Уряд суттєво знизив вимоги до виробників бензину та дизеля. Це фактично легалізує підпільні міні-НПЗ.
Кабінет Міністрів дозволив виробництво в Україні палива екологічного класу Євро-3 та Євро-4. Відповідні зміни вже внесені до технічного регламенту вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива. Про це повідомляє сайт enkorr, передає “Фокус” .
У постанові уряду зазначено, що на час воєнного стану знижуються вимоги до фізико-хімічних характеристик бензину та дизеля.
Основні відмінності нафтопродуктів різних еко-класів – вміст сірки та бензолу. Для Євро-5 дозволяється не більше 10 ppm сірки, для Євро-4 – 50 ppm, а для Євро-3 – 150 ppm. Частка бензолу становить 1%, 3% та 5%, відповідно.
У техрегламенті прописано, що оборот палива стандарту Євро-3 та Євро-4 допускається виключно за умови проведення оцінювання відповідності кожної партії за модулем F1. Примітно, що для бензину та дизеля з ЄС цю процедуру призупинили, що зумовлено високою якістю європейських нафтопродуктів.
Слід зазначити, що продаж бензину та дизеля стандарту Євро-3 та Євро-4 було дозволено ще у березні. Однак у Європі (а основний імпорт, як відомо, йде звідти) такого палива немає.
З виробництвом низькоякісного пального цілком справляються підпільні міні-НПЗ. За даними «Консалтингової групи А-95», на них випускалося близько 35 000 тонн бензину та 10 000 тонн дизеля саме класу Євро-3 та Євро-4.
Донедавна ця продукція була контрафактною, але наразі фактично міні-НПЗ легалізують. Тим паче, що для військової чи сільськогосподарської техніки таке паливо цілком підходить.
Так, запах, який з’являється під час прогріву двигуна, може бути сигналом несправності. Зазвичай він зникає,…
Багато людей досі сумніваються, що заряджання електромобілів може бути швидким процесом. Однак сучасні технології роблять…
З 21 грудня патрульна поліція України розширює використання портативних приладів TruCAM для контролю швидкості на…
Французький автовиробник офіційно оголосив про повернення легендарного хетчбека Renault 5 Turbo, представивши електричну модель Renault…
Попасти в ДТП – це завжди величезний стрес. Я розумію, як після такого руки тягнуться…
Volkswagen Tiguan L Pro – це спеціальна версія кросовера, призначена для китайського ринку, де офіційно…
Leave a Comment