Голова Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн вважає, що Кабінет Міністрів України має тимчасово відмовитися від держрегулювання цін на пальне. Це необхідно стимулювати імпорту палива через західний кордон.
На думку експерта, держрегулювання має сенс лише у випадку, коли ринок перенасичений паливом. Проте сьогодні, на паливному ринку спостерігається дефіцит, який лише посилюватиметься.
Експерт зазначає, що вільне ціноутворення дозволить зняти з постачальників комерційні ризики. Він запропонував зафіксувати поточну регульовану націнку на рівні 4,5-5 гривень за літр пального. Проте націнка має бути додана не до фактичної вартості палива, а до тієї, що зазначена у документах. АЗС, де ціни будуть сильно завищені, контролюватимуть місцеві адміністрації та свідомі громадяни.
При цьому Сергій Куюн зазначив, що ризику суттєвого подорожчання палива немає.
Прототип побудований на новій платформі GEA (Geely Electric Architecture) та оснащений технологіями «цифрового» шасі, а…
Компанія Volkswagen розглядає скорочення персоналу як один із способів знизити витрати. До 2026 року планують…
В Україні влада планує змінити правила продажу вживаних транспортних засобів для збільшення надходжень до державного…
Подовжений Suzuki Jimny перетворили на зменшену копію Mercedes G-Class Brabus. Позашляховик кардинально змінився зовні та…
У 2023 році компанія Ferrari заробила на кожній проданій машині 118 тисяч євро, показавши найкращий…
Недорогий кросовер Kia Sportage, який має високий попит у всьому світі і суперничає з Toyota…
View Comments
Что ты треплешь. Сейчас творится беспредел когда, типа, идет регулировка цен. А потом и вовсе барыги обнаглеют. Ты не забывай, что это Украина, где ценовой беспредел процветает. Ни в одной стране ЕС, куда так рьяно мы стремимся, такого нет. Вот потому мы до сих пор не в ЕС и не будем, пока не наведем порядок у себя в доме.