Кабінету міністрів України необхідно тимчасово відмовитись від державного регулювання цін на пальне на автозаправних станціях задля стимулювання імпорту через західний кордон.
Так вважає очільник Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
За його словами, держрегулювання працює, коли ринок насичений пальним. Вже у квітні дефіцит пального в нашій країні буде посилюватись через зростання попиту, зокрема на посівну.
Вільне ціноутворення, за словами Куюна, дасть змогу зняти з постачальників бодай комерційний ризик.
«Як варіант можна зафіксувати поточну регульовану націнку 4,5 і 5 грн/л для бензину й ДП відповідно, але не до регульованої собівартості, як зараз, а до фактичної, яку нескладно встановити за документами», — каже експерт.
При цьому він повідомив, що ризику здорожчання пального немає.
«Якщо хтось буде сильно контрастувати, матиме справу з місцевими адміністраціями та із загостреним відчуттям справедливості у громадян. Навряд чи хтось захоче ризикувати», — підсумував С.Куюн.
Дизельні автомобілі нині переживають непрості часи. У Європі дедалі більше міст запроваджують обмеження на їх…
Середньомоторне купе Porsche Cayman вперше дебютувало у 2005 році, будучи побудованим на базі родстера Porsche…
В Україні можна отримати штраф навіть тоді, коли водій повністю тверезий, дотримується правил і не…
Японські ЗМІ повідомляють, що наступне покоління Toyota Land Cruiser може отримати два абсолютно нових формати…
В Україні обов'язковий техогляд для приватних легкових автомобілів скасували ще у 2011 році, і ця…
Новий Chevrolet Corvette, незважаючи на спортивний характер і складну конструкцію, знову довів свою надійність. Згідно…
Leave a Comment