Американський Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) розмістив результати дослідження, в рамках якого було вивчено ефективність функціонування систем екстреного гальмування перед перешкодами.
Після аналізу аварійної статистики фахівці інституту IIHS дійшли висновку, що загалом використання систем екстреного гальмування знижують ймовірність зіткнення на 27%, а у разі важких аварій – на 30%. Таким чином діяльність асистентів превентивного гальмування відомство назвало успішною.
Однак паралельно було отримано результати, що електронні асистенти за певних дорожніх умов найчастіше не спрацьовують. Це відноситься, наприклад, до ДТП, що сталося в темну пору доби, на яке припадає три чверті аварій з пішоходами з летальним кінцем. Крім цього, дані системи помітно менш ефективні під час поворотів або під час руху автомобіля на швидкості вище 80 км/год.
Інститут IIHS планує зробити функціональність подібних систем у нічний час обов’язковою умовою для автовиробників, які бажають отримати для своїх моделей авто найвищі рейтинги безпеки. Передбачається, що це стимулює автовиробників покращувати діяльність електроніки. Офіційні дані за результатами практичних випробувань роботи таких асистентів у стиснених умовах IIHS обіцяє опублікувати наприкінці 2022 року.
Напередодні світової прем'єри нового Hyundai Ioniq 6 N 2026 року, яка відбудеться 10 липня на…
Перші дні публічного тестування безпілотних таксі Tesla в Остіні, штат Техас, показали, що технологія ще…
Багато власників авто вважають, що, оскільки машина належить їм, вони можуть ставити будь-які додаткові деталі…
аніше цього року Mercedes-Benz анонсував два нові фургони - VLE і VLS, які побудують на…
У нового електричного C-Class можна впізнати знайомі риси свіжого CLA - це видно за динамічним…
Чи бувало у вас таке: залили повний бак А-95, а потім для більш азартної поїздки…
Leave a Comment