Прикордонники та митники насамперед пропускають бензовози, які їдуть в Україну з пальним та за пальним до країн Євросоюзу. Це сприятиме швидшому вирішенню проблеми дефіциту палива в Україні. Про це повідомляє прес-служба Держприкордонслужби.
Зелені коридори для вантажівок, що перевозять паливо, узгоджені із суміжними країнами. Машини, що транспортують пальне, проходять необхідні прикордонно-митні процедури контролю за пріоритетним порядком як з боку сусідньої країни, так і в Україні.
У разі виникнення черг таким транспортним засобам надається пріоритет у перетині кордону, у тому числі із виділенням додаткових смуг для руху.
Вантажівки з цистернами, які прямують до країн ЄС за пальним, також проходять оформлення позачергово.
«У разі накопичення таких транспортних засобів на виїзд з України спільно з Нацполіцією проводиться їх супровід у пункт пропуску та оформлення окремою смугою руху», — кажуть у прикордонній службі.
Нагадаємо, раніше у НБУ заявили, що вартість палива на українських автозаправках стабілізується, але на високому рівні.
Автомобільний експерт склав список моделей Audi, які варто купувати з обережністю. За його словами, сучасні…
Багато водіїв стикаються зі штрафами через нібито забруднені номерні знаки, хоча в більшості випадків поліція…
Водіння для новачка (особливо на машині з МКПП) – процес нервовий та трудомісткий. Він стає…
Renault планує здешевити електромобілі в масовому сегменті, зосередившись на зниженні виробничих витрат. За словами Клеа…
У зимовий період витрата палива зазвичай збільшується на 10-25%, і це пов'язано з низкою факторів,…
В Україні правила використання номерних знаків суворо контролюються, адже вони є основним засобом ідентифікації автомобіля…
Leave a Comment