Українці розповіли, чому дешевшає автомобільний автогаз

0
1597

Директор “Консалтингової групи А-95″ Сергій Куюн заявив, що незважаючи на значний рівень залежності від російського пального, багато трейдерів під час максимального сезонного попиту співпрацювали із постачальниками з Європи. Це певною мірою дозволило постачальникам швидко налагодити завезення необхідної кількості газу з європейських країн.

Як розповів експерт “Нафторинку” Олександр Сіренко, зіграло на руку і те, що постачанням палива на український ринок займається багато компаній: не лише традиційні нафтотрейдери, але й ті компанії, які раніше вели інший бізнес.

“Зараз до постачання скрапленого газу підключилися перевізники. Раніше їхній бізнес полягав в тому, що вони здавали в оренду газовози. Але тепер багато хто з них самостійно закуповує газ і привозить своїми автомобілями. Звичайно, це тимчасове явище, і навряд чи ці фірми продовжать займатися цим після війни. Але зараз вони забезпечують завезення додаткових об’ємів газу і допомагають наповнити ринок, забезпечуючи високий рівень конкуренції”, – зауважує він.

Серед основних чинників стрімкого зниження цін – висока мобільність ринку скрапленого газу. Постачальники намагаються збільшити швидкість обороту товару замість отримання надприбутків із кожної партії. Ще посприяла транспортна складова – близько 60% ввезеного газу припадає на автотранспорт (раніше його частка становила до 25%). Це прискорило термін доставки, адже газовози рухаються швидше за потяги.

Зараз читають  В Україні профіцит автогазу: ціни стрімко знижуються

На падіння ціни вплинуло і зниження європейських котирувань скрапленого газу в Європі.

Олександр Сіренко наголошує, що ключовий резерв зниження вартості автогазу – скорочення надприбутків, які постачальники одержували під час весняної паніки на ринку.

“Гуртова ціна на внутрішньому ринку навесні сягала 78 тисяч гривень за тону газу. Зараз вона знизилася до 40-42 тисяч гривень. За такої ціни трейдери мають можливість отримувати нормальну прибутковість, продаючи газ по 20-25 гривень за літр, залежно від регіону. Адже оскільки сьогодні пальне надходить виключно з західного напрямку, то що далі на схід знаходиться точка продажу, тим більші витрати на логістику несе постачальник. Відповідно, збільшується і остаточна ціна”, – додав експерт.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.