Голова Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн вважає, що Кабінет Міністрів України має тимчасово відмовитися від держрегулювання цін на пальне. Це необхідно стимулювати імпорту палива через західний кордон.
На думку експерта, держрегулювання має сенс лише у випадку, коли ринок перенасичений паливом. Проте сьогодні, на паливному ринку спостерігається дефіцит, який лише посилюватиметься.
Експерт зазначає, що вільне ціноутворення дозволить зняти з постачальників комерційні ризики. Він запропонував зафіксувати поточну регульовану націнку на рівні 4,5-5 гривень за літр пального. Проте націнка має бути додана не до фактичної вартості палива, а до тієї, що зазначена у документах. АЗС, де ціни будуть сильно завищені, контролюватимуть місцеві адміністрації та свідомі громадяни.
При цьому Сергій Куюн зазначив, що ризику суттєвого подорожчання палива немає.
Синій колір впевнено повернув собі місце серед найулюбленіших автомобільних кольорів у Великій Британії. За інформацією…
На сучасному ринку можна знайти безліч автомобілів – як нових, так і вживаних. Проте до…
Автомобільний ремонт – це той момент, коли нерви можуть здати навіть у найспокійнішого водія. Особливо,…
Новий дорожній знак, який нещодавно з’явився на автошляхах деяких країн, може викликати здивування серед водіїв.…
BMW готується до запуску нової ери у дизайні автомобілів. З переходом на платформу Neue Klasse…
Цього року на ринку з'явиться оновлений кросовер Honda CR-V, який розширить своє сімейство за рахунок…
View Comments
Что ты треплешь. Сейчас творится беспредел когда, типа, идет регулировка цен. А потом и вовсе барыги обнаглеют. Ты не забывай, что это Украина, где ценовой беспредел процветает. Ни в одной стране ЕС, куда так рьяно мы стремимся, такого нет. Вот потому мы до сих пор не в ЕС и не будем, пока не наведем порядок у себя в доме.