Паливна криза, яка охопила Україну в період повномасштабного вторгнення Росії, потребує кардинальної зміни логістичних ланцюжків. Зі зрозумілих причин було зупинено постачання палива з РФ та РБ, які покривали до 80% нафтопродуктів. Тепер паливо в Україну надходить лише з Європи сухопутним шляхом, адже морське сполучення заблоковане.
Гендиректор мережі АЗС Prime Дмитро Леушкін повідомляє, що раніше загальний автопарк бензовозів становив близько 1500 екземплярів. Тисяча машин були в обороті у нафтотрейдерів, решта – відомчі та бочки на підприємствах.
За останні місяці українські оператори АЗС викупили всі доступні в ЄС бензовози. Загальний автопарк бензовозів збільшився до 1700 екземплярів. Але цього не достатньо. Щоб покрити потребу країни, потрібно до 5 тисяч бензовозів.
Вітчизняні виробники цистерн для палива не можуть так швидко задовольнити існуючий попит. При цьому не всі виготовляють машини, які відповідають стандартам, що дозволяють експлуатацію в Європі.
Також не всі оператори поспішають купувати багато бензовозів. Після закінчення кризи така кількість може бути непотрібною і просто виявиться збитковим вкладенням.
На жаль, брак бензовозів посилює дефіцит палива та продовжує його тривалість.
Джерело: autoconsulting
Renault готується до важливої події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Leave a Comment