В даному записі мова піде про три особливо цікаві відносно нові моделі авто – з дуже яскравою та поважною репутацією, проте насправді досить помірної вартості на ринку вживаних автомобілів в Україні.
Одна з них – повнорозмірний рамний позашляховик. Друга – задньопривідний спортивний автомобіль. А третя – повнорозмірний розкішний седан.
У кожної своя причина втрати вартості на вторинному ринку, але жодна машина не є поганою через це – навпаки, завдяки певним обставинам, у вас є шанс придбати знамениту або авторитетну модель за відносно терпимі кошти. Далі ми в uamotors розкажемо деякі подробиці.
Мітсубуші Паджеро – флагманський повнорозмірний рамний позашляховик колись видатної японської фірми. Сьогодні в асортименті Мітсубіші є лише середньорозмірний пікап L200 і великий позашляховик Паджеро Спорт (останній займає на сходинку нижче місце за стандартний Паджеро, завжди будучи меншим та дешевшим).
А от колись фірма з трьома алмазами на значку мала широку лінійку з актуальних моделей: субкомпактний хетчбек Colt, компактний седан чи хетч Lancer, Lancer Evolution, середньорозмірний седан і універсал Galant, спортивне купе Eclipse, мінівен Grandis, кросовер Outlander, позашляховики Pajero Sport, Pajero, пікап L200 – і це тільки станом на 2000-ні. А що могло би бути зараз, якби ще додати пару кросоверів, щоби відповідати трендам часу… Ех, шкода Мітсубіші.
Щодо флагманського Паджеро – то модель 3 покоління дебютувала в 1999-2000 році, але четверта генерація (з 2006 року) головним чином базується на ній ж, тому ми об’єднали їх разом. Отож, 3 покоління в хорошому стані сьогодні в Україні можна придбати за 9 000-10 000 доларів, а 4-те – за 20-25 тисяч. В такому випадку у вашому розпорядженні буде величезний прохідний позашляховик, якому не страшна ні зима, ні болота, ні мілкі річки. Можна причепити причіп з катером і ринути на відпочинок.
Pajero оснащувався системою повного приводу Advanced Super Select 4WD. Вона могла перемикатися з економічного режиму (задній привід) на режим повного приводу безпосередньо під час руху на швидкості до 100 км/год. Якщо земля під колесами в’язка, водій може ввімкнути блокування міжосьового диференціала, щоб потужність рівномірно розподілялася на обидві осі, і таким чином збільшити тягове зусилля.
Культовий задньопривідний маслкар – купе або кабріолет Шевроле Камаро – можна сьогодні придбати в Україні за 20 тисяч доларів на вторинному ринку. Очевидно, що мова іде про «биті» автомобілі, привезені з Північної Америки (де були спочатку куплені на аукціонах) та відремонтовані тут, в Україні.
Імідж у Камаро – дуже крутий. Його знає як молоде покоління, яке грає комп’ютерні симулятори і дивиться фільми про Трансформерів, так і старше, яке в свої 25 їздило на машинах першого покоління в США чи Канаді.
Для моделі останнього, поточного, покоління передбачено чотири силові установки. Найпростішим є 2-літровий турбомотор потужністю 275 к. с. Наступним за рангом йде атмосферний V6 об’ємом 3.6 л, що розвиває 335 сил. Камаро SS доступний виключно з 6.2-літровою “вісімкою” на 455 “конячок”. І нарешті – версія ZL1 із компресорним V8 на 6.2-л, потужністю 650 л. с. та 881 Нм моменту. Всі автомобілі мають задній привід та 6-ступінчасту механіку. Як опція доступний і класичний «автомат».
Ягуар ІксДжей – це повнорозмірний преміум-седан. Само собою, звичайно для автомобілів Jaguar, тим паче флагмана модельного ряду, XJ дуже багато укомплектований. Причому не тільки всілякими системами безпеки та електронними помічниками, а й технологіями, що забезпечують комфорт водія та пасажирів. Зокрема, на вторинному ринку ви знайдете ексземпляри, обладнані 380-ватною аудіосистемою Meridian з 12 динаміками, клімат-контролем, всілякими підігрівами, електроприводами і так далі. В 2015 році модель зазнала рестайлінгу, в ході якого отримала кращу мультимедійну систему, деякі сучасні опції та нові двигуни. В 2019 році мультимедійна система була повторно змінена, тепер уже на зовсім іншу, абсолютно актуальну і продуману. Щодо двигунів, то XJ оснащувався 2.0-літровим бензиновим агрегатом потужністю 240 к.с., а також 3.0-літровими рядними шестірками на 275-300 к.с. для дизеля та 340 к.с. для бензинового мотора. На вершині гами завжди стояв комресорний 5.0-літровий бензиновий двигун, який видавав 510 к.с. для звичайного XJ та 570 к.с. для «зарядженої» модифікації XJR.
Отож, як і у випадку з Шевроле Камаро, Ягуарів немало позавозили з аукціонів в Північній Америці, тому на вторинному ринку України їх ціни коливаються в районі 22-30 тисяч доларів за більш-менш достойний екземпляр, хоча можна знайти і оголошення за 50к. А справляє враження величезний седан Ягуар на всі 100 тисяч доларів! Власне, стільки він і коштував, коли продавався новим.
Якщо паливна система автомобіля пошкоджена внаслідок аварії, повний бак може підвищити ризик пожежі через велику…
Skoda внесла значні оновлення до своєї модельної лінійки, представивши оновлені версії моделей Kodiaq і Superb…
Toyota планомірно оновлює всю свою лінійку позашляховиків. Слідом за Land Cruiser і Land Cruiser Prado…
Гендиректор Tesla Ілон Маск заявив, що версія Model Y Standard Range здатна подорожувати так далеко,…
Універсал Subaru WRX з механікою з'явиться в Америці. Але не у США. Практичний WRX з…
Volvo оголосила дані про світові продажі за квітень 2024 року, які склали 65 838 автомобілів,…
Leave a Comment