Горючі автомобілі в Україні не рідкість. Іноді за це відповідає сам водій.
Пожежі іноді трапляються через недоліки заводської конструкції. Зараз в основному задіяні електромобілі.
Частіше загорання машин відбувається через неправильне обслуговування. Наприклад, працівник АЗС не може щось заклеїти, через що відбувається витік палива, що може призвести до займання. При установці ГБО вручну може виникнути пожежа. Монтаж газобалонного обладнання повинен здійснювати спеціалізована майстерня.
Були випадки пожежі, оскільки занадто багато пального почало капати із заливної горловини та випадково виникли іскри. Це в тому випадку, коли водій сам розпалює вогонь.
Крім того, якщо водії самі встановлять той чи інший пристрій, вони можуть стати причиною пожежі. Наприклад, передпусковий підігрівач двигуна або навіть сигналізацію. Висновок – установку обладнання найкраще довірити фахівцеві. В цьому випадку не варто економити.
Якщо водій неправильно перевозить паливо та мастило, існує загроза пожежі. Транспортувати їх необхідно в спеціальних контейнерах, які не протікають.
Треті використовують ковдри або грілки для утеплення моторного відсіку взимку. Вони хочуть, щоб двигун охолоджувався повільніше. Але є спеціалізовані автоковдри. В результаті цих зусиль моторний відсік міг загорітися.
Стан ременя газорозподільного механізму (ГРМ) є одним із ключових факторів довговічності двигуна, тож будь-які порушення…
У 2026 році в Україні припинять дію податкові пільги на імпорт електромобілів, тож покупці знову…
У світовому автопромі все більше уваги приділяють досвіду китайських виробників, і навіть Tesla вчиться у…
Незважаючи на появу електричного хетчбека Renault Megane E-Tech Electric, французький виробник, схоже, не планує відмовлятися…
Експерти страхової компанії MotorEasy разом із порталом WhatCar проаналізували надійність автомобілів бізнес-класу і визначили моделі,…
Mercedes-Benz продовжує підготовку до дебюту нового покоління компактного кросовера GLA. Нещодавно прототип моделі помітили на…
Leave a Comment