Новий законопроект може дати старт ТО раніше прописаних в Директивах ЄС термінів.
Документів, які могли б запустити обов’язковий техогляд автомобілів в Україні, маса. Одні «заморожені», інші відкликані, треті існують у вигляді ескізних проектів або презентацій … Об’єднує їх не тільки те, що вони не стали законами, а то, що спираються на Директиви ЄС. Які, згідно з підписаними планам, зобов’язують техогляд транспортних засобів в Україні запустити. Цього разу ми вивчимо ще один законопроект, №7317, недавно зареєстрований у Верховній Раді. Цей документ, схоже, може стати тією фінальною версією, яка і отримає статус закону, повідомляє AUTO.RIA.
Техогляд в проекті називають алегорично: «перевіркою на придатність до експлуатації транспортних засобів». Оскільки стільки слів і вимовляти важко, і скорочувати незручно – ми будемо використовувати наше традиційне скорочення ОТК, обов’язковий технічний контроль. Отже, що ж нам пропонує законопроект №7317?
Які ТЗ звільнять від ОТК?
Що перевірятимуть на ОТК?
Перевірка на придатність транспортних засобів до експлуатації передбачає перевірку конструкції та технічного стану:
Періодичність ОТК
Періодичність проходження перевірки на придатність транспортних засобів до експлуатації запропоновано встановити наступну:
Коли буде введений ОТК?
Для всіх категорій ТЗ (крім звільнених від ОТК) все стане дійсним після отримання з / п №7317 статусу закону (хоча в тексті документа не сказано, в який термін він повинен вступити в силу). Приватний легковий транспорт (не задіяні в комерційній діяльності), відповідно до описуваного документа, буде підлягати перевірці на придатність до експлуатації з 01 січня 2021 року.
До цієї дати обов’язковій перевірці до придатності підлягатимуть приватні легкові автомобілі в наступних випадках:
Відповідальність
За керування водієм ТЗ, яке підлягає перевірці на придатність до експлуатації, але своєчасно його не пройшло, або без свідоцтва про придатність транспортного засобу до експлуатації – штраф у розмірі 1700 грн. При повторному порушенні цих вимог протягом року водієві «світить» позбавлення «прав» на термін від 3 до 6 місяців.
Отже, якщо описаний документ отримає юридичну силу, техогляд, або, як його названо в проекті, «перевірка на придатність до експлуатації», для власників приватних легкових автомобілів може бути введений набагато раніше 2021 року. При продажу автомобіля з пробігом або його переобладнанні доведеться проводити позачергову ОТК, не чекаючи, коли техогляд стане обов’язковим для всіх інших.
Попит на вживані автомобілі в Україні, як і раніше, вищий, ніж на нові. Але останнім…
За словами експерта більшість сучасних двигунів розраховано на олії типу 0W-20 . Їхня компактна конструкція має вузькі…
Nissan розширює лінійку свого популярного кросовера X-Trail у Європі, представляючи нову комплектацію N-Trek , створену…
Toyota Gazoo Racing активно займається поповненням свого асортименту і останні новини з Японії говорять про…
Багато хто впевнений, що майбутнє на 100% пов'язане з електромобілями і в ньому не залишиться…
Компанія Xiaomi оголосила про випуск 10-тисячного екземпляра електроседана SU7. Як повідомила сама компанія в соцмережі…
Leave a Comment