Виробники автомобілів щороку випускають нові електромобілі, а розвиток галузі торкнеться не лише акумуляторів. Електродвигуни також швидко вдосконалюються, і багато експертів вважають, що підвищення ефективності електромобілів найближчими роками буде досягнуто за допомогою нових технологій.
Такі компанії, як Mercedes-Benz і Renault, вважають, що майбутнє електродвигунів пов’язане з технологією осьового потоку, оскільки вона порівнюється з твердотільних батарей, які повинні замінити існуючі батареї в електромобілях. У Mercedes підтвердили, що вже розробляють аксіальні електродвигуни, і, за деякими даними, BMW робить те ж саме.
Осьовий мотор – розробка компанії YASA, яка нещодавно отримала замовлення від Daimler. Це плоский і круглий пристрій, який легший і ефективніший за відомі електродвигуни. Двигун має масляне охолодження, тому він не перегрівається і набагато ефективніший, що дозволяє збільшити пробіг електромобіля приблизно на 7%. А оскільки він використовує менше енергії, це дозволяє виробникам зменшити вагу на 10%, оскільки батареї будуть легшими.
Незважаючи на хороші перспективи, все ще є деякі побоювання з приводу електродвигунів та використання в них рідкісноземельних металів, зазначає Auto News.
Підраховано, що до 80% електродвигунів сьогодні використовують постійні магніти, включаючи такі метали як неодим, празеодим, диспрозій та тербій. При видобутку цих матеріалів утворюються токсичні відходи, і багато з них видобуваються та переробляються у Китаї.
Синхронні двигуни, що використовуються Renault і BMW, не містять цих рідкісноземельних матеріалів, але не всі виробники автомобілів наслідують їх приклад. Наприклад, двигуни з постійними магнітами, що використовуються в електричному Volvo XC40 Recharge, містять рідкісні метали.
«Причина, через яку ми вибрали це, — чиста ефективність. Це найкращий компроміс між потужністю, крутним моментом і ефективністю для цих двигунів, тому ми, ймовірно, будемо дотримуватися цієї технології, принаймні зараз», – сказав Лутц Стіглер , менеджер з електроприводу Volvo Cars в інтерв’ю Auto News.
Експерти зазначають, що розвиток електродвигунів вплине на робочі місця в автомобільній промисловості. Електродвигун зазвичай має на 50% менше деталей, ніж двигун внутрішнього згоряння, яке конструкція вимагає на 30% менше роботи. Прагнучи зберегти робочі місця, багато виробників готові розробляти і виробляти власні електродвигуни, попередньо використовуючи агрегати інших компаній.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment