За перше півріччя 2022 року в Україну завезли 156,4 тис. дизельних автомобілів (57,1% від загальної кількості).
Експерти відзначають, що кількість імпортної дизельної техніки значно зросла. У результаті частка імпортних дизельних автомобілів у січні склала 38,8% проти 66% у червні.
Однак експерти стверджують, що на даний момент в Україні це неперспективне паливо для легкових автомобілів, оскільки дизпальне потребують в основному збройні сили, фермери, вантажні компанії (зараз у значно більших кількостях через блокаду наших морських портів), громадські та пасажирський транспорт.
Крім того, ціна за літр дизеля вища, ніж у бензину того ж обсягу, а обслуговування дизеля, особливо в автомобілях старше 10-15 років, значно дорожче, ніж бензинового.
Також у перші 6 місяців до України привезли 97,2 тисячі бензинових (35,5%), 11,9 тисячі машин з ГБО (4,3%), 3,4 тисячі гібридів (1,2%), 3,3 тисячі електромобілів (1,2%) та 1,8 тисячі газових легковиків (0,6%).
Дві американські команди, які, судячи з усього, дуже роздратовані тим, як працює автопілот в електромобілях…
У 2026 модельному році частина версій Ford Escape перейде на гібридну силову установку за замовчуванням.…
Toyota давно зарекомендувала себе як виробник неймовірно надійних автомобілів, і значну роль у цьому відіграють…
Минулої осені Dacia та Renault представили новий кросовер Bigster. Машина виявилася родичем бестселера Duster і…
З того часу, як Toyota представила зовсім нове покоління кросовера RAV4, минуло менше місяця, і…
Ринок електромобілів в Україні стрімко розвивається, і це вже стало помітно. Аналітики Інституту досліджень авторинку…
Leave a Comment