Верхівка країни-агресора дозволила випуск спрощених моделей з нижчими нормами екології та безпеки. Документ вже підписано тамтешнім прем’єр-міністром. Він діятиме до 1 лютого 2023 року.
Як зазначається, документ дозволяє російським автозаводам випускати автомобілі будь-якого екологічного класу навіть «Євро-0». Також компанії можуть випускати автівки без антиблокувальної системи гальм (ABS), подушок безпеки та динамічної системи стабілізації (ESP).
При цьому російський уряд вирішив не прибирати з автомобілів систему екстреного реагування ЕРА-ГЛОНАСС. Втім, тепер допускається використання пристрою, що активується при натисканні. Раніше машини обов’язково мали обладнати системою з функцією автоматичного спрацьовування при аварії.
Також в рф вирішили пом’якшити вимогу до краш-тестів автомобілів. Так, обов’язковим елементом випробувань залишиться лише лобовий удар у бетонний блок без перекриття.
Російська влада надіється, що такі нововведення дозволять автовиробникам в умовах нестачі низки імпортних компонентів продовжити виробництво машин та забезпечити зайнятість персоналу.
Електричний Volvo EX90 підтвердив високий рівень безпеки марки: у новому циклі тестів Euro NCAP SUV…
Фінансові труднощі не зупинили Nissan, а навпаки - підштовхнули компанію до активнішої розробки нових моделей.…
Експерти оприлюднили перелік найкращих позашляховиків, які варто розглянути для покупки у 2025 році. Це практичні…
У жовтні на дорожніх тестах помітили новий електричний кросовер Audi, який, за попередніми даними, буде…
Volkswagen підтвердив, що Polo GTI, один із найпопулярніших і найдоступніших спортивних хетчбеків у Європі, залишить…
Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…
Leave a Comment