Новини

Honda представила гібридний Civic для Європи

Honda Civic, що дебютувала в 2021 році, одинадцятого покоління нарешті дісталася європейського ринку. Гібридна модифікація e:HEV завершила електрифікацію модельного ряду бренду.

До європейців нова Honda Civic діставалася майже 11 місяців. Справа в тому, що спочатку модель представили в кузові седан, але такі модифікації призначені лише для США. П’ятидверний хетчбек, глобальна версія Honda Civic , дебютував у червні, зберігши під капотом двигуни машини минулого покоління, які лише зазнали невеликої доробки: 2,0-літровий атмосферний мотор (158 л. с., 187 Нм) та 1,5-літровий тур (180 л. с., 240 Нм).

Однак до появи «зарядженої» модифікації Type R саме гібридні Civic будуть найпотужнішими: 2,0-літровому двигуну, який працює за циклом Аткінсона, допомагають два електромотори, з’єднані з тяговою батареєю. Представники бренду повідомляють, що термічний ККД двигуна вдалося підвищити до 41%. В результаті – 184 л. с. і 310 Нм максимального моменту, що крутить. Динамічні параметри поки не розкриваються, при цьому витрати палива в режимі WLTP випробувачам вдалося укласти в 5 л/100 км.

Трансмісія новинки складається з електромеханічного варіатора, а також одноступінчастого редуктора і працює як послідовний гібрид. На невеликій швидкості новий Civic їде за рахунок одного з електродвигунів та тягової батареї. Коли потужності електроагрегату перестає вистачати, то зчеплення замикається, підключаючи бензиновий двигун до передньої осі. ДВЗ також входить у діяльність, коли запас енергії у батареї закінчується. У разі другий електродвигун виконує роль генератора.

Ще однією нагородою за довге очікування новинки стане покращена безпека європейської версії Honda Civic . Хетчбек отримав ширококутну камеру, яка може розпізнавати пішоходів та велосипедистів, а також функціонувати у складі системи контролю смуги. У передньому та задньому бампері знаходиться по чотири нові сенсори, які дають можливість впровадити систему запобігання зіткненням на низькій швидкості, у тому числі при виїзді задом із паркінгу. Також для європейських варіантів Honda Civic став доступний корковий асистент.

Суворіші норми Euro NCAP змусили японських фахівців внести зміни в конструкцію автомобіля. Для кращої безпеки автомобілістів при бічному ударі двері зміцнили додатковими балками, а зберегти ноги водія та переднього пасажира під час лобового зіткнення допоможе посилений передній бампер. Кількість подушок безпеки зросла до одинадцяти. У продажу у європейських дилерів гібридний Honda Civic з’явиться у серпні 2022 року. Ціна поки що не названа.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Honda

Останні записи

На яких автомобілях Volkswagen встановлювали двигуни з пробігом понад мільйон

Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…

02.10.2025

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025

Skoda планує випустити бюджетний спорткар

Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…

02.10.2025

Ціни на китайські електромобілі в ЄС можуть зрости у 2025 році

Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм…

02.10.2025

В Україні можуть заборонити електросамокати у центрі міста

Влада українських міст поступово обмежує використання електросамокатів. Зокрема, восени центр Івано-Франківська стане зоною без електросамокатів,…

02.10.2025

Експерти пояснили водіям, коли краще вмикати кондиціонер у авто

Перед включенням кондиціонера в автомобілі багато водіїв замислюються, чи потрібно чекати після запуску двигуна. Автомеанік…

02.10.2025