Адміністративне стягнення щодо правопорушника під час дії військового стану може бути накладено після його завершення, а порядок повідомлення про розгляд справ про адмінправопорушення може бути змінено. Це передбачено поправкою до законопроекту №7404, який підтримав комітет з питань правоохоронної діяльності.
Пропонується встановити, що під час дії воєнного стану строки накладення адміністративного стягнення, встановлені статтею 38 цього Кодексу, зупиняються до дня припинення або скасування воєнного стану.
За загальним правилом адміністративне стягнення накладається протягом 2 місяців після скоєння правопорушення.
Також передбачається можливість зупинення судового розгляду справ про адміністративні правопорушення. Пропонується доповнити Кодекс про адмінправопорушення новою статтею 333 “Особливості обчислення строків розгляду справ про адміністративні правопорушення” та передбачити, що під час дії військового стану, якщо відсутня об’єктивна можливість розгляду справи про адміністративне правопорушення у строки, встановлені статтею 277 цього Кодексу, строк розгляду органом (посадовцем), уповноваженим розглядати таку справу. Про зупинення терміну розгляду справи про адміністративне правопорушення суд ухвалює відповідну ухвалу.
Крім цього, може бути змінено порядок повідомлення про розгляд справи про адміністративне правопорушення під час військового стану.
Передбачається, що під час дії військового стану, якщо немає об’єктивної можливості забезпечити повідомлення осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення, у порядку, визначеному цим Кодексом, повідомлення таких осіб про дату, час та місце розгляду справи може здійснюватися за телефоном, електронним поштою, факсом, шляхом направлення телеграми або текстового повідомлення з використанням мобільного зв’язку.
При цьому належним підтвердженням отримання особою повідомлення про дату, час та місце розгляду справи є розпис особи про отримання повідомлення, у тому числі на поштовому повідомленні, відеозапис вручення особі повідомлення, будь-які інші дані, що підтверджують факт доставки або вручення особі повідомлення або ознайомлення особи з її повідомлення. змістом. Незрозуміло, щоправда, як можна буде знайти інші дані для підтвердження факту повідомлення про справу порушника.