Експерт зазначив, що для продовження терміну служби автоматичної трансмісії насамперед потрібно припинити її використовувати за аналогією з «механікою». Так, на «автоматі» не можна включати нейтральну швидкість під час тимчасових зупинок під час руху (поворот, світлофор), а також при спуску. Деякі водії думають, що таким чином можна заощадити пальне, але це не так. Справа в тому, що при включенні режиму «N» в АКПП припиняється подача масла, позбавляючи її необхідної мастила та підтримання оптимальної температури, що в свою чергу може привезти до дорогого ремонту.
Також Максим Рязанов додав, що не потрібно намагатися заводити автомобіль з автоматичною КПП, підштовхнувши його ззаду, тому що у них відсутнє зчеплення, відповідно, немає прямого зв’язку між вхідним та вихідним валами, лише через гідротрансформатор.
Нарешті, буксирування автомобіля з АКПП має відбуватися з певними умовами: швидкість не вище 30-40 км/год, тому що агрегат повинен працювати, щоб забезпечувати циркуляцію мастила у трансмісії. Також не варто залишати “автомат” у режимі “D” , якщо плануєте залишатися довгий час на одному місці, оскільки це може призвести до перегріву агрегату, сказав експерт.
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиком, проте ретельна перевірка допоможе уникнути неприємних сюрпризів і…
Toyota завжди вважалася "народним" брендом. Спеціально для того, щоб відокремити себе від преміуму, було придумано…
Щоб перереєструвати автомобіль в Україні, потрібно підготувати необхідні документи та сплатити послуги. Зробити це можна…
Mitsubishi Motors готує для північноамериканського ринку відразу дві нові моделі, які з'являться у 2026 фінансовому…
Щойно температура опускається нижче нуля, чимало водіїв зливають залишки А95 і переходять на А92. Причина…
Toyota завжди була відома своєю неймовірною надійністю, але останнім часом репутація японського автовиробника у цій…
Leave a Comment