І то якщо будуть. Адже все йде ще й до того, що росіянам доведеться згадати про подвійний вижим зчеплення і, швидше за все, забути про гідропідсилювач керма. Загалом, якщо автопром країни-агресора і виживе, то за рівнем оснащення машини, що виробляються в РФ, будуть порівняні з моделями середини ХХ століття. Але все по порядку.
ТопЖир докладно вивчив проблеми, що виникли у російського автопрому і склав ключові питання, з якими АвтоВАЗ та інші тамтешні автозаводи вже зіткнулися або зіткнуться в найближчі 2 тижні.
Інформація для українських ЗМІ: останнім часом почастішали випадки зухвалого крадіжки наших статей, на які ми витрачаємо безліч сил, часу і грошей теж! Поважайте працю своїх колег і навіть у рерайтах враховуйте першоджерело – особливо, нині, коли частину статей доводиться писати у підвалі, у прямому розумінні!
Отже, перейдемо до конкретних пунктів щодо проблем російського автопрому:
Незважаючи на всеосяжність Росії, тут немає власних виробників підшипників для автомобілів! Їх постачала шведська машинобудівна компанія SKF, але тепер вона цього не робитиме. Імпортозаміщення? Так, можливо, але для цього потрібен час і гроші. Хоча є ймовірність, що в цьому плані Росію “виручить” Китай.
Переважна більшість автомобілів у РФ фарбувалися іноземною фарбою. Що тепер? Навіть якщо допоможе все той же Китай, спочатку доведеться задовольнятися дуже скромною колірною гамою, яка навіть бідніша, ніж на автомобілях часів СРСР. Ніяких металиків та перламутру, тільки:
Звичайно рано чи пізно знайдуться ті, кому війна, а кому мати рідна. Але знову ж таки – це час і ресурси.
Монополістом синхронізаторів для механічних коробок передач вироблених у Росії авто був німецький гігант Hoerbiger. Проте, через війну в Україні та пов’язані з нею санкції, він припинив співпрацю з Росією. Так що варіантів два – або налагоджувати випуск синхронізаторів всередині (знову ж таки – час і гроші), або випускати автомобілі з перемиканням передач по-старому – з «подвійним вичавлюванням».
Ситуація та сама – їх постачали іноземні компанії (переважно, німецькі). І вже зараз перед інженерами АвтоВАЗу і не тільки стоїть складне завдання – як спростити конструкцію ГРМ. Якщо, звичайно, німецькі компоненти не замінять на китайські…
Airbag’і у Росії ніколи не випускали. Як і у випадку з іншими запчастинами їх закупили за кордоном. Як бути зараз? Та як і раніше – виготовляти машини без них. Тим більше, так усім може бути краще.
Антиблокувальна система, система курсової стійкості та інші атрибути сучасних автомобілів і є «космічними» технологіями для російської промисловості. Жодні з цих та інших датчиків у РФ ніколи не випускали. А різного роду “автопілоти” та інші “показушні” проекти були нічим іншим, як квінтесенцією зарубіжних технологій та запчастин.
Щоб досягти низького рівня викидів і відповідності високим стандартам Росії, доведеться витратити не один мільярд, не кажучи вже про час. Адже навіть імениті автогіганти щойно не вигадуються, щоб зменшити їх. Що буде? Євро 5 і Євро 6 точно немає, а от Євро 2 або, може, Євро 3 теоретично цілком можна досягти.
Xiaomi офіційно анонсувала вихід свого другого кросовера — Xiaomi YU7. У попередньому матеріалі, де ми…
З 1 січня 2025 року в Україні вступають в силу нові правила імпорту автомобілів. Це…
Використовувати автомобільний кондиціонер варто лише за плюсової температури, адже його робота взимку може нашкодити компресору…
Незважаючи на складнощі, з якими стикається ринок електромобілів у Європі, Opel твердо дотримується свого плану…
Модельна гама Toyota включає чимало моделей в кузові пікап. Один із найпопулярніших автомобілів у цій…
На ринку старих авто є моделі, які не тільки користуються стабільним попитом, але й демонструють…
Leave a Comment