Кабінету міністрів України необхідно тимчасово відмовитись від державного регулювання цін на пальне на автозаправних станціях задля стимулювання імпорту через західний кордон.
Так вважає очільник Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
За його словами, держрегулювання працює, коли ринок насичений пальним. Вже у квітні дефіцит пального в нашій країні буде посилюватись через зростання попиту, зокрема на посівну.
Вільне ціноутворення, за словами Куюна, дасть змогу зняти з постачальників бодай комерційний ризик.
«Як варіант можна зафіксувати поточну регульовану націнку 4,5 і 5 грн/л для бензину й ДП відповідно, але не до регульованої собівартості, як зараз, а до фактичної, яку нескладно встановити за документами», — каже експерт.
При цьому він повідомив, що ризику здорожчання пального немає.
«Якщо хтось буде сильно контрастувати, матиме справу з місцевими адміністраціями та із загостреним відчуттям справедливості у громадян. Навряд чи хтось захоче ризикувати», — підсумував С.Куюн.
Міністерство розвитку громад та територій підготувало проєкт нової постанови Кабінету Міністрів, яка передбачає посилення правил…
Близько двох тижнів тому в мережі з’явилися фото нових версій Toyota Land Cruiser 300, підготовлених…
У разі досягнення перемир’я на Чорному морі, структура імпорту пального в Україну може зазнати суттєвих…
Універсал спочатку створювався як автомобіль для перевезення людей і вантажів, і тому розробники намагалися зробити…
Tesla вирішила відкласти запуск виробництва доступніших електромобілів, включаючи здешевлену версію Model Y під кодовою назвою…
В Україні водійське посвідчення зазвичай дійсне протягом 30 років, тож багато водіїв просто забувають про…
Leave a Comment