Концерн BMW має намір досягти зниження вартості тягових акумуляторів для електромобілів на 30%, хоча сировина для батарей дорожчає, пише Bloomberg.
У світі різко пішли вгору ціни на літій та нікель. Це ставить під загрозу оптимістичні прогнози виробників електромобілів про те, що «зелені» машини незабаром подешевшають до рівня аналогів із ДВЗ (акумулятори досі вважаються найбільш дорогою частиною електромобілів: на частку батарей припадає від 25 до 40% їхньої вартості). За прогнозами фінансово-інвестиційної компанії UBS, переломний момент має статися у 2024 році.
З 2025 BMW розраховує перейти на акумулятори нового покоління. Вони використовуватимуться осередки круглої форми замість стандартних призматичних і циліндричних. На комірки доводиться до 80% собівартості батареї, тому баварці і розраховують на значне зниження цін.
Минулого року автоконцернам кожен кВт*год ємності обходився в середньому 118 доларів. За оцінками експертів, BMW платив менше за цю планку, вже маючи перевагу перед конкурентами. Акумулятори наступного покоління матимуть більшу щільність. Це означає, що за однакової ємності баварські електромобілі зможуть поїхати на одній зарядці далі.
Прем'єра нового BMW 3 Series уже не за горами. Від моделі очікують помітного технологічного прориву,…
Автоматичні коробки передач (АКПП) стають дедалі популярнішими серед водіїв, і багато виробників вже відмовилися від…
Новий Peugeot 208 готується до виходу на ринок. Очікується, що автомобіль з'явиться у продажу наступного…
Porsche продовжує збільшувати асортимент електромобілів, і цього разу увага прикута до оновленого Macan GTS 2026…
Експерти розповіли, які звукові сигнали мають насторожити водія та стати приводом для звернення на СТО.…
Флагманський трирядний кросовер Mazda CX-90, який дебютував на початку 2023 року та орієнтований переважно на…
Leave a Comment