За словами експерта, у всіх є улюблені бренди автомобілів: суперкари, моделі економ або представницького класу. Багато автомобільних марок, які ми знаємо і любимо є синонімами країн-експортерів, а також реальною частиною їхньої історії та спадщини.
Автомобіль Tesla став найпопулярнішим брендом в Інтернеті. Про це свідчить статистика запитів Google. Кількість пошукових запитів на цю марку склала 11100000 разів на рік.
Друге та третє місце в рейтингу Confused.com отримали Volkswagen та Toyota . У середньому ці бренди припало по 9 140 000 пошукових запитів на рік. Четвертий і п’ятий рядки займають BMW і Hyundai , середній показник яких – 7 480 000 запитів на рік.
Шосте та сьоме місце розділили Audi та Honda – на них припадає в середньому 6 120 000 пошукових запитів на рік. Далі йдуть Ford , Porsche , Lamborghini і Kia , інформацію про які шукають по 5 000 000 разів на рік.
За словами експерта, у всіх є улюблені бренди автомобілів: суперкари, моделі економ або представницького класу. Багато автомобільних марок, які ми знаємо і любимо є синонімами країн-експортерів, а також реальною частиною їхньої історії та спадщини.
Nissan у кризі: настають масові звільнення. Ще один автогігант втрачає позиції через тиск з боку…
Більшість власників переконані, що при покупці транспортного засобу дізнатися про всі його функції можна в…
Великий електричний фургон Nissan Interstar-e доступний на європейському ринку з базовим цінником 44 000 євро.…
Зараз продається велика кількість моторних масел, які різняться за складом та технічними характеристиками. Багато автовласників…
Volvo представила модель EX30 влітку 2023 року і спочатку її планували випустити в Америці цього…
Презентований у 2018 році семимісний позашляховик Palisade став флагманом SUV-гами Hyundai. 2022 року машина пройшла…
Leave a Comment