Американський Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) розмістив результати дослідження, в рамках якого було вивчено ефективність функціонування систем екстреного гальмування перед перешкодами.
Після аналізу аварійної статистики фахівці інституту IIHS дійшли висновку, що загалом використання систем екстреного гальмування знижують ймовірність зіткнення на 27%, а у разі важких аварій – на 30%. Таким чином діяльність асистентів превентивного гальмування відомство назвало успішною.
Однак паралельно було отримано результати, що електронні асистенти за певних дорожніх умов найчастіше не спрацьовують. Це відноситься, наприклад, до ДТП, що сталося в темну пору доби, на яке припадає три чверті аварій з пішоходами з летальним кінцем. Крім цього, дані системи помітно менш ефективні під час поворотів або під час руху автомобіля на швидкості вище 80 км/год.
Інститут IIHS планує зробити функціональність подібних систем у нічний час обов’язковою умовою для автовиробників, які бажають отримати для своїх моделей авто найвищі рейтинги безпеки. Передбачається, що це стимулює автовиробників покращувати діяльність електроніки. Офіційні дані за результатами практичних випробувань роботи таких асистентів у стиснених умовах IIHS обіцяє опублікувати наприкінці 2022 року.