У травні 2022 року у Росії повністю зупинилося виробництво легкових автомобілів. Усі заводи біля країни змушені були зупинити конвеєри. Така ситуація спостерігається вперше за 75 років. Одночасно зупинилося близько десяти машинобудівних підприємств.
На «травневі канікули» відправили (14-21 день) відправили співробітників заводів Haval, Mazda Sollers, УАЗ та «Автотор». Підприємства називають різні причини зупинок. Одні говорять про переорієнтацію логістичних ланцюжків, інші – про плановий ремонт устаткування.
Також не працює і російський гігант АВТОВАЗ. Після простою завод мав запустити конвеєри з 24 травня, але робота тривала лише кілька днів. Було оголошено про просте до 16 травня на підприємстві Тольятті, а Іжевську – до серпня чи вересня.
Зупинка локального виробництва та зупинка імпорту призвела до дефіциту на автомобільному ринку РФ, та стрімкому зростанню цін. Як наслідок, продаж знизився в 3 рази, порівняно з минулим роком.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment