Згідно з даними, китайський ринок у липні поточного року показав 30-відсоткове зростання. На думку деяких експертів, світовий авторинок за підсумками 2022 покаже падіння приблизно на 3,2%, однак ринок Китаю при цьому зросте на 5%.
Зазначається, що німецькі автовиробники продовжують втрачати свої позиції у Китаї. Volkswagen зафіксував падіння попиту на свою продукцію на 20% за підсумками першого півріччя. Mercedes-Benz та BMW показали падіння у 19% за перші шість місяців 2022 року. Таким чином, зараз частка ринку Volkswagen скоротилася з 18,4% до 14,2%, Mercedes-Benz — з 4,4% до 3,4%, а BMW — з 4,7% до 3,7%.
На думку експертів, німецьким виробникам вже пізно зосереджуватись на китайському ринку — переможуть тут місцеві компанії та Tesla.
Реклама