Горючі автомобілі в Україні не рідкість. Іноді за це відповідає сам водій.
Пожежі іноді трапляються через недоліки заводської конструкції. Зараз в основному задіяні електромобілі.
Частіше загорання машин відбувається через неправильне обслуговування. Наприклад, працівник АЗС не може щось заклеїти, через що відбувається витік палива, що може призвести до займання. При установці ГБО вручну може виникнути пожежа. Монтаж газобалонного обладнання повинен здійснювати спеціалізована майстерня.
Були випадки пожежі, оскільки занадто багато пального почало капати із заливної горловини та випадково виникли іскри. Це в тому випадку, коли водій сам розпалює вогонь.
Крім того, якщо водії самі встановлять той чи інший пристрій, вони можуть стати причиною пожежі. Наприклад, передпусковий підігрівач двигуна або навіть сигналізацію. Висновок – установку обладнання найкраще довірити фахівцеві. В цьому випадку не варто економити.
Якщо водій неправильно перевозить паливо та мастило, існує загроза пожежі. Транспортувати їх необхідно в спеціальних контейнерах, які не протікають.
Треті використовують ковдри або грілки для утеплення моторного відсіку взимку. Вони хочуть, щоб двигун охолоджувався повільніше. Але є спеціалізовані автоковдри. В результаті цих зусиль моторний відсік міг загорітися.
Зима в Україні вже повноцінно набирає обертів, і водії стикаються з новими викликами. Перш ніж…
Багато водіїв чули, що при паркуванні автомобіля кермо треба залишати в прямому положенні. Давайте розберемося,…
Якщо лючок бензобака вашого автомобіля раптово перестав відкриватися, не варто панікувати - рішення може бути…
Tesla підвищила ціни на свої автомобілі Model S у США. Базова версія з повним приводом…
У Статистичному огляді світової енергетики, підготовленому експертами інституту World Energy, йдеться, що у 2023 році…
Команда, якій Дональд Трамп доручив розробити стоденний план змін до автогалузі, запропонувала скасувати вимогу про…
Leave a Comment