Новини

У США вживані електромобілі подорожчали більш ніж на 50%.

Зокрема, подібне пов’язано зі зростанням цін на пальне, а також із дефіцитом нових автмообілів.

Збої в ланцюзі поставок і дефіцит компонентів призвели до того, що автовиробники і досі мають проблеми з виробництвом нових автомобілів. Це призвело до дефіциту запасів і зростання цін. Натомість покупці звертають увагу на вживані авто, але й на цьому ринку ціни стабільно зростали протягом останніх місяців, передає Auto24.

Недавнє дослідження iSeeCars показало, що ціни на вживані автомобілі з бензиновим двигуном залишаються високими, але зростання дещо уповільнюється. Водночас ціни на вживані електромобілі різко зросли в липні, збільшившись на 54,3% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Електромобілі зазвичай швидко знецінюються через відсутність попиту, але не цього разу: зростання цін на пальне та інші фактори призвели до сплеску попиту.

2021 року ціна на Nissan Leaf зросла найбільше – на 45%, в результаті чого середня ціна цього вживаного автомобіля склала 28 787 доларів США. Наступним у черзі був Chevy Bolt, ціна якого зросла на 29,3%, а Tesla Model S – на 27,5%. Втім, не всі Tesla різко подорожчали: вартість Model Y, наприклад, виросла “лише” на 13,6%. Виникає закономірне запитання: чому середнє зростання цін на електромобілі становить 54%, хоча жодна окрема модель не стала настільки дорожчою? Виявляється, від липня 2021 року до липня 2022 року асортимент наявних на ринку моделей змінився, частково через масове відкликання акумуляторів Chevy Bolt.

“У липні 2022 року на ринку було відносно менше електромобілів Chevy Bolt і більше Tesla Model 3 і Model Y (разом з Model S, Porsche Taycan і Audi E-Tron), через що середня ціна в липні 2022 р. йшла вгору”, – говорить Кара Лотон з iSeeCars. “Chevy Bolt мав меншу ринкову частку, натомість дорожчих електромобілів було більше”.

Зростання цін на гібридні автомобілі сповільнився на початку цього року, але повернувся в липні. iSeeCars частково пояснює таке зниження відсутністю традиційних транспортних засобів у продажу та різким зростанням цін на електромобілі. Ціни на бензин і додаткова перевага двох двигунів також могли зіграти свою роль.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

7 поширених помилок водіїв взимку та як їх уникнути

З настанням холодів багато водіїв обмежуються звичними діями - міняють шини, доливають омивач і думають,…

24.11.2025

Honda HR-V e:HEV пройшла випробування «Лосиний тест»

У вересні минулого року Honda представила в Японії новий кросовер HR-V e:HEV, який вже давно…

24.11.2025

Несправні гальмівні сигнали: коли штраф законний і що робити водіям

Багато водіїв стикаються з несправедливими штрафами через незнання правил або вимог до авто. Однією з…

24.11.2025

Названі автомобілі, які найчастіше не проходять техогляд з першого разу

Згідно з дослідженням TÜV, кожен п'ятий автомобіль у Німеччині не проходить техогляд з першого разу.…

24.11.2025

Прості правила, щоб уникнути проблем при купівлі уживаного автомобіля

Багато людей зараз обирають автомобілі з пробігом, оскільки нові машини постійно дорожчають і стають менш…

24.11.2025

Renault представив серійну версію електричного фургона Trafic E-Tech

Renault готує нове покоління легких комерційних електромобілів, створених спільно з Volvo і CMA CGM через…

24.11.2025