Новий законопроект може дати старт ТО раніше прописаних в Директивах ЄС термінів.
Документів, які могли б запустити обов’язковий техогляд автомобілів в Україні, маса. Одні «заморожені», інші відкликані, треті існують у вигляді ескізних проектів або презентацій … Об’єднує їх не тільки те, що вони не стали законами, а то, що спираються на Директиви ЄС. Які, згідно з підписаними планам, зобов’язують техогляд транспортних засобів в Україні запустити. Цього разу ми вивчимо ще один законопроект, №7317, недавно зареєстрований у Верховній Раді. Цей документ, схоже, може стати тією фінальною версією, яка і отримає статус закону, повідомляє AUTO.RIA.
Техогляд в проекті називають алегорично: «перевіркою на придатність до експлуатації транспортних засобів». Оскільки стільки слів і вимовляти важко, і скорочувати незручно – ми будемо використовувати наше традиційне скорочення ОТК, обов’язковий технічний контроль. Отже, що ж нам пропонує законопроект №7317?
Які ТЗ звільнять від ОТК?
Що перевірятимуть на ОТК?
Перевірка на придатність транспортних засобів до експлуатації передбачає перевірку конструкції та технічного стану:
Періодичність ОТК
Періодичність проходження перевірки на придатність транспортних засобів до експлуатації запропоновано встановити наступну:
Коли буде введений ОТК?
Для всіх категорій ТЗ (крім звільнених від ОТК) все стане дійсним після отримання з / п №7317 статусу закону (хоча в тексті документа не сказано, в який термін він повинен вступити в силу). Приватний легковий транспорт (не задіяні в комерційній діяльності), відповідно до описуваного документа, буде підлягати перевірці на придатність до експлуатації з 01 січня 2021 року.
До цієї дати обов’язковій перевірці до придатності підлягатимуть приватні легкові автомобілі в наступних випадках:
Відповідальність
За керування водієм ТЗ, яке підлягає перевірці на придатність до експлуатації, але своєчасно його не пройшло, або без свідоцтва про придатність транспортного засобу до експлуатації – штраф у розмірі 1700 грн. При повторному порушенні цих вимог протягом року водієві «світить» позбавлення «прав» на термін від 3 до 6 місяців.
Отже, якщо описаний документ отримає юридичну силу, техогляд, або, як його названо в проекті, «перевірка на придатність до експлуатації», для власників приватних легкових автомобілів може бути введений набагато раніше 2021 року. При продажу автомобіля з пробігом або його переобладнанні доведеться проводити позачергову ОТК, не чекаючи, коли техогляд стане обов’язковим для всіх інших.
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Leave a Comment