Німеччина не підтримає план Єврокомісії щодо запровадження заборони на продаж машин із традиційними ДВЗ. Про це заявив міністр фінансів країни Крістіан Лінднер під час виступу перед членами асоціації BDI, яка об’єднує понад 100 тис. компаній.
Пізніше в соціальних мережах Крістіан Ліндер запропонував компроміс: перевести машини з ДВЗ та копалини на синтетичне паливо, за рахунок якого вдасться скоротити обсяги шкідливих викидів, не перекроюючи всю галузь. З аналогічною пропозицією раніше цього року виступав міністр транспорту Німеччини Фолькер Віссінґ, повідомивши, що автопрому не можна покладатися лише на електрику та водень.
«Синтетичне паливо є екологічно нейтральним варіантом двигуна внутрішнього згоряння, який давно використовується. І ми повинні зберегти його заради робочих місць», – зазначив Крістіан Ліндер.
План Єврокомісії критикують не лише у Німеччині. Проти цієї ініціативи виступають члени урядів та інших найбільших економік Європи: Франції та Італії, посилаючись на безпрецедентний економічний збиток, який може спричинити тотальну заборону на торгівлю автомобілями з ДВС . За прогнозами аналітиків, близько однієї десятої з 830 тис. робочих місць у промисловості лише біля Німеччини може бути під загрозою. Остаточне рішення щодо цього плану має бути ухвалене найближчими місяцями після отримання відповідей від держав-членів Євросоюзу.
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Leave a Comment