Кабінету міністрів України необхідно тимчасово відмовитись від державного регулювання цін на пальне на автозаправних станціях задля стимулювання імпорту через західний кордон.
Так вважає очільник Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
За його словами, держрегулювання працює, коли ринок насичений пальним. Вже у квітні дефіцит пального в нашій країні буде посилюватись через зростання попиту, зокрема на посівну.
Вільне ціноутворення, за словами Куюна, дасть змогу зняти з постачальників бодай комерційний ризик.
«Як варіант можна зафіксувати поточну регульовану націнку 4,5 і 5 грн/л для бензину й ДП відповідно, але не до регульованої собівартості, як зараз, а до фактичної, яку нескладно встановити за документами», — каже експерт.
При цьому він повідомив, що ризику здорожчання пального немає.
«Якщо хтось буде сильно контрастувати, матиме справу з місцевими адміністраціями та із загостреним відчуттям справедливості у громадян. Навряд чи хтось захоче ризикувати», — підсумував С.Куюн.
В Україні не всі водії зобов'язані мати посвідчення. Закон робить винятки для власників малопотужного електротранспорту,…
Багато водіїв ставляться до своїх автомобілів дуже зневажливо, а потім дивуються, чому вони ламаються. Проблема…
Експерт із понад десятьма роками досвіду роботи на СТО пояснює, що успішний продаж авто починається…
Сучасні автомобілі рясніють "гаджетами" та електронними помічниками, які часто виглядають яскраво у буклетах, але в…
Сучасні автомобілі часто сприймаються водіями як надійні й невибагливі, здатні витримати будь-який стиль керування. Проте…
У 2025 році на ринку автомобілів чітко видно дві категорії: одні моделі розкуповують миттєво, інші…
Leave a Comment