2021 можна однозначно назвати одним з найгірших періодів для автомобільного ринку в сучасній історії. Наслідки пандемії, порушення в ланцюжках поставок, криза у виробництві напівпровідникової продукції та багато іншого стали причинами жорсткого дефіциту нових автомобілів, що спричинило стрибкоподібне зростання цін. Водночас автолюбителі з усього світу продовжували купувати транспортні засоби незважаючи ні на що.
Минулий рік можна охарактеризувати як період, у якому позиції електрокарів та гібридів стали зміцнюватися, а колись популярні моделі втратили своє становище на ринку. Тим не менш, у деяких країнах стан справ залишається незмінним протягом багатьох років і 2021 не став винятком.
Нещодавно з упевненістю можна було сказати, що найпопулярнішим автомобілем у Німеччині став Volkswagen Golf, проте в останні три роки лідерство моделі серйозно похитнулося. Незважаючи на це автомобіль, як і раніше, займає перший рядок, але його почали «наздоганяти» кросовери — слідом йдуть T-Roc і Tiguan. Таким чином, минулого року Golf розійшовся тиражем у 91 621 екземпляр, а дві інші моделі – 57 424 та 55 527 машин відповідно.
Другий за величиною в Європі автомобільний ринок, французький, очолив Peugeot 208 з показником 88 037 проданих автомобілів. Слідом за ним йдуть Renault Clio і Dacia Sandero – 85370 і 77067 машин відповідно. Зазначимо, що це перший з 2004 року випадок, коли малолітражка від Peugeot випередила з продажу аналогічну модель від Renault. Тим не менш, Dacia Sandero показала найбільше зростання продажів за рік — 44% порівняно з 2020 роком та 11% порівняно з 2019 роком.
Ринок Великобританії, яка більше не належить до Євросоюзу, очолив Opel Corsa, обігнавши безперечного лідера в особі Ford Fiesta. Новий лідер розійшовся тиражем у 40 914 машин. Слідом за ним йдуть Tesla Model 3 з показником 34 783 одиниці і Mini Cooper з результатом 31 792 проданих машини. Повідомляється, що в низверженні Fiesta з верхівки топу продажів брав участь компактний кросовер Ford Puma, який перевернув на себе увагу частини покупців.
Італійський ринок, як і раніше, очолює Fiat Panda з показником у 112 298 проданих автомобілів, що становить 7,6% ринку. На другому місці розташувався Fiat 500, а на третьому Lancia Ypsilon, які розійшлися тиражем у 44 819 та 43 735 машин відповідно.
В Іспанії два перші місця з продажу займають кросовери. Це Seat Arona та Hyundai Tucson, які обрали 21 946 та 21 258 іспанців. Третій рядок зайняла бюджетна модель Renault Sandero з показником 20 419 машин.
У США ситуація з продажами, незважаючи на пандемію та дефіцит напівпровідників, практично не змінилася. Перше місце тут, як і раніше, належить пікапам Ford серії F , на частку яких припало 726 004 машини. Далі йдуть пікапи RAM і Chevrolet з показниками в 569 388 та 529 765 продажів. Як завжди, у США своя статистика, тому дізнатися, яка саме модель взяла гору, неможливо.
Ціни на бензин, дизпаливо та автогаз знизилися станом на початок травня. Про це пише "Хвиля"…
За останні 80 років компанія Toyota заслужила репутацію виробника одних із найнадійніших автомобілів, а її…
Оновлений Geely Atlas сфотографували без камуфляжу. Кросовер Atlas, відомий у Китаї як Boyue L, змінив…
У BMW вважають, що продажі дизельних автомобілів продовжуватимуть падати. Це пов'язано з тим, що правила…
Уряд Франції виявив підтримку українській поліції, передавши силовому відомству 13 нових автомобілів марки Mazda. Цей…
Європейська комісія попередила трьох китайських виробників електромобілів про те, що вони надали недостатньо інформації щодо…
Leave a Comment