Концерн BMW має намір досягти зниження вартості тягових акумуляторів для електромобілів на 30%, хоча сировина для батарей дорожчає, пише Bloomberg.
У світі різко пішли вгору ціни на літій та нікель. Це ставить під загрозу оптимістичні прогнози виробників електромобілів про те, що «зелені» машини незабаром подешевшають до рівня аналогів із ДВЗ (акумулятори досі вважаються найбільш дорогою частиною електромобілів: на частку батарей припадає від 25 до 40% їхньої вартості). За прогнозами фінансово-інвестиційної компанії UBS, переломний момент має статися у 2024 році.
З 2025 BMW розраховує перейти на акумулятори нового покоління. Вони використовуватимуться осередки круглої форми замість стандартних призматичних і циліндричних. На комірки доводиться до 80% собівартості батареї, тому баварці і розраховують на значне зниження цін.
Минулого року автоконцернам кожен кВт*год ємності обходився в середньому 118 доларів. За оцінками експертів, BMW платив менше за цю планку, вже маючи перевагу перед конкурентами. Акумулятори наступного покоління матимуть більшу щільність. Це означає, що за однакової ємності баварські електромобілі зможуть поїхати на одній зарядці далі.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment