Голова Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн вважає, що Кабінет Міністрів України має тимчасово відмовитися від держрегулювання цін на пальне. Це необхідно стимулювати імпорту палива через західний кордон.
На думку експерта, держрегулювання має сенс лише у випадку, коли ринок перенасичений паливом. Проте сьогодні, на паливному ринку спостерігається дефіцит, який лише посилюватиметься.
Експерт зазначає, що вільне ціноутворення дозволить зняти з постачальників комерційні ризики. Він запропонував зафіксувати поточну регульовану націнку на рівні 4,5-5 гривень за літр пального. Проте націнка має бути додана не до фактичної вартості палива, а до тієї, що зазначена у документах. АЗС, де ціни будуть сильно завищені, контролюватимуть місцеві адміністрації та свідомі громадяни.
При цьому Сергій Куюн зазначив, що ризику суттєвого подорожчання палива немає.
Колишнього власника Lamborghini Huracan Evo Spider 2023 року звинувачують у шахрайстві після того, як з’ясувалося,…
Вартість автомобільних шин постійно зростає, тому водії дедалі частіше замислюються над тим, як продовжити їхній…
Land Rover прекрасно розуміє, що клієнти цінують індивідуальність, тому нова модель Defender 2026 буде доступна…
Компанія Daimler Truck отримала велике замовлення на близько 1000 військових вантажівок Mercedes-Benz Zetros для Збройних…
Компанія Volkswagen активно працює над новим поколінням легендарного Golf, яке стане справжньою революцією для моделі.…
В Україні чимало водіїв і досі намагаються уникати зустрічей із патрульними, хоча зробити це повністю…
View Comments
Что ты треплешь. Сейчас творится беспредел когда, типа, идет регулировка цен. А потом и вовсе барыги обнаглеют. Ты не забывай, что это Украина, где ценовой беспредел процветает. Ни в одной стране ЕС, куда так рьяно мы стремимся, такого нет. Вот потому мы до сих пор не в ЕС и не будем, пока не наведем порядок у себя в доме.