Кабінету міністрів України необхідно тимчасово відмовитись від державного регулювання цін на пальне на автозаправних станціях задля стимулювання імпорту через західний кордон.
Так вважає очільник Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
За його словами, держрегулювання працює, коли ринок насичений пальним. Вже у квітні дефіцит пального в нашій країні буде посилюватись через зростання попиту, зокрема на посівну.
Вільне ціноутворення, за словами Куюна, дасть змогу зняти з постачальників бодай комерційний ризик.
«Як варіант можна зафіксувати поточну регульовану націнку 4,5 і 5 грн/л для бензину й ДП відповідно, але не до регульованої собівартості, як зараз, а до фактичної, яку нескладно встановити за документами», — каже експерт.
При цьому він повідомив, що ризику здорожчання пального немає.
«Якщо хтось буде сильно контрастувати, матиме справу з місцевими адміністраціями та із загостреним відчуттям справедливості у громадян. Навряд чи хтось захоче ризикувати», — підсумував С.Куюн.
Останні новини з Японії повідомляють, що Subaru розпочала розробку нового "зарядженого" хетчбека WRX STI, якого…
Німецький автовиробник Porsche може відмовитися від ідеї зняти з виробництва кросовер Porsche Macan 2027 модельного…
Серед сучасного різноманіття автомобілів нелегко знайти справді довговічну модель, здатну подолати сотні тисяч кілометрів без…
Маркетингова компанія J.D. Power оприлюднила свіжий рейтинг автовиробників із найвищою якістю машин. Щороку цей список…
Автомобілі з Америки вже давно стали популярними серед українських автолюбителів. Проте більшість таких машин мають…
Висока температура повітря впливає не лише на самопочуття водія й пасажирів, але й на ефективність…
Leave a Comment