Honda Civic, що дебютувала в 2021 році, одинадцятого покоління нарешті дісталася європейського ринку. Гібридна модифікація e:HEV завершила електрифікацію модельного ряду бренду.
До європейців нова Honda Civic діставалася майже 11 місяців. Справа в тому, що спочатку модель представили в кузові седан, але такі модифікації призначені лише для США. П’ятидверний хетчбек, глобальна версія Honda Civic , дебютував у червні, зберігши під капотом двигуни машини минулого покоління, які лише зазнали невеликої доробки: 2,0-літровий атмосферний мотор (158 л. с., 187 Нм) та 1,5-літровий тур (180 л. с., 240 Нм).
Однак до появи «зарядженої» модифікації Type R саме гібридні Civic будуть найпотужнішими: 2,0-літровому двигуну, який працює за циклом Аткінсона, допомагають два електромотори, з’єднані з тяговою батареєю. Представники бренду повідомляють, що термічний ККД двигуна вдалося підвищити до 41%. В результаті – 184 л. с. і 310 Нм максимального моменту, що крутить. Динамічні параметри поки не розкриваються, при цьому витрати палива в режимі WLTP випробувачам вдалося укласти в 5 л/100 км.
Трансмісія новинки складається з електромеханічного варіатора, а також одноступінчастого редуктора і працює як послідовний гібрид. На невеликій швидкості новий Civic їде за рахунок одного з електродвигунів та тягової батареї. Коли потужності електроагрегату перестає вистачати, то зчеплення замикається, підключаючи бензиновий двигун до передньої осі. ДВЗ також входить у діяльність, коли запас енергії у батареї закінчується. У разі другий електродвигун виконує роль генератора.
Ще однією нагородою за довге очікування новинки стане покращена безпека європейської версії Honda Civic . Хетчбек отримав ширококутну камеру, яка може розпізнавати пішоходів та велосипедистів, а також функціонувати у складі системи контролю смуги. У передньому та задньому бампері знаходиться по чотири нові сенсори, які дають можливість впровадити систему запобігання зіткненням на низькій швидкості, у тому числі при виїзді задом із паркінгу. Також для європейських варіантів Honda Civic став доступний корковий асистент.
Суворіші норми Euro NCAP змусили японських фахівців внести зміни в конструкцію автомобіля. Для кращої безпеки автомобілістів при бічному ударі двері зміцнили додатковими балками, а зберегти ноги водія та переднього пасажира під час лобового зіткнення допоможе посилений передній бампер. Кількість подушок безпеки зросла до одинадцяти. У продажу у європейських дилерів гібридний Honda Civic з’явиться у серпні 2022 року. Ціна поки що не названа.
Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…
Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…
Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…
Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм…
Влада українських міст поступово обмежує використання електросамокатів. Зокрема, восени центр Івано-Франківська стане зоною без електросамокатів,…
Перед включенням кондиціонера в автомобілі багато водіїв замислюються, чи потрібно чекати після запуску двигуна. Автомеанік…
Leave a Comment