За перше півріччя 2022 року в Україну завезли 156,4 тис. дизельних автомобілів (57,1% від загальної кількості).
Експерти відзначають, що кількість імпортної дизельної техніки значно зросла. У результаті частка імпортних дизельних автомобілів у січні склала 38,8% проти 66% у червні.
Однак експерти стверджують, що на даний момент в Україні це неперспективне паливо для легкових автомобілів, оскільки дизпальне потребують в основному збройні сили, фермери, вантажні компанії (зараз у значно більших кількостях через блокаду наших морських портів), громадські та пасажирський транспорт.
Крім того, ціна за літр дизеля вища, ніж у бензину того ж обсягу, а обслуговування дизеля, особливо в автомобілях старше 10-15 років, значно дорожче, ніж бензинового.
Також у перші 6 місяців до України привезли 97,2 тисячі бензинових (35,5%), 11,9 тисячі машин з ГБО (4,3%), 3,4 тисячі гібридів (1,2%), 3,3 тисячі електромобілів (1,2%) та 1,8 тисячі газових легковиків (0,6%).
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment