Новини

Нова технологія зробить електромобілі ефективнішими

Share
Mercedes і Renault вже розробляють новий тип двигуна, який легший та ефективніший.

Виробники автомобілів щороку випускають нові електромобілі, а розвиток галузі торкнеться не лише акумуляторів. Електродвигуни також швидко вдосконалюються, і багато експертів вважають, що підвищення ефективності електромобілів найближчими роками буде досягнуто за допомогою нових технологій.

Такі компанії, як Mercedes-Benz і Renault, вважають, що майбутнє електродвигунів пов’язане з технологією осьового потоку, оскільки вона порівнюється з твердотільних батарей, які повинні замінити існуючі батареї в електромобілях. У Mercedes підтвердили, що вже розробляють аксіальні електродвигуни, і, за деякими даними, BMW робить те ж саме.

Осьовий мотор – розробка компанії YASA, яка нещодавно отримала замовлення від Daimler. Це плоский і круглий пристрій, який легший і ефективніший за відомі електродвигуни. Двигун має масляне охолодження, тому він не перегрівається і набагато ефективніший, що дозволяє збільшити пробіг електромобіля приблизно на 7%. А оскільки він використовує менше енергії, це дозволяє виробникам зменшити вагу на 10%, оскільки батареї будуть легшими.

Незважаючи на хороші перспективи, все ще є деякі побоювання з приводу електродвигунів та використання в них рідкісноземельних металів, зазначає Auto News.

Підраховано, що до 80% електродвигунів сьогодні використовують постійні магніти, включаючи такі метали як неодим, празеодим, диспрозій та тербій. При видобутку цих матеріалів утворюються токсичні відходи, і багато з них видобуваються та переробляються у Китаї.

Синхронні двигуни, що використовуються Renault і BMW, не містять цих рідкісноземельних матеріалів, але не всі виробники автомобілів наслідують їх приклад. Наприклад, двигуни з постійними магнітами, що використовуються в електричному Volvo XC40 Recharge, містять рідкісні метали.

«Причина, через яку ми вибрали це, — чиста ефективність. Це найкращий компроміс між потужністю, крутним моментом і ефективністю для цих двигунів, тому ми, ймовірно, будемо дотримуватися цієї технології, принаймні зараз», – сказав Лутц Стіглер , менеджер з електроприводу Volvo Cars в інтерв’ю Auto News.

Експерти зазначають, що розвиток електродвигунів вплине на робочі місця в автомобільній промисловості. Електродвигун зазвичай має на 50% менше деталей, ніж двигун внутрішнього згоряння, яке конструкція вимагає на 30% менше роботи. Прагнучи зберегти робочі місця, багато виробників готові розробляти і виробляти власні електродвигуни, попередньо використовуючи агрегати інших компаній.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Dacia готується скласти конкуренцію Volkswagen Golf новим доступним хетчбеком

Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…

08.11.2024

Як уникнути шахрайства під час купівлі вживаного авто: 10 найпоширеніших афер

Пошук і купівля вживаного авто має бути захопливим процесом, але шахраї легко можуть підбити водіїв…

08.11.2024

Водіям нагадали про штрафи за порушення при використанні поворотників

Водії в Україні часто навіть не замислюються, що Правила дорожнього руху вимагають не просто вмикати…

08.11.2024

Toyota представила нову версію Corolla

Під час створення нової Corolla Altis GR Sport інженери надихнулися успішними моделями GR Yaris GR…

08.11.2024

Автоексперти розвінчали 3 популярні міфи про поліцейських

Щоб водії краще дотримувалися правил дорожнього руху, багато співробітників поліціїпогоджуються на деякі хитрощі щодо них.…

08.11.2024

Найшвидший 4-дверний електрокар Xiaomi отримає три мотори

Китайська корпорація Xiaomi готується до початку продажу нового різновиду свого електрокара SU7. Новинка отримає приставку…

08.11.2024