Експерт зазначив, що для продовження терміну служби автоматичної трансмісії насамперед потрібно припинити її використовувати за аналогією з «механікою». Так, на «автоматі» не можна включати нейтральну швидкість під час тимчасових зупинок під час руху (поворот, світлофор), а також при спуску. Деякі водії думають, що таким чином можна заощадити пальне, але це не так. Справа в тому, що при включенні режиму «N» в АКПП припиняється подача масла, позбавляючи її необхідної мастила та підтримання оптимальної температури, що в свою чергу може привезти до дорогого ремонту.
Також Максим Рязанов додав, що не потрібно намагатися заводити автомобіль з автоматичною КПП, підштовхнувши його ззаду, тому що у них відсутнє зчеплення, відповідно, немає прямого зв’язку між вхідним та вихідним валами, лише через гідротрансформатор.
Нарешті, буксирування автомобіля з АКПП має відбуватися з певними умовами: швидкість не вище 30-40 км/год, тому що агрегат повинен працювати, щоб забезпечувати циркуляцію мастила у трансмісії. Також не варто залишати “автомат” у режимі “D” , якщо плануєте залишатися довгий час на одному місці, оскільки це може призвести до перегріву агрегату, сказав експерт.
Щоб автомобіль, який не використовуватиметься взимку, зберігся у справному стані, його потрібно правильно підготувати до…
Відмова від огляду на стан сп'яніння часто перетворює тверезого водія на фігуранта адміністративної справи за…
В останні роки не вщухають чутки щодо повернення Toyota FJ Cruiser 2026, а інтерес до…
У серпні цього року стало відомо про розробку компанією BMW нового позашляховика, який повинен скласти…
Аварійна світлова сигналізація - це офіційний попереджувальний сигнал, який покликаний привертати увагу інших учасників руху…
Від 2026 року Euro NCAP запроваджує оновлені стандарти безпеки, які можуть позбавити багато автовиробників звичних…
Leave a Comment