Горючі автомобілі в Україні не рідкість. Іноді за це відповідає сам водій.
Пожежі іноді трапляються через недоліки заводської конструкції. Зараз в основному задіяні електромобілі.
Частіше загорання машин відбувається через неправильне обслуговування. Наприклад, працівник АЗС не може щось заклеїти, через що відбувається витік палива, що може призвести до займання. При установці ГБО вручну може виникнути пожежа. Монтаж газобалонного обладнання повинен здійснювати спеціалізована майстерня.
Були випадки пожежі, оскільки занадто багато пального почало капати із заливної горловини та випадково виникли іскри. Це в тому випадку, коли водій сам розпалює вогонь.
Крім того, якщо водії самі встановлять той чи інший пристрій, вони можуть стати причиною пожежі. Наприклад, передпусковий підігрівач двигуна або навіть сигналізацію. Висновок – установку обладнання найкраще довірити фахівцеві. В цьому випадку не варто економити.
Якщо водій неправильно перевозить паливо та мастило, існує загроза пожежі. Транспортувати їх необхідно в спеціальних контейнерах, які не протікають.
Треті використовують ковдри або грілки для утеплення моторного відсіку взимку. Вони хочуть, щоб двигун охолоджувався повільніше. Але є спеціалізовані автоковдри. В результаті цих зусиль моторний відсік міг загорітися.
Volkswagen готує для шанувальників "гарячих" хетчбеків справжню сенсацію: підрозділ R розробляє екстремальну версію Golf R…
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…
Закон забороняє їздити на автомобілі без передбаченого конструкцією бампера за звичайних умов. Відповідно до пункту…
В останні роки все більше виробників випускають автомобілі з переднім приводом, а частка моделей із…
Leave a Comment