Німеччина не підтримає план Єврокомісії щодо запровадження заборони на продаж машин із традиційними ДВЗ. Про це заявив міністр фінансів країни Крістіан Лінднер під час виступу перед членами асоціації BDI, яка об’єднує понад 100 тис. компаній.
Пізніше в соціальних мережах Крістіан Ліндер запропонував компроміс: перевести машини з ДВЗ та копалини на синтетичне паливо, за рахунок якого вдасться скоротити обсяги шкідливих викидів, не перекроюючи всю галузь. З аналогічною пропозицією раніше цього року виступав міністр транспорту Німеччини Фолькер Віссінґ, повідомивши, що автопрому не можна покладатися лише на електрику та водень.
«Синтетичне паливо є екологічно нейтральним варіантом двигуна внутрішнього згоряння, який давно використовується. І ми повинні зберегти його заради робочих місць», – зазначив Крістіан Ліндер.
План Єврокомісії критикують не лише у Німеччині. Проти цієї ініціативи виступають члени урядів та інших найбільших економік Європи: Франції та Італії, посилаючись на безпрецедентний економічний збиток, який може спричинити тотальну заборону на торгівлю автомобілями з ДВС . За прогнозами аналітиків, близько однієї десятої з 830 тис. робочих місць у промисловості лише біля Німеччини може бути під загрозою. Остаточне рішення щодо цього плану має бути ухвалене найближчими місяцями після отримання відповідей від держав-членів Євросоюзу.
Компанія Nissan офіційно представила нове покоління електромобіля Leaf на домашньому ринку в Японії. На старті…
Уживаний автомобіль із невеликим пробігом зазвичай позбавлений тих проблем, що виникають у машин із великим…
Варіаторні коробки передач вже стали звичайним елементом сучасних автомобілів, але навколо них досі існує багато…
Компанія Tesla почала продавати у США комплект для дооснащення Model 3 класичними важелями поворотників. Набір…
В епоху, коли автовиробники масово переходять на сенсорні панелі та мінімалізм у салоні, Porsche йде…
Купуючи вживаний автомобіль у приватного продавця, важливо визначити, чи маєте справу з реальним власником, а…
Leave a Comment