Паливна криза, яка охопила Україну в період повномасштабного вторгнення Росії, потребує кардинальної зміни логістичних ланцюжків. Зі зрозумілих причин було зупинено постачання палива з РФ та РБ, які покривали до 80% нафтопродуктів. Тепер паливо в Україну надходить лише з Європи сухопутним шляхом, адже морське сполучення заблоковане.
Гендиректор мережі АЗС Prime Дмитро Леушкін повідомляє, що раніше загальний автопарк бензовозів становив близько 1500 екземплярів. Тисяча машин були в обороті у нафтотрейдерів, решта – відомчі та бочки на підприємствах.
За останні місяці українські оператори АЗС викупили всі доступні в ЄС бензовози. Загальний автопарк бензовозів збільшився до 1700 екземплярів. Але цього не достатньо. Щоб покрити потребу країни, потрібно до 5 тисяч бензовозів.
Вітчизняні виробники цистерн для палива не можуть так швидко задовольнити існуючий попит. При цьому не всі виготовляють машини, які відповідають стандартам, що дозволяють експлуатацію в Європі.
Також не всі оператори поспішають купувати багато бензовозів. Після закінчення кризи така кількість може бути непотрібною і просто виявиться збитковим вкладенням.
На жаль, брак бензовозів посилює дефіцит палива та продовжує його тривалість.
Джерело: autoconsulting
Компанія Volkswagen активно працює над створенням третього покоління популярного сімейства Crafter. Виробник уже підтвердив, що…
Компанія Porsche розширила електричну лінійку Macan, додавши нову версію GTS. Модель розташувалася між варіантами 4S…
Покупка электромобиля Tesla из США - популярный выбор среди украинских водителей, стремящихся получить качественный автомобиль…
Tesla продовжує зміцнювати лідерство у сфері зарядної інфраструктури для електромобілів. Згідно з даними звіту Paren…
Восени 2023 року Renault представила концептуальну версію свого позашляхового пікапа Niagara. Автомобіль задуманий як глобальна…
Питання про те, чи може жінка бути за кермом, давно втратило актуальність. Набагато цікавіше розібратися,…
Leave a Comment