Горючі автомобілі в Україні не рідкість. Іноді за це відповідає сам водій.
Пожежі іноді трапляються через недоліки заводської конструкції. Зараз в основному задіяні електромобілі.
Частіше загорання машин відбувається через неправильне обслуговування. Наприклад, працівник АЗС не може щось заклеїти, через що відбувається витік палива, що може призвести до займання. При установці ГБО вручну може виникнути пожежа. Монтаж газобалонного обладнання повинен здійснювати спеціалізована майстерня.
Були випадки пожежі, оскільки занадто багато пального почало капати із заливної горловини та випадково виникли іскри. Це в тому випадку, коли водій сам розпалює вогонь.
Крім того, якщо водії самі встановлять той чи інший пристрій, вони можуть стати причиною пожежі. Наприклад, передпусковий підігрівач двигуна або навіть сигналізацію. Висновок – установку обладнання найкраще довірити фахівцеві. В цьому випадку не варто економити.
Якщо водій неправильно перевозить паливо та мастило, існує загроза пожежі. Транспортувати їх необхідно в спеціальних контейнерах, які не протікають.
Треті використовують ковдри або грілки для утеплення моторного відсіку взимку. Вони хочуть, щоб двигун охолоджувався повільніше. Але є спеціалізовані автоковдри. В результаті цих зусиль моторний відсік міг загорітися.
Сучасні автомобілі дедалі рідше "доживають" до умовного пенсійного віку - і справа не лише в…
Актуальне покоління Mercedes-Benz E-Class (W214) дебютувало у 2023 році. Наразі ця модель очікує оновлення, а…
CarVertical оприлюднив Market Transparency Index 2025, за яким Україна посіла останнє, 25-те місце серед європейських…
Транспортна революція набирає обертів, формуючи нових лідерів і аутсайдерів на світовій арені. За даними аналітичного…
Розробка нового покоління Toyota Corolla триває повним ходом. У найближчі кілька років модель очікує масштабне…
В Україні часто можна зустріти випадки продажу неякісного бензину. Фахівці пояснили, як автовласники можуть самостійно…
Leave a Comment