Концерн BMW має намір досягти зниження вартості тягових акумуляторів для електромобілів на 30%, хоча сировина для батарей дорожчає, пише Bloomberg.
У світі різко пішли вгору ціни на літій та нікель. Це ставить під загрозу оптимістичні прогнози виробників електромобілів про те, що «зелені» машини незабаром подешевшають до рівня аналогів із ДВЗ (акумулятори досі вважаються найбільш дорогою частиною електромобілів: на частку батарей припадає від 25 до 40% їхньої вартості). За прогнозами фінансово-інвестиційної компанії UBS, переломний момент має статися у 2024 році.
З 2025 BMW розраховує перейти на акумулятори нового покоління. Вони використовуватимуться осередки круглої форми замість стандартних призматичних і циліндричних. На комірки доводиться до 80% собівартості батареї, тому баварці і розраховують на значне зниження цін.
Минулого року автоконцернам кожен кВт*год ємності обходився в середньому 118 доларів. За оцінками експертів, BMW платив менше за цю планку, вже маючи перевагу перед конкурентами. Акумулятори наступного покоління матимуть більшу щільність. Це означає, що за однакової ємності баварські електромобілі зможуть поїхати на одній зарядці далі.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment