Створення “Нафтогазом” власної мережі АЗС не зможе кардинально змінити ситуацію на ринку палива.
Про це йдеться у статті “Апострофа”.
Напередодні голова правління НАК “Нафтогаз” Юрій Вітренко анонсував створення державної мережі АЗС і заявив, що ситуація на паливному ринку в Україні скоро покращиться.
Крім цього, чиновник не виключив, що монополіст забезпечуватиме бензином та газом газозаправні станції “Укрнафти”.
Натомість, як стверджують експерти, слова Юрія Вітренко спрямовані на населення і можуть бути піаром.
“По-перше, все, що у нас державне – не є добре. За винятком ЗСУ, в які вірить вся країна. А держуправління у нас не є особливо ефективним, особливо, якщо йдеться про “Нафтогаз”, – заявив фахівець Олександр Сіренко в спілкуванні з “Апострофом”.
Директор консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн, коментуючи слова Вітренка, нагадує, що “Укрнафта” має другу за величиною мережу в країні, а на газозаправних станціях реалізують паливо за мінімальними цінами. Проте експерт має сумніви, що “Нафтогаз” зможе посилити державні АЗС.
Монополіст, як мовиться у статті “Апострофа”, також має ще одну автозаправну мережу – дочірнє підприємство “Укравтогаз”, основним видом діяльності якої є експлуатація 90 автомобільних газонаповнювальних компресорних станцій (АГНКС). Але ця фірма практично не працює, а зупинка відбулася ще до повномасштабного вторгнення ЗС РФ.
За словами Олександра Сиренка, якщо “Нафтогаз” хоче стати впливовим гравцем на ринку палива, йому необхідно використати інфраструктуру мережі “Укравтогазу” більш ефективно.
“Є заправки, є території цих заправок, є заїзди та виїзди. Магазинів, щоправда, немає, але й їх можна зробити – гарні, як роблять приватні оператори. Чому не провести тендер і не закупити бензиново-дизельні та газові бочки та не встановити їх на території цих непрацюючих АГНКС? Цього не зробили, і зараз не роблять”, – підсумував експерт.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
View Comments
десь чув що 50 процентів ціеі укрнафти це власність коломойского..