Світовому автопрому загрожує новий глобальний дефіцит

0
906

Світовий автопром ще не відновився від наслідків пандемії та кризи мікрочіпів. Однак провідні автовиробники опинилися на порозі нового глобального дефіциту.

У всьому світі стрімко дорожчає паливо. У зв’язку з цим багато автомобілістів пересідають на електричні автомобілі. Популярність електрокарів зростає у більшості країн. Виробники масово випускають нові електричні моделі та переорієнтують конвеєри на складання «зелених» машин.

Для стабільного випуску електрокарів виробникам потрібні безперебійні постачання батарей, які можуть стати тонким місцем. Постачання сировини для випуску АКБ – нікелю, літію та кобальту, залишаються нестабільними. Вартість цих металів постійно збільшується, що спричиняє зростання цін на АКБ і електрокари відповідно. Тому перспектива виробництва бюджетних електрокарів стає дедалі нижчою.

Для задоволення потреби у сировині потрібно збільшення видобутку. Але для розробки нового родовища потрібно щонайменше 5 років. Далі метали піддаються очищенню. Більшість таких підприємств розташовані у Китаї. У період пандемії стало ясно, що залежність від імпорту з однієї країни може стати критичною для всього світу.

Великі виробники автомобілів вирішують проблему з нестачею сировини для АКБ по-різному. Stellantis, Volkswagen, Ford та Renault інвестували у збільшення видобутку літію. Mercedes-Benz, Tesla, Porsche та Volvo вклали гроші в нові технології та планують створити батареї та максимальним використанням кремнію. Ford, GM, Mercedes-Benz, Volkswagen, Stellantis та BMW займаються розробкою твердотільних батарей.

Експерти зазначають, що криза акумуляторних батарей може стати основною перешкодою у революції електричних автомобілів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!