Паливна криза, яка охопила Україну в період повномасштабного вторгнення Росії, потребує кардинальної зміни логістичних ланцюжків. Зі зрозумілих причин було зупинено постачання палива з РФ та РБ, які покривали до 80% нафтопродуктів. Тепер паливо в Україну надходить лише з Європи сухопутним шляхом, адже морське сполучення заблоковане.
Гендиректор мережі АЗС Prime Дмитро Леушкін повідомляє, що раніше загальний автопарк бензовозів становив близько 1500 екземплярів. Тисяча машин були в обороті у нафтотрейдерів, решта – відомчі та бочки на підприємствах.
За останні місяці українські оператори АЗС викупили всі доступні в ЄС бензовози. Загальний автопарк бензовозів збільшився до 1700 екземплярів. Але цього не достатньо. Щоб покрити потребу країни, потрібно до 5 тисяч бензовозів.
Вітчизняні виробники цистерн для палива не можуть так швидко задовольнити існуючий попит. При цьому не всі виготовляють машини, які відповідають стандартам, що дозволяють експлуатацію в Європі.
Також не всі оператори поспішають купувати багато бензовозів. Після закінчення кризи така кількість може бути непотрібною і просто виявиться збитковим вкладенням.
На жаль, брак бензовозів посилює дефіцит палива та продовжує його тривалість.
Джерело: autoconsulting
В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…
Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…
Компанія Volkswagen припинила виробництво моделі Scirocco у 2017 році, так і не запланувавши для нього…
Заправка автомобіля – одна з головних статей витрат під час експлуатації машини, оснащеної ДВЗ. Сьогодні…
Наприкінці цього року Skoda має намір представити компактний електричний кросовер під назвою Elroq. Його прототипи…
Минулий рік ознаменувався для Hyundai прем'єрою його великого кросовера Santa Fe, який отримав більш строгий…
Leave a Comment