Попри те, що газ з початку війни серйозно подорожчав, популярність ГБО в Україні залишається стабільно високою. Практично кожен автовласник хоч раз думав про встановлення газу на свій автомобіль.
Процедура встановлення газу відносно дорога (починаючи від 500 доларів) і має цілу низку нюансів, починаючи від правильного налаштування, закінчуючи необхідністю реєструвати ГБО у Сервісному центрі.
Сьогодні ми поговоримо про ціни на ГБО та його легалізацію, а також розповімо, як встановити ГБО в машину так, щоб поліція не мала до водія жодних питань.
Реєстрація газобалонного обладнання в Україні є обов’язковою, для чого потрібно обов’язково звернутись до сервісного центру МВС. Перед зверненням до відповідних структур водій повинен підготувати необхідний пакет документів.
Подання документів здійснюється у строк не пізніше 10 днів з моменту встановлення ГБО.
Основна складність у зборі документів полягає у дорожнечі сертифікату відповідності. Залежно від автомобіля його вартість дорівнює в середньому 3000 грн.
Після встановлення газового обладнання необхідно перереєструвати його з пакетом документів, зазначених вище. У разі, коли купується автомобіль із встановленим, але не зареєстрованим ГБО, також потрібна перереєстрація.
Якщо на авто встановлено неоформлену газову установку, штраф у разі її виявлення дорівнюватиме 340 грн. Якщо водія вдруге спіймали на неоформленому ГБО, то йому загрожує позбавлення права на водіння терміном від 3 до 6 місяців.
Факт неправомірного використання ГБО без відповідної реєстрації має бути зафіксовано у спеціальному документі. Якщо патрульний при перевірці документів не бачить вказівок у техпаспорті, що газ встановлений (а він встановлений), він повинен скласти акт перевірки технічного стану транспортного засобу .
У разі відсутності такого акта штраф не може вважатися законним.
Процедура аналогічна всім штрафам. Якщо протягом 30 днів штраф не буде погашено, ухвала буде передана до виконавчої служби. І вона вже має повні підстави для накладення арешту на майно власника ТЗ.
Штраф за ГБО, яке не вписано до техпаспорту в Україні, становить лише 340 гривень. З іншого боку, якщо водія зловлять із невписаним ГБО у техпаспорті вдруге протягом року, то водія можуть позбавити прав від 3 до 6 місяців і відбутися звичайним штрафом вже не вийде.
Основною причиною, чому люди встановлюють газ і не вносять зміни до документів, є завищені ціни та складність процесу сертифікації та перереєстрації автомобіля в Україні.
За законом, будь-яке втручання у конструкцію авто має бути зафіксовано у відповідних документах. Насамперед у цій реєстрації зацікавлений водій ТЗ. Так, після встановлення ГБО чи будь-яких інших конструктивних змін власник авто має звернутися до сертифікаційного центру, де йому видадуть сертифікат відповідності (сертифікат ГБО), з яким вже можна буде йти на повноцінну перереєстрацію автомобіля.
Зазначимо, що для перереєстрації автомобіля в СЦ МВС власнику дається 10 робочих днів, після чого не внесені зміни до конструкції авто вже вважатимуться незаконними і водія зможуть оштрафувати.
Сертифікат на газобалонне обладнання діє перші 10 днів з моменту встановлення. Саме у цей термін власник авто має встигнути провести процедуру перереєстрації до СЦ МВС.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment