів за кілометр.
Жінка сказала, що їй довелося б їхати 72 години поспіль із швидкістю близько 500 км/год, щоб це стало можливим. Це також приблизно така сама відстань, як тричі проїхати від Торонто до Південної Африки. Постраждала кілька разів телефонувала до прокатної компанії, проте її проблему не могли вирішити.
Лише за кілька днів, коли до справи приєдналися ЗМІ, їй зателефонували з Avis і повідомили, що додаткові витрати буде відшкодовано. Компанія повідомила, що вибачилася перед Боніфаціями за помилку і повернули кошти. Однак вони не сказали, що спричинило помилку.
“Загалом, це було погане обслуговування замовників. Найбільше засмучувало те, що ми не змогли вчасно зв’язатися зі службою обслуговування клієнтів», — сказала вона, додавши, що це випробування створило для неї стрес під час подорожі.