Про це попередив директор Консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн, повідомляє видання “Сегодня” .
Існує ризик посилення дефіциту
За словами Куюна, зараз ситуація покращилася, бо ще у травні держава скасувала регулювання цін на пальне, а також обсяги ресурсу в країні збільшилися. Станом початку липня кількість імпортерів більше в 2,5 разу, ніж було до початку повномасштабної війни з РФ.
Але навіть таке покращення не означає, що криза більше не посилюється. Як пояснив експерт, із серпня по жовтень в Україні триває жнива. І коли воно розпочнеться, навантаження на транспортну інфраструктуру збільшиться.
«У нас попереду серпень, вересень, а це пікові місяці навантаження на пальне. Тому що це завжди жнива, активізація бізнесу, там потрібно буде ще більше палива і привозити його буде все складніше», – зазначив Куюн.
До того ж у країні йде війна, і непередбачувані фактори можуть також сильно впливати на бензинову кризу. Експерт наголосив, що російський ворог тримає «на прицілі» нашу нафтову інфраструктуру. Зокрема, нещодавно були нові удари по нафтопереробних заводах. І чи передбачити вони знову, неможливо.
Є ще один фактор, від якого багато залежить, а зокрема те, що дефіцит палива виникне і в Європі. Наразі країни намагаються відмовитися від російської нафти, тому їм самим будуть потрібні нові джерела палива.
«Для Європи великою проблемою буде відмова від російських енергоресурсів. Тому нам буде важче знаходити паливо», – зауважив Куюн.
Leave a Comment