За перше півріччя 2022 року в Україну завезли 156,4 тис. дизельних автомобілів (57,1% від загальної кількості).
Експерти відзначають, що кількість імпортної дизельної техніки значно зросла. У результаті частка імпортних дизельних автомобілів у січні склала 38,8% проти 66% у червні.
Однак експерти стверджують, що на даний момент в Україні це неперспективне паливо для легкових автомобілів, оскільки дизпальне потребують в основному збройні сили, фермери, вантажні компанії (зараз у значно більших кількостях через блокаду наших морських портів), громадські та пасажирський транспорт.
Крім того, ціна за літр дизеля вища, ніж у бензину того ж обсягу, а обслуговування дизеля, особливо в автомобілях старше 10-15 років, значно дорожче, ніж бензинового.
Також у перші 6 місяців до України привезли 97,2 тисячі бензинових (35,5%), 11,9 тисячі машин з ГБО (4,3%), 3,4 тисячі гібридів (1,2%), 3,3 тисячі електромобілів (1,2%) та 1,8 тисячі газових легковиків (0,6%).
Не так давно кросовер Dacia Duster 2024 отримав серйозне оновлення. Автомобіль вже продається на основному…
Відомий американський Автомеханік Скотті Кілмер закликав водія постійно стежити за технічним станом автомобіля. Серед іншого,…
Ferrari 296 GTB став першим дорожнім суперкаром італійської марки з двигуном V6, оскільки раніше аналогічний…
Два тижні тому компанія Mitsubishi показала, як зміниться її позашляховик Pajero Sport (на деяких ринках…
Sportage залишається найпопулярнішою моделлю у SUV-лінійці південнокорейського автовиробника Kia. Автомобіль, який пережив зміну поколінь у…
Культовий американський понікар Ford Mustang може стати седаном. Відсвяткував у 2024 році свій черговий ювілей…
Leave a Comment