За словами експерта, у всіх є улюблені бренди автомобілів: суперкари, моделі економ або представницького класу. Багато автомобільних марок, які ми знаємо і любимо є синонімами країн-експортерів, а також реальною частиною їхньої історії та спадщини.
Автомобіль Tesla став найпопулярнішим брендом в Інтернеті. Про це свідчить статистика запитів Google. Кількість пошукових запитів на цю марку склала 11100000 разів на рік.
Друге та третє місце в рейтингу Confused.com отримали Volkswagen та Toyota . У середньому ці бренди припало по 9 140 000 пошукових запитів на рік. Четвертий і п’ятий рядки займають BMW і Hyundai , середній показник яких – 7 480 000 запитів на рік.
Шосте та сьоме місце розділили Audi та Honda – на них припадає в середньому 6 120 000 пошукових запитів на рік. Далі йдуть Ford , Porsche , Lamborghini і Kia , інформацію про які шукають по 5 000 000 разів на рік.
За словами експерта, у всіх є улюблені бренди автомобілів: суперкари, моделі економ або представницького класу. Багато автомобільних марок, які ми знаємо і любимо є синонімами країн-експортерів, а також реальною частиною їхньої історії та спадщини.
Ford готує масштабне оновлення європейської лінійки, яке стане ключовим для бренду. У 2026 році на…
Honda активно працює над новим поколінням двигуна V4, що підтверджують свіжі патентні заявки компанії наприкінці…
Skoda Elroq став найпопулярнішим електромобілем у Європі за підсумками жовтня - у 28 країнах було…
Тим, хто підбирає на вторинному ринку надійний корейський кросовер із бюджетом до 40 тисяч доларів,…
Skoda готує оновлення для моделей Kodiaq та Octavia: вже на початку 2026 року обидві комплектації…
Jeep планує можливе повернення моделі Renegade на європейський ринок у довгостроковій перспективі. За даними профільних…
Leave a Comment