Директор «Консалтингової групи А-95» Сергій Куюн повідомив, що у червні на українському паливному ринку значно зросла пропозиція бензину, дизпалива та автогазу. Це призвело до поступового зменшення черг на АЗС у Києві, повідомляє rbc .
«Черг за автогазом взагалі немає. Єдиний виняток – станції, де газ продається по 37 грн/л (переважно 42-45 грн/л)», — написав він.
За його словами, кілька АЗС із дизтоплем були взагалі без черг або стояли 5-10 машин, що взагалі важко вважати чергою (на тлі травневих подій). За бензином черги – 20-30 машин.
Куюн повідомив, що днями масову інтервенцію зробила мережа KLO – бензин був майже на всіх станціях, що працюють. Періодично виробляють «вилазки» AMIC та UPG. «Маршал» виставив на вихідних А-95 по 62 грн, черг не було, але за два дні стела знову згасла. Те саме сталося зі «спиртовим» бензином на БРСМ.
Як зазначив експерт, у «Привату» (ANP) у столиці трохи станцій, але він є одним із найстабільніших продавців бензину. «Цікаво, що основні обсяги мережу продає через свою програму, про що говорять черги на станціях, навіть якщо там горять нулі. Ця активізація, що зростає, призвела до зниження тиску на WOG і ОККО, які виставляють продукт у вільний продаж щодня», — повідомив він.
Куюн вважає, що ця картина повністю відображає ситуацію із постачанням. По газу імпорт вже перевищив очікування, по дизпаливному ринку поступово виходить на прогнозовані показники, по бензину все ще не дотягує 20-25%.
За його даними, у червні кількість постачальників дизпалива зросла в півтора рази і досягла майже 100, удвічі менша (але на третину більше, ніж у травні) — імпортерів автогазу (45), бензинів — 27 (21).
«Такий картель на паливному ринку — понад півтори сотні компаній! За бензином та ДП кількість імпортерів зросла вдвічі порівняно з довоєнним періодом! Кожен із них сьогодні тримає оборону на своєму паливному фронті», — зазначив Куюн.
Leave a Comment