Новини

У США вживані електромобілі подорожчали більш ніж на 50%.

Зокрема, подібне пов’язано зі зростанням цін на пальне, а також із дефіцитом нових автмообілів.

Збої в ланцюзі поставок і дефіцит компонентів призвели до того, що автовиробники і досі мають проблеми з виробництвом нових автомобілів. Це призвело до дефіциту запасів і зростання цін. Натомість покупці звертають увагу на вживані авто, але й на цьому ринку ціни стабільно зростали протягом останніх місяців, передає Auto24.

Недавнє дослідження iSeeCars показало, що ціни на вживані автомобілі з бензиновим двигуном залишаються високими, але зростання дещо уповільнюється. Водночас ціни на вживані електромобілі різко зросли в липні, збільшившись на 54,3% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Електромобілі зазвичай швидко знецінюються через відсутність попиту, але не цього разу: зростання цін на пальне та інші фактори призвели до сплеску попиту.

2021 року ціна на Nissan Leaf зросла найбільше – на 45%, в результаті чого середня ціна цього вживаного автомобіля склала 28 787 доларів США. Наступним у черзі був Chevy Bolt, ціна якого зросла на 29,3%, а Tesla Model S – на 27,5%. Втім, не всі Tesla різко подорожчали: вартість Model Y, наприклад, виросла “лише” на 13,6%. Виникає закономірне запитання: чому середнє зростання цін на електромобілі становить 54%, хоча жодна окрема модель не стала настільки дорожчою? Виявляється, від липня 2021 року до липня 2022 року асортимент наявних на ринку моделей змінився, частково через масове відкликання акумуляторів Chevy Bolt.

“У липні 2022 року на ринку було відносно менше електромобілів Chevy Bolt і більше Tesla Model 3 і Model Y (разом з Model S, Porsche Taycan і Audi E-Tron), через що середня ціна в липні 2022 р. йшла вгору”, – говорить Кара Лотон з iSeeCars. “Chevy Bolt мав меншу ринкову частку, натомість дорожчих електромобілів було більше”.

Зростання цін на гібридні автомобілі сповільнився на початку цього року, але повернувся в липні. iSeeCars частково пояснює таке зниження відсутністю традиційних транспортних засобів у продажу та різким зростанням цін на електромобілі. Ціни на бензин і додаткова перевага двох двигунів також могли зіграти свою роль.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025