75 років тому Енцо Феррарі особисто сів за кермо першої “Феррарі”, виготовленої його невеликою компанією. З того часу італійська марка стала світовим лідером у виробництві машин класу “люкс”, а однойменна гоночна команда здобула сотні перемог у найпрестижніших змаганнях: “Формула-1”, “24 години Ле-Мана”, Mille Miglia, “12 годин Себрінга”.
Нагадаємо, “Формула-1” 2022 року розпочнеться 20-го березня та закінчиться 20-го листопада. Слідкувати за актуальними новинами зі світу автогонок та інших видів спорту, а також прочитати прогнози з вигідними коефіцієнтами від букмекерів можна на сайті Vseprosport.
За всіма досягненнями “Феррарі” стояли визначні пілоти кількох поколінь, проте волею доль одні імена згодом покрилися нев’янучою славою, інші відійшли в тінь.
Пітер Джон Коллінз приєднався до італійської стайні в далекому 1956 за протекцією близького друга і за сумісництвом бойового пілота “Феррарі” Майка Хоторна. Англієць, який не заробив до цього жодного очка, вже в другій гонці розділив друге місце з великим Фанхіо, а потім і взагалі виграв дві гонки поспіль, ставши лідером чемпіонату.
1958 міг стати тріумфом Коллінза. На жаль, один із найблагородніших пілотів в історії “Формули-1” загинув на підступному “Нюрбургрингу”. Титул же з перевагою в одне очко завоював його найкращий друг Хоторн.
Чарльз Ентоні Стендіш Брукс у звичайному житті навчався на зубного лікаря. Перегони були його хобі, якому він пристрасно вдавався – настільки пристрасно, що 1957-го став напарником самого Стірлінга Мосса. Удвох вони розділили першу перемогу британської команди на домашньому Гран-прі в Ейнтрі, за якою були ще три перемоги і третє місце в чемпіонаті 1958 року.
Наступного сезону Тоні виступав уже за “Феррарі”, здобув дві перемоги і приїхав до американського Себрінга з шансами на титул. На старті в нього врізався напарник по команді Вольфганг фон Тріпс, і обережний Брукс вирішив перевірити машину. Ця затримка позбавила його чемпіонської корони та місця у “Феррарі”, але навіть через роки англієць, як і раніше, вважав, що вчинив правильно. Власне життя виявилося для Тоні ціннішим за амбіції.
Джанклаудіо Джузеппе Регаццоні хоч і мав італійське коріння, але народився у Швейцарії і досі є найуспішнішим представником цієї країни в автоперегонах. Тільки в 31 рік Регаццоні виграв “Формулу-2” (вік, абсолютно немислимий для сучасних гонщиків) і одразу ж потрапив до “Феррарі”.
У першому сезоні швейцарець виграв гонку в Монці та закріпився у “Скудерії” надовго. Лише раз Регаццоні був близький до титулу: в 1974 він поступився всього два очки Емерсону Фіттіпальді, але став героєм в Італії. З “Феррарі” гонщик, який допоміг команді здобути два Кубки конструкторів, перейшов у приватні команди, де відзначився першою перемогою “Уільямса”.
На Гран-прі США 1980 року Регаццоні потрапив у серйозну аварію і все життя був прикуто до інвалідного крісла. За трагічним збігом 15 грудня 2006 року великий пілот загинув у дорожній аварії.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment