Якими автомобілями цікавляться українці під час війни: рейтинг
Share
Аналіз статистики одного з сайтів з продажу вживаних авто.
Хоча б частково зрозуміти поточну картину ринку дозволяє статистика з сайту auto.ria.com, а саме найпопулярніших моделей авто, якими цікавилися відвідувачі сайту. Мова йде саме про пошук, тобто про інтерес, а не кількість укладених угод купівлі-продажу, повідомляють спеціалісти Інституту досліджень авторинку України.
Нижче — 10 моделей авто, до яких найвищий інтерес проявляли українці у квітні 2022 року. Важливо, що зазначений прайс – це ціна, яку вказав продавець в оголошенні. Тобто реальна ціна угоди, з врахуванням торгу, буде значно менша.
Mercedes-Benz Vito Ціна: від $4700, середня $10500
Volkswagen Passat Ціна: від $3800, середня $10500
Volkswagen Golf Ціна: від $3700, середня $6500
Skoda Octavia Ціна: від $3700, середня $7200
Toyota Land Cruiser Prado Ціна: від $12500, середня $17000
Renault Scenic Ціна: від $3800, середня $6000
Mercedes-Benz GLE-Class Ціна: від $33000, середня $45000
Renault Megane Ціна: від $3500, середня $6500
Opel Zafira Ціна: від $3900, середня $6400
Toyota RAV4 Ціна: від — $7200, середня $19600
Головний висновок, який можна зробити: авторинок України поступово повертається до свого звичного вигляду, а ситуація стає більш прогнозованою. Так, в рейтинг повернулося багато моделей, які були в топі до війни. Це, зокрема, Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Skoda Octavia — ця трійця дуже довго очолювала мало не всі рейтинги українського вторинного ринку. Їхня присутність зараз, у списку авто, які шукають найчастіше, ще й на верхніх позиціях, свідчить про те, що ринок повертається до більш-менш звиклих власних правил.
Водночас рейтинг досі впевнено очолює лідер цієї непростої для усіх нас весни, “бус” Mercedes-Benz Vito. Також у список потрапив Volkswagen Transporter, якого також не було в попередніх топах. Що підтверджує гіпотезу про велику потребу в універсальних практичних автомобілях “на всі випадки життя”: ті, які підійдуть і для комфортного щоденного пересування, так і для перевезення товарів, гуманітарної допомоги та навіть допоможуть евакуюватися у випадку небезпеки.
Ще одна відмінність “довоєнних” трендів — українці стали активніше цікавитися автомобілями сегменту “преміум”, на кшталт BMW X5, Toyota LC Prado, Mercedes-Benz GLE-Class та Volkswagen Touareg. Чи підкріплюється такий підвищений інтерес фактичними продажами цих машин, поки невідомо.
А от електромобілів, які теоретично під час хвилі дефіциту пального, що накрив Україну, мали б “підскочити” мало не до верхівки списку, серед 10 наведених моделей немає. Наймасовіший і найпопулярніший у своєму сегменті Nissan Leaf у рейтингу за частотою пошуків опинився на 50 місці, інші “електрички” значно далі.24
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Миськів Роман
Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.
Leave a Comment