Кабінету міністрів України необхідно тимчасово відмовитись від державного регулювання цін на пальне на автозаправних станціях задля стимулювання імпорту через західний кордон.
Так вважає очільник Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
За його словами, держрегулювання працює, коли ринок насичений пальним. Вже у квітні дефіцит пального в нашій країні буде посилюватись через зростання попиту, зокрема на посівну.
Вільне ціноутворення, за словами Куюна, дасть змогу зняти з постачальників бодай комерційний ризик.
«Як варіант можна зафіксувати поточну регульовану націнку 4,5 і 5 грн/л для бензину й ДП відповідно, але не до регульованої собівартості, як зараз, а до фактичної, яку нескладно встановити за документами», — каже експерт.
При цьому він повідомив, що ризику здорожчання пального немає.
«Якщо хтось буде сильно контрастувати, матиме справу з місцевими адміністраціями та із загостреним відчуттям справедливості у громадян. Навряд чи хтось захоче ризикувати», — підсумував С.Куюн.
На даний момент у користуванні росіян перебуває набагато більше автомобілів з автоматичними трансмісіями. При цьому,…
У Toyota готують новий компактний позашляховик, який стане найдоступнішою моделлю у легендарній лінійці Land Cruiser.…
Аналітики компанії iSeeCars провели масштабне дослідження автомобільного ринку, щоб визначити моделі з найвищим терміном служби.…
Компанія Volkswagen сертифікувала для китайського ринку новий електричний седан під назвою ID.Unyx 07. Як повідомляє…
Історія нинішнього покоління Nissan X-Trail бере початок у 2021 році. Повноцінне оновлення кросовер отримав восени…
Компанія Nissan офіційно представила нове покоління електромобіля Leaf на домашньому ринку в Японії. На старті…
Leave a Comment