За словами експерта, у всіх є улюблені бренди автомобілів: суперкари, моделі економ або представницького класу. Багато автомобільних марок, які ми знаємо і любимо є синонімами країн-експортерів, а також реальною частиною їхньої історії та спадщини.
Автомобіль Tesla став найпопулярнішим брендом в Інтернеті. Про це свідчить статистика запитів Google. Кількість пошукових запитів на цю марку склала 11100000 разів на рік.
Друге та третє місце в рейтингу Confused.com отримали Volkswagen та Toyota . У середньому ці бренди припало по 9 140 000 пошукових запитів на рік. Четвертий і п’ятий рядки займають BMW і Hyundai , середній показник яких – 7 480 000 запитів на рік.
Шосте та сьоме місце розділили Audi та Honda – на них припадає в середньому 6 120 000 пошукових запитів на рік. Далі йдуть Ford , Porsche , Lamborghini і Kia , інформацію про які шукають по 5 000 000 разів на рік.
За словами експерта, у всіх є улюблені бренди автомобілів: суперкари, моделі економ або представницького класу. Багато автомобільних марок, які ми знаємо і любимо є синонімами країн-експортерів, а також реальною частиною їхньої історії та спадщини.
У багатьох українських водіїв сформувався стійкий рефлекс: якщо поліція зупинила - потрібно виходити з авто,…
У сучасному світі небагато автомобілів здатні без капітального ремонту легко подолати пів мільйона кілометрів. Проте…
Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…
Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…
З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…
Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…
Leave a Comment