Експерт зазначив, що для продовження терміну служби автоматичної трансмісії насамперед потрібно припинити її використовувати за аналогією з «механікою». Так, на «автоматі» не можна включати нейтральну швидкість під час тимчасових зупинок під час руху (поворот, світлофор), а також при спуску. Деякі водії думають, що таким чином можна заощадити пальне, але це не так. Справа в тому, що при включенні режиму «N» в АКПП припиняється подача масла, позбавляючи її необхідної мастила та підтримання оптимальної температури, що в свою чергу може привезти до дорогого ремонту.
Також Максим Рязанов додав, що не потрібно намагатися заводити автомобіль з автоматичною КПП, підштовхнувши його ззаду, тому що у них відсутнє зчеплення, відповідно, немає прямого зв’язку між вхідним та вихідним валами, лише через гідротрансформатор.
Нарешті, буксирування автомобіля з АКПП має відбуватися з певними умовами: швидкість не вище 30-40 км/год, тому що агрегат повинен працювати, щоб забезпечувати циркуляцію мастила у трансмісії. Також не варто залишати “автомат” у режимі “D” , якщо плануєте залишатися довгий час на одному місці, оскільки це може призвести до перегріву агрегату, сказав експерт.
Компанія Lynx Motors представила дві нові моделі: електричний позашляховик GT1e, заснований на Ford GT, та…
У Каліфорнії, де самоврядні автомобілі вже не новина, запроваджуються нові правила. Двома законопроектами, схваленими комітетом…
Honda, відома своїми інноваційними автомобілями, нещодавно зіштовхнулася з проблемою, яка виявилася несподіваною навіть для такого…
Skoda робить ставку на електричну продуктивність, представляючи концепт гоночного автомобіля Enyaq RS Race , заснований на серійній моделі Enyaq…
Автомобілі Toyota вважаються одними з найнадійніших на світовому ринку. Їх купують величезними тиражами та стабільно…
Нове покоління флагманського кросовера Hyundai Palisade має побачити світ на початку 2025 року. А поки…
Leave a Comment