Новини

Honda представила гібридний Civic для Європи

Share

Honda Civic, що дебютувала в 2021 році, одинадцятого покоління нарешті дісталася європейського ринку. Гібридна модифікація e:HEV завершила електрифікацію модельного ряду бренду.

До європейців нова Honda Civic діставалася майже 11 місяців. Справа в тому, що спочатку модель представили в кузові седан, але такі модифікації призначені лише для США. П’ятидверний хетчбек, глобальна версія Honda Civic , дебютував у червні, зберігши під капотом двигуни машини минулого покоління, які лише зазнали невеликої доробки: 2,0-літровий атмосферний мотор (158 л. с., 187 Нм) та 1,5-літровий тур (180 л. с., 240 Нм).

Однак до появи «зарядженої» модифікації Type R саме гібридні Civic будуть найпотужнішими: 2,0-літровому двигуну, який працює за циклом Аткінсона, допомагають два електромотори, з’єднані з тяговою батареєю. Представники бренду повідомляють, що термічний ККД двигуна вдалося підвищити до 41%. В результаті – 184 л. с. і 310 Нм максимального моменту, що крутить. Динамічні параметри поки не розкриваються, при цьому витрати палива в режимі WLTP випробувачам вдалося укласти в 5 л/100 км.

Трансмісія новинки складається з електромеханічного варіатора, а також одноступінчастого редуктора і працює як послідовний гібрид. На невеликій швидкості новий Civic їде за рахунок одного з електродвигунів та тягової батареї. Коли потужності електроагрегату перестає вистачати, то зчеплення замикається, підключаючи бензиновий двигун до передньої осі. ДВЗ також входить у діяльність, коли запас енергії у батареї закінчується. У разі другий електродвигун виконує роль генератора.

Ще однією нагородою за довге очікування новинки стане покращена безпека європейської версії Honda Civic . Хетчбек отримав ширококутну камеру, яка може розпізнавати пішоходів та велосипедистів, а також функціонувати у складі системи контролю смуги. У передньому та задньому бампері знаходиться по чотири нові сенсори, які дають можливість впровадити систему запобігання зіткненням на низькій швидкості, у тому числі при виїзді задом із паркінгу. Також для європейських варіантів Honda Civic став доступний корковий асистент.

Суворіші норми Euro NCAP змусили японських фахівців внести зміни в конструкцію автомобіля. Для кращої безпеки автомобілістів при бічному ударі двері зміцнили додатковими балками, а зберегти ноги водія та переднього пасажира під час лобового зіткнення допоможе посилений передній бампер. Кількість подушок безпеки зросла до одинадцяти. У продажу у європейських дилерів гібридний Honda Civic з’явиться у серпні 2022 року. Ціна поки що не названа.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Honda

Останні записи

Toyota, Nissan та Honda об’єднують зусилля для створення нового покоління автомобілів

Японія та японські виробники автомобілів продовжують робити нові кроки, щоб випередити своїх конкурентів. За повідомленнями,…

17.05.2024

Tesla Cybertruck зіткнувся із серйозною проблемою корозії

Кібервантажівка — це щонайменше спірний автомобіль. Але більшість фанатів Tesla, здається, прийняли його з ентузіазмом.…

17.05.2024

Новий Renault 5 б’є рекорди за попередніми замовленнями ще до старту продажів

Новий Renault 5 збирає рекордну кількість попередніх замовлень, незважаючи на відсутність оголошених цін та дати…

17.05.2024

На фото показали новий кросовер BMW X3

Німецький кросовер BMW X3 2025 зараз проходить етап дорожніх випробувань. Його вже неодноразово помічали під…

17.05.2024

Новий кросовер Dacia Stepway показали на неофіційних зображеннях

У гамі компанії Renault та її суббренду Dacia версія Stepway завжди була призначена для того,…

17.05.2024

Один з найбільш непривабливих автомобілів у світі повернеться як конкурент Renault Duster

На початку квітня цього року в Мережу випливли плани концерну Stellantis, що володіє брендом Fiat,…

17.05.2024