За словами експерта, у всіх є улюблені бренди автомобілів: суперкари, моделі економ або представницького класу. Багато автомобільних марок, які ми знаємо і любимо є синонімами країн-експортерів, а також реальною частиною їхньої історії та спадщини.
Автомобіль Tesla став найпопулярнішим брендом в Інтернеті. Про це свідчить статистика запитів Google. Кількість пошукових запитів на цю марку склала 11100000 разів на рік.
Друге та третє місце в рейтингу Confused.com отримали Volkswagen та Toyota . У середньому ці бренди припало по 9 140 000 пошукових запитів на рік. Четвертий і п’ятий рядки займають BMW і Hyundai , середній показник яких – 7 480 000 запитів на рік.
Шосте та сьоме місце розділили Audi та Honda – на них припадає в середньому 6 120 000 пошукових запитів на рік. Далі йдуть Ford , Porsche , Lamborghini і Kia , інформацію про які шукають по 5 000 000 разів на рік.
За словами експерта, у всіх є улюблені бренди автомобілів: суперкари, моделі економ або представницького класу. Багато автомобільних марок, які ми знаємо і любимо є синонімами країн-експортерів, а також реальною частиною їхньої історії та спадщини.
Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…
Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…
Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Leave a Comment