Голова Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн вважає, що Кабінет Міністрів України має тимчасово відмовитися від держрегулювання цін на пальне. Це необхідно стимулювати імпорту палива через західний кордон.
На думку експерта, держрегулювання має сенс лише у випадку, коли ринок перенасичений паливом. Проте сьогодні, на паливному ринку спостерігається дефіцит, який лише посилюватиметься.
Експерт зазначає, що вільне ціноутворення дозволить зняти з постачальників комерційні ризики. Він запропонував зафіксувати поточну регульовану націнку на рівні 4,5-5 гривень за літр пального. Проте націнка має бути додана не до фактичної вартості палива, а до тієї, що зазначена у документах. АЗС, де ціни будуть сильно завищені, контролюватимуть місцеві адміністрації та свідомі громадяни.
При цьому Сергій Куюн зазначив, що ризику суттєвого подорожчання палива немає.
Одним із найважливіших факторів, що впливають на ефективність роботи шини, є правильне балансування. Невідбалансована шина…
Далека поїздка трасою в холодну пору року вимагає від водія особливої підготовки. Перед нею особливо…
Зимою і влітку водити машину – це дві великі різниці, і це не тільки через…
Як пише видання Car News China, новою моделлю Xiaomi стане кросовер, націлений на конкуренцію з…
Зі збільшенням популярності електромобілів багато їх власників почали задумуватись, як оптимізувати витрати на зарядку. Експерти…
Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає…
View Comments
Что ты треплешь. Сейчас творится беспредел когда, типа, идет регулировка цен. А потом и вовсе барыги обнаглеют. Ты не забывай, что это Украина, где ценовой беспредел процветает. Ни в одной стране ЕС, куда так рьяно мы стремимся, такого нет. Вот потому мы до сих пор не в ЕС и не будем, пока не наведем порядок у себя в доме.