Генеральний директор концерну Ford Джим Фарлі вважає, що незабаром загостриться цінова конкуренція між виробниками електромобілів. Він пов’язує це з значним здешевленням «зелених» моделей, пише Electrek.
Зараз електромобілі все ще коштують дорожче за однокласників із ДВЗ. Ба більше, проблеми з логістикою та нестача напівпровідників, які, втім, характерні для всієї автомобільної галузі, створюють дефіцит пропозиції на ринку. А попит досить високий. Тому зараз автоконцерни не мають стимулу представляти дешеві моделі.
Проте одразу кілька брендів останнім часом заявили, що працюють над електромобілями вартістю приблизно 25 тисяч доларів. Коли вони з’являться, охочих купити «зелену» машину значно побільшає. А перехід продажів в онлайн знизить можливості для накручування ціни дилером.
Всі ці фактори разом призведуть до того, що виробники намагатимуться зробити більш вигідну пропозицію, ніж конкуренти, щоб завоювати ринок. Тільки цього приємного для покупців явища доведеться зачекати. Фарлі привів як приклад електрокросовер Mustang Mach-E. Він коштує від 45 000 доларів і ціна батареї становить третину від цієї суми. Тому зараз інструментів для серйозного зниження цін автоконцерни не мають.
Фарлі вважає, що вартість акумуляторів значно знизиться у майбутньому, до того ж, Ford розробляє платформу для електромобілів наступного покоління, яка, на його думку, призведе до значного зниження виробничих витрат. Також компанія має намір скоротити витрати, зокрема, на рекламу.