Голова Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн вважає, що Кабінет Міністрів України має тимчасово відмовитися від держрегулювання цін на пальне. Це необхідно стимулювати імпорту палива через західний кордон.
На думку експерта, держрегулювання має сенс лише у випадку, коли ринок перенасичений паливом. Проте сьогодні, на паливному ринку спостерігається дефіцит, який лише посилюватиметься.
Експерт зазначає, що вільне ціноутворення дозволить зняти з постачальників комерційні ризики. Він запропонував зафіксувати поточну регульовану націнку на рівні 4,5-5 гривень за літр пального. Проте націнка має бути додана не до фактичної вартості палива, а до тієї, що зазначена у документах. АЗС, де ціни будуть сильно завищені, контролюватимуть місцеві адміністрації та свідомі громадяни.
При цьому Сергій Куюн зазначив, що ризику суттєвого подорожчання палива немає.
Концерн Stellantis, який володіє маркою Jeep, готує до випуску нове покоління компактного кросовера Renegade. Ця…
З 1 липня в Україні набирають чинності посилені вимоги до обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.…
Компанія Volkswagen визнала, що перехід від звичних фізичних кнопок до сенсорних панелей виявився не найкращим…
Під час дощу водіям потрібно бути дуже обережними, особливо щодо вибору безпечної дистанції до машини…
Кабінет Міністрів України запропонував збільшити штраф за одне з порушень Правил дорожнього руху до 5100…
Компанія Jeep представила Compass 2026, який несподівано виявився найбільш аеродинамічним автомобілем марки для європейського ринку.…
View Comments
Что ты треплешь. Сейчас творится беспредел когда, типа, идет регулировка цен. А потом и вовсе барыги обнаглеют. Ты не забывай, что это Украина, где ценовой беспредел процветает. Ни в одной стране ЕС, куда так рьяно мы стремимся, такого нет. Вот потому мы до сих пор не в ЕС и не будем, пока не наведем порядок у себя в доме.