Auto refuel. Car at gas station being filled with fuel, fill up of liquefied petroleum gas, LPG
Попри те, що газ з початку війни серйозно подорожчав, популярність ГБО в Україні залишається стабільно високою. Практично кожен автовласник хоч раз думав про встановлення газу на свій автомобіль.
Процедура встановлення газу відносно дорога (починаючи від 500 доларів) і має цілу низку нюансів, починаючи від правильного налаштування, закінчуючи необхідністю реєструвати ГБО у Сервісному центрі.
Сьогодні ми поговоримо про ціни на ГБО та його легалізацію, а також розповімо, як встановити ГБО в машину так, щоб поліція не мала до водія жодних питань.
Реєстрація газобалонного обладнання в Україні є обов’язковою, для чого потрібно обов’язково звернутись до сервісного центру МВС. Перед зверненням до відповідних структур водій повинен підготувати необхідний пакет документів.
Подання документів здійснюється у строк не пізніше 10 днів з моменту встановлення ГБО.
Основна складність у зборі документів полягає у дорожнечі сертифікату відповідності. Залежно від автомобіля його вартість дорівнює в середньому 3000 грн.
Після встановлення газового обладнання необхідно перереєструвати його з пакетом документів, зазначених вище. У разі, коли купується автомобіль із встановленим, але не зареєстрованим ГБО, також потрібна перереєстрація.
Якщо на авто встановлено неоформлену газову установку, штраф у разі її виявлення дорівнюватиме 340 грн. Якщо водія вдруге спіймали на неоформленому ГБО, то йому загрожує позбавлення права на водіння терміном від 3 до 6 місяців.
Факт неправомірного використання ГБО без відповідної реєстрації має бути зафіксовано у спеціальному документі. Якщо патрульний при перевірці документів не бачить вказівок у техпаспорті, що газ встановлений (а він встановлений), він повинен скласти акт перевірки технічного стану транспортного засобу .
У разі відсутності такого акта штраф не може вважатися законним.
Процедура аналогічна всім штрафам. Якщо протягом 30 днів штраф не буде погашено, ухвала буде передана до виконавчої служби. І вона вже має повні підстави для накладення арешту на майно власника ТЗ.
Штраф за ГБО, яке не вписано до техпаспорту в Україні, становить лише 340 гривень. З іншого боку, якщо водія зловлять із невписаним ГБО у техпаспорті вдруге протягом року, то водія можуть позбавити прав від 3 до 6 місяців і відбутися звичайним штрафом вже не вийде.
Основною причиною, чому люди встановлюють газ і не вносять зміни до документів, є завищені ціни та складність процесу сертифікації та перереєстрації автомобіля в Україні.
За законом, будь-яке втручання у конструкцію авто має бути зафіксовано у відповідних документах. Насамперед у цій реєстрації зацікавлений водій ТЗ. Так, після встановлення ГБО чи будь-яких інших конструктивних змін власник авто має звернутися до сертифікаційного центру, де йому видадуть сертифікат відповідності (сертифікат ГБО), з яким вже можна буде йти на повноцінну перереєстрацію автомобіля.
Зазначимо, що для перереєстрації автомобіля в СЦ МВС власнику дається 10 робочих днів, після чого не внесені зміни до конструкції авто вже вважатимуться незаконними і водія зможуть оштрафувати.
Сертифікат на газобалонне обладнання діє перші 10 днів з моменту встановлення. Саме у цей термін власник авто має встигнути провести процедуру перереєстрації до СЦ МВС.
Японський Nissan анонсував швидкий дебют на американському ринку двох різних гібридних варіантів флагманського кросовера Nissan…
В Україні патрульні щороку фіксують кілька десятків тисяч випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.…
Придбати якісний автомобіль на вторинному ринку за розумною ціною - завдання непросте. Найкращі варіанти швидко…
Алкоголь і керування автомобілем - абсолютно несумісні речі. Та, попри це, чимало українських водіїв досі…
Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його авто заблокували на парковці іншим транспортним засобом.…
В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина…
Leave a Comment