Концерн BMW має намір досягти зниження вартості тягових акумуляторів для електромобілів на 30%, хоча сировина для батарей дорожчає, пише Bloomberg.
У світі різко пішли вгору ціни на літій та нікель. Це ставить під загрозу оптимістичні прогнози виробників електромобілів про те, що «зелені» машини незабаром подешевшають до рівня аналогів із ДВЗ (акумулятори досі вважаються найбільш дорогою частиною електромобілів: на частку батарей припадає від 25 до 40% їхньої вартості). За прогнозами фінансово-інвестиційної компанії UBS, переломний момент має статися у 2024 році.
З 2025 BMW розраховує перейти на акумулятори нового покоління. Вони використовуватимуться осередки круглої форми замість стандартних призматичних і циліндричних. На комірки доводиться до 80% собівартості батареї, тому баварці і розраховують на значне зниження цін.
Минулого року автоконцернам кожен кВт*год ємності обходився в середньому 118 доларів. За оцінками експертів, BMW платив менше за цю планку, вже маючи перевагу перед конкурентами. Акумулятори наступного покоління матимуть більшу щільність. Це означає, що за однакової ємності баварські електромобілі зможуть поїхати на одній зарядці далі.
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Leave a Comment