За перше півріччя 2022 року в Україну завезли 156,4 тис. дизельних автомобілів (57,1% від загальної кількості).
Експерти відзначають, що кількість імпортної дизельної техніки значно зросла. У результаті частка імпортних дизельних автомобілів у січні склала 38,8% проти 66% у червні.
Однак експерти стверджують, що на даний момент в Україні це неперспективне паливо для легкових автомобілів, оскільки дизпальне потребують в основному збройні сили, фермери, вантажні компанії (зараз у значно більших кількостях через блокаду наших морських портів), громадські та пасажирський транспорт.
Крім того, ціна за літр дизеля вища, ніж у бензину того ж обсягу, а обслуговування дизеля, особливо в автомобілях старше 10-15 років, значно дорожче, ніж бензинового.
Також у перші 6 місяців до України привезли 97,2 тисячі бензинових (35,5%), 11,9 тисячі машин з ГБО (4,3%), 3,4 тисячі гібридів (1,2%), 3,3 тисячі електромобілів (1,2%) та 1,8 тисячі газових легковиків (0,6%).
Коли інспектор помічає відсутність бризковиків або грязезахисних фартухів на автомобілі, він часто накладає штраф. Однак…
Найнебезпечніші несправності автомобіля – це відмова гальмівної системи та проблеми з кермовим управлінням. Збій у…
Автовласники часто стикаються з проблемою, коли після передачі свого транспортного засобу іншим особам отримують штрафи…
Ризик викрадення автомобіля існує завжди, проте уважність допоможе вам вчасно помітити підозрілі ознаки ще до…
Volkswagen розширила свій асортимент комерційних автомобілів, представивши гібридні версії Multivan eHybrid 4MOTION та Caddy Cargo…
В Україні пішоходи також несуть відповідальність за безпеку на дорогах. Дотримання правил дорожнього руху важливе…
Leave a Comment