За словами експерта, у всіх є улюблені бренди автомобілів: суперкари, моделі економ або представницького класу. Багато автомобільних марок, які ми знаємо і любимо є синонімами країн-експортерів, а також реальною частиною їхньої історії та спадщини.
Автомобіль Tesla став найпопулярнішим брендом в Інтернеті. Про це свідчить статистика запитів Google. Кількість пошукових запитів на цю марку склала 11100000 разів на рік.
Друге та третє місце в рейтингу Confused.com отримали Volkswagen та Toyota . У середньому ці бренди припало по 9 140 000 пошукових запитів на рік. Четвертий і п’ятий рядки займають BMW і Hyundai , середній показник яких – 7 480 000 запитів на рік.
Шосте та сьоме місце розділили Audi та Honda – на них припадає в середньому 6 120 000 пошукових запитів на рік. Далі йдуть Ford , Porsche , Lamborghini і Kia , інформацію про які шукають по 5 000 000 разів на рік.
За словами експерта, у всіх є улюблені бренди автомобілів: суперкари, моделі економ або представницького класу. Багато автомобільних марок, які ми знаємо і любимо є синонімами країн-експортерів, а також реальною частиною їхньої історії та спадщини.
Багато власників сучасних автомобілів, особливо з турбованими двигунами, переконані, що бензин із октановим числом 95…
Автомобільний експерт поділився корисними порадами щодо правильної підготовки та зберігання шин, які допоможуть зберегти їх…
Моторне масло в автомобілі виконує кілька ключових функцій, і якщо хоча б одна з них…
Kia Sorento залишається одним із найпопулярніших сімейних SUV у лінійці Kia, особливо у Південній Кореї,…
Mercedes-Benz оголосив про припинення продажів свого електрокросовера EQB у США та Канаді після 2025 року…
Volvo усвідомлює, що їхні преміальні позашляховики поки не можуть перевершити конкурентів, які вже випустили нові…
Leave a Comment