Німецькі автовиробники почали втрачати свої позиції на ринку Китаю

Час читання: < 1 хв.
0

Згідно з даними, китайський ринок у липні поточного року показав 30-відсоткове зростання. На думку деяких експертів, світовий авторинок за підсумками 2022 покаже падіння приблизно на 3,2%, однак ринок Китаю при цьому зросте на 5%.

Зазначається, що німецькі автовиробники продовжують втрачати свої позиції у  Китаї. Volkswagen зафіксував падіння попиту на свою продукцію на 20% за підсумками першого півріччя. Mercedes-Benz та  BMW показали падіння у 19% за перші шість місяців 2022 року. Таким чином, зараз частка ринку Volkswagen скоротилася з 18,4% до 14,2%, Mercedes-Benz  — з 4,4% до 3,4%, а  BMW  — з 4,7% до 3,7%.

На думку експертів, німецьким виробникам вже пізно зосереджуватись на китайському ринку — переможуть тут місцеві компанії та Tesla.

Реклама

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!