Горючі автомобілі в Україні не рідкість. Іноді за це відповідає сам водій.
Пожежі іноді трапляються через недоліки заводської конструкції. Зараз в основному задіяні електромобілі.
Частіше загорання машин відбувається через неправильне обслуговування. Наприклад, працівник АЗС не може щось заклеїти, через що відбувається витік палива, що може призвести до займання. При установці ГБО вручну може виникнути пожежа. Монтаж газобалонного обладнання повинен здійснювати спеціалізована майстерня.
Були випадки пожежі, оскільки занадто багато пального почало капати із заливної горловини та випадково виникли іскри. Це в тому випадку, коли водій сам розпалює вогонь.
Крім того, якщо водії самі встановлять той чи інший пристрій, вони можуть стати причиною пожежі. Наприклад, передпусковий підігрівач двигуна або навіть сигналізацію. Висновок – установку обладнання найкраще довірити фахівцеві. В цьому випадку не варто економити.
Якщо водій неправильно перевозить паливо та мастило, існує загроза пожежі. Транспортувати їх необхідно в спеціальних контейнерах, які не протікають.
Треті використовують ковдри або грілки для утеплення моторного відсіку взимку. Вони хочуть, щоб двигун охолоджувався повільніше. Але є спеціалізовані автоковдри. В результаті цих зусиль моторний відсік міг загорітися.
Концерн Stellantis, який володіє маркою Jeep, готує до випуску нове покоління компактного кросовера Renegade. Ця…
З 1 липня в Україні набирають чинності посилені вимоги до обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.…
Компанія Volkswagen визнала, що перехід від звичних фізичних кнопок до сенсорних панелей виявився не найкращим…
Під час дощу водіям потрібно бути дуже обережними, особливо щодо вибору безпечної дистанції до машини…
Кабінет Міністрів України запропонував збільшити штраф за одне з порушень Правил дорожнього руху до 5100…
Компанія Jeep представила Compass 2026, який несподівано виявився найбільш аеродинамічним автомобілем марки для європейського ринку.…
Leave a Comment