Паливна криза, яка охопила Україну в період повномасштабного вторгнення Росії, потребує кардинальної зміни логістичних ланцюжків. Зі зрозумілих причин було зупинено постачання палива з РФ та РБ, які покривали до 80% нафтопродуктів. Тепер паливо в Україну надходить лише з Європи сухопутним шляхом, адже морське сполучення заблоковане.
Гендиректор мережі АЗС Prime Дмитро Леушкін повідомляє, що раніше загальний автопарк бензовозів становив близько 1500 екземплярів. Тисяча машин були в обороті у нафтотрейдерів, решта – відомчі та бочки на підприємствах.
За останні місяці українські оператори АЗС викупили всі доступні в ЄС бензовози. Загальний автопарк бензовозів збільшився до 1700 екземплярів. Але цього не достатньо. Щоб покрити потребу країни, потрібно до 5 тисяч бензовозів.
Вітчизняні виробники цистерн для палива не можуть так швидко задовольнити існуючий попит. При цьому не всі виготовляють машини, які відповідають стандартам, що дозволяють експлуатацію в Європі.
Також не всі оператори поспішають купувати багато бензовозів. Після закінчення кризи така кількість може бути непотрібною і просто виявиться збитковим вкладенням.
На жаль, брак бензовозів посилює дефіцит палива та продовжує його тривалість.
Джерело: autoconsulting
Автомобіль Tesla Model Y Juniper буде випущений у США в 2025 році, а потім переобладнаний…
В Україні штраф у розмірі 3 400 грн накладається за керування транспортними засобами без відповідних…
Паркування на автомобілі з низькопрофільною гумою часто пов'язане з пошкодженням колісних дисків. Але ще сумніше…
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Leave a Comment