Хороші шини, наявність ABS та великий досвід керування автомобілем – це ще не гарантія того, що у разі виникнення критичної ситуації на дорозі аварії вдасться уникнути. У ПДР висвітлюється це питання. Багато хто вбачає там заборону на маневрування у разі екстреного гальмування. Проте це не так. Насправді прямої заборони на здійснення маневрів у подібній ситуації немає. Виняток становлять ситуації із засліпленням водія. Це питання теж відображено у ПДР. Там прямо говориться про те, що автомобіліст зобов’язаний якнайшвидше зупинитися. При цьому у формулюванні є пряма заборона на маневрування.
То як же вчинити водієві в екстреній ситуації? Дуже важливо зберігати холодну голову, самовладання та відчувати улюблений автомобіль. Інстинктивні дії в більшості випадків, особливо на мокрій або слизькій дорозі, тільки нашкодять. Тому головне, не робимо різких рухів, щоб скоротити ризики занесення або повної втрати управління.
Якщо у машини дуже різко вивернулося кермо, і автомобіль відмовляється повертати, то намагаємося насамперед похитувати кермо в зворотному напрямку. При цьому гальмувати краще одразу. Гальмування має бути максимально інтенсивним. Тут краще довіритись електронним системам безпеки. Сучасна електроніка здебільшого справляється із завданням краще, ніж середній водій.
View Comments
СПАСЕНИЕ УТОПАЮЩИХ - ДЕЛО СУГУБО САМИХ УТОПАЮЩИХ. СОВЕТЫ НАПОМИНАЮТ ТАКИЕ: ЕСЛИ ПРОВАЛИЛСЯ ПОД ЛЁД, ТО СКОРЕЙ ВЫБИРАЙСЯ НА НЕГО И ОТПОЛЗАЙ. ФОРМАЛЬНО - ПРАВИЛЬНО, А ПО СУТИ ПОЛНАЯ ДУРНЯ, КАК И В СТАТЬЕ ОТ НЕКОГО УМНИКА..