Експерт зазначив, що для продовження терміну служби автоматичної трансмісії насамперед потрібно припинити її використовувати за аналогією з «механікою». Так, на «автоматі» не можна включати нейтральну швидкість під час тимчасових зупинок під час руху (поворот, світлофор), а також при спуску. Деякі водії думають, що таким чином можна заощадити пальне, але це не так. Справа в тому, що при включенні режиму «N» в АКПП припиняється подача масла, позбавляючи її необхідної мастила та підтримання оптимальної температури, що в свою чергу може привезти до дорогого ремонту.
Також Максим Рязанов додав, що не потрібно намагатися заводити автомобіль з автоматичною КПП, підштовхнувши його ззаду, тому що у них відсутнє зчеплення, відповідно, немає прямого зв’язку між вхідним та вихідним валами, лише через гідротрансформатор.
Нарешті, буксирування автомобіля з АКПП має відбуватися з певними умовами: швидкість не вище 30-40 км/год, тому що агрегат повинен працювати, щоб забезпечувати циркуляцію мастила у трансмісії. Також не варто залишати “автомат” у режимі “D” , якщо плануєте залишатися довгий час на одному місці, оскільки це може призвести до перегріву агрегату, сказав експерт.
Чесно кажучи, початок 2025 року може виявитися не надто приємним для водіїв в Україні, адже…
Довгоочікуваний бюджетний кросовер Dacia Duster 3 покоління вже повністю розсекретили – у тому числі під…
На майданчику CAT Automobillogistik біля гавані Ессена зараз стоїть близько 6000 нових авто, і місця…
Більшість штрафів за порушення ПДР в Україні виникають через те, що люди просто забувають або…
Виявляється, що ціна на бензин А-95 в Україні поки що не змінюється — зараз він…
Технічний спеціаліст автосервісів поділився порадами, як правильно підготувати автомобіль до сильних морозів, щоб уникнути неприємностей…
Leave a Comment