За перше півріччя 2022 року в Україну завезли 156,4 тис. дизельних автомобілів (57,1% від загальної кількості).
Експерти відзначають, що кількість імпортної дизельної техніки значно зросла. У результаті частка імпортних дизельних автомобілів у січні склала 38,8% проти 66% у червні.
Однак експерти стверджують, що на даний момент в Україні це неперспективне паливо для легкових автомобілів, оскільки дизпальне потребують в основному збройні сили, фермери, вантажні компанії (зараз у значно більших кількостях через блокаду наших морських портів), громадські та пасажирський транспорт.
Крім того, ціна за літр дизеля вища, ніж у бензину того ж обсягу, а обслуговування дизеля, особливо в автомобілях старше 10-15 років, значно дорожче, ніж бензинового.
Також у перші 6 місяців до України привезли 97,2 тисячі бензинових (35,5%), 11,9 тисячі машин з ГБО (4,3%), 3,4 тисячі гібридів (1,2%), 3,3 тисячі електромобілів (1,2%) та 1,8 тисячі газових легковиків (0,6%).
На заводі Tesla у Фрімонті (Каліфорнія) було помічено корпуси кількох відлитих під тиском автомобілів, які…
Концерн Mercedes-Benz спільно з TSR Group запустив пілотний центр з утилізації та переробки автомобілів, які…
В Україні адміністративні штрафи залишаються найпоширенішим видом покарання для водіїв. Зазвичай, коли поліцейський фіксує порушення,…
На європейських дорогах спостерігається справжній бум електромобілів. У другому кварталі року у Західній Європі було…
Гальмування двигуном - це техніка уповільнення автомобіля без активного використання гальм, що дозволяє економити паливо,…
Покупка бензинового кросовера здається безпечною інвестицією, але не всі моделі однаково надійні. Деякі автомобілі, привабливі…
Leave a Comment