Toyota Land Cruiser 300 може отримати водневий двигун

Час читання: 2 хв.
0
Лідер ринку заявив, що працює над двигуном V8 із технологією H2 для 300-ї серії Land Cruiser.

Восьмициліндрові двигуни, можливо, не такі хороші, як могло здатися на перший погляд, раз Toyota має до його доопрацювання якесь відношення. Згідно з свіжим звітом з Японії, найбільший у світі автовиробник працює над новим восьмициліндровим двигуном внутрішнього згоряння, що працює на водні, який може стати основою для нового Toyota Land Cruiser 300 Series .

Хоча кількість циліндрів представниками Toyota ще офіційно не підтверджено, і поки не зрозуміло, чи така модифікація буде продаватися, чи бренд створить прототип виключно для демонстрації своїх технологічних можливостей, але обкладинка останнього випуску журналу «Best Car» демонструє двигун внутрішнього згоряння V8 біля «борту» Toyota Land Cruiser 300 -ї серії з наклейками «H2».

“Водневий двигун розробляється компанією Toyota, її першою моделлю стане Land Cruiser 300”, – йдеться в повідомленні.

Водень частіше асоціюється з технологією трансмісії електромобілів на паливних елементах (FCEV), що розробляється рядом виробників для використання у важких транспортних засобах, включаючи моделі Toyota та Hyundai Group . Повідомляється, що Toyota не планує впроваджувати у позашляховик паливні елементи, як це зробила, наприклад, з Mirai . Натомість інженери адаптують існуючий бензиновий V8 під споживання водню.

Але це не вперше, коли Toyota працює з воднем як засобом продовження терміну служби двигуна внутрішнього згоряння (як і BMW), і це не вперше, коли 300 Series пов’язана з вищезгаданим типом палива. У грудні минулого року японський автогігант продемонстрував потенціал водневих двигунів внутрішнього згоряння на спеціально розробленому GR Yaris , гідно названому Toyota GR Yaris H2 .

За попередньою інформацією, Toyota переробить двигун за тією ж схемою, яку Yamaha застосувала в 2018 році щодо свого 5,0-літрового «атмосферника». Новий агрегат, ймовірно, видаватиме 455 л. потужності і 540 Нм крутного моменту і за характеристиками не поступатиметься гібридній установці оновленої недавно Sequioa .

Враховуючи, що водень має більшу швидкість горіння, ніж бензин, і, отже, виділяє більше тепла, Toyota посилила блок 1,6-літрового трициліндрового двигуна з турбонаддувом, додала нові ущільнювачі клапанів, а потім модифікувала паливну систему, щоб краще відповідати різним характеристикам. палива. Проте, як і традиційному бензиновому чи дизельному двигуні, водень заливається в бортовий паливний бак, та був перекачується в силову установку.

Якщо теорія працює з невеликим трициліндровим двигуном з примусовою подачею палива, то немає жодної вагомої причини, через яку її не можна було б збільшити і застосувати до більш потужної шести або навіть восьмициліндрової конфігурації великої ємності. Land Cruiser з водневим двигуном вже якийсь час перебуває в полі зору Toyota. У квітні минулого року компанія заявила місцевим ЗМІ, що цей тип палива був би «привабливою» пропозицією для повнорозмірного позашляховика, хоч і у версії FCEV.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!