Експерт зазначив, що для продовження терміну служби автоматичної трансмісії насамперед потрібно припинити її використовувати за аналогією з «механікою». Так, на «автоматі» не можна включати нейтральну швидкість під час тимчасових зупинок під час руху (поворот, світлофор), а також при спуску. Деякі водії думають, що таким чином можна заощадити пальне, але це не так. Справа в тому, що при включенні режиму «N» в АКПП припиняється подача масла, позбавляючи її необхідної мастила та підтримання оптимальної температури, що в свою чергу може привезти до дорогого ремонту.
Також Максим Рязанов додав, що не потрібно намагатися заводити автомобіль з автоматичною КПП, підштовхнувши його ззаду, тому що у них відсутнє зчеплення, відповідно, немає прямого зв’язку між вхідним та вихідним валами, лише через гідротрансформатор.
Нарешті, буксирування автомобіля з АКПП має відбуватися з певними умовами: швидкість не вище 30-40 км/год, тому що агрегат повинен працювати, щоб забезпечувати циркуляцію мастила у трансмісії. Також не варто залишати “автомат” у режимі “D” , якщо плануєте залишатися довгий час на одному місці, оскільки це може призвести до перегріву агрегату, сказав експерт.
Надійність залишається одним із головних критеріїв під час вибору автомобіля, особливо коли йдеться про кросовери.…
Вибір незамерзаючої рідини важливий не лише для комфорту, а й для безпеки. У хорошій "незамерзайці"…
Toyota продовжує розвивати гібридні технології та планує випуск електромобілів із більшим запасом ходу до 2030…
Toyota RAV4 - найпопулярніший кросовер у світі. Його успіх традиційно пояснюють надійністю та довговічністю, проте…
У Європі зростає суперечка через плани заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з…
На початку грудня автомобільні видання повідомили про прорив: компанія YASA, що належить Mercedes-Benz, показала прототип…
Leave a Comment