Відразу надамо необхідні застереження: не сприймайте даний список як аксіому чи як намагання поставити якісь штампи на сексуальних меншинах. Це лише статистичні відомості, зібрані переважно з американських сайтів з подібними підбірками.
Так, тут можна виокремити певну закономірність. Зокрема, що люди з нетрадиційною сексуальною орієнтацією більш схильні вибрати для себе щось оригінальніше як, скажімо, в плані одягу, так і стосовно автомобіля. Тому в списку чимало яскравих і, що важливо, дуже стильних моделей. Проте, повторюємо, це не затверджує жодного правила, як до самих людей даної групи, так і до наведеним авто. Тим більше, що є в добірці аж ніяк не яскраві автомобілі, в яких що-небудь цікаве чи особливе запідозрити ніхто би не зміг.
Отож, короткий висновок – все відносно. Втім, ми в uamotors вирішили поділитися з вами тим, які моделі авто більше симпатизують членам ЛГБТ-спільноти.
Цей хетчбек преміум-класу від Сітроен випускався з 2011 до 2018 року. В його основі лежить модель С4, проте від свого мейнстрімового брата DS4 відрізняється дуже суттєво. Для початку, він має оригінальний кузов, починаючи з центральної стойки. Навіть раніше – лобове скло у «ДС-ки» панорамне, заходить аж на сонцезахисні дашки. Передній бампер також інший. Салон архітектурно ідентичний до такого у С4, але з більш ексклюзивними матеріалами оздоблення та деякими індивідуальними дизайнерськими штрихами. Взагалі, сам вигляд DS4 дуже «дизайнерський» і особливий.
Смарт більшою мірою завжди вважався жіночним автомобілем. Тепер можна придбати лише 2-місну електричну модель EQ fortwo. Дальність ходу (WLTP) – 147 км. пояснюється не тільки призначенням смарту: проїхатися в магазин, на роботу, або з однієї вулиці міста на іншу – і на тому ж місці “поставити авто в розетку”. Справа також у крихітних габаритах, які унеможливлюють розміщення більшої батареї.
Дивно бачити таку модель в цій підбірці, проте вона тут. Аутбеки всіх попередніх поколінь мали класний дизайн. Особливо перші три генерації, з 90-х років і до кінця 2000-х – вони були стрімкими, елегантними, з чистим пропорційним дизайном. А чого були варті безрамкові вікна дверей – як на спорткарах! Далі два наступних кузова втратили і витонченість та стиль, проте все одно залишалися доволі симпатичними моделями. Останнє ж, шосте, покоління – це повна невдача з точки зору зовнішності.
Сучасний Форестер також далекий від золотих стандартів автомобільного дизайну. Це такий собі аморфний середньорозмірний кросовер з атмосферними 2.0- та 2.5-літровими двигунами і горезвісною автоматичною коробкою передач типу «варіатор» – CVT. У 2021 році Форестер зазнав рестайлінгу, отримавши дещо специфічну головну оптику спереду, про те від головної його проблеми – драматично низької підвіконної лінії профілю – ніхто кросовер не врятував.
Ренглер десятиліттями асоціюється з автомобілем волелюбів і тих, хто веде активний спосіб життя. Можливо, через це він відносно популярний серед гомосексуалістів. Або ж через те, що у нього дуже класний, оригінальний та ні на що не подібний дизайн – хто зна, хто зна. Що цікавіше, усе це дещо не в’яжеться з вираженим маскулінним образом американського позашляховика, особливо з його драйверськими якостями – він тяжкий, жорсткий і брутальний. Типовий рамний джип. Прямо таки розкол аудиторії якийсь!
Тойота Пріус це також символ, але протилежний до Джип Ренглер. Це не брутальний ненажерливий офф-роудер, а спокійний економічний гібридний хетчбек із зовсім не класичним дизайном. Втім, не класичним – не значить поганим. Навіть остання генерація Пріуса, від якої багато хто відвернувся через її епатажний вигляд, насправді виглядає дуже навіть достойно. Найголовніше – її зовнішність насамперед зумовлена прагненням якомога більше знизити аеродинамічний супротив коченню.
МІНІ давно дістав славу переможця жіночих симпатій. Але це стосується насамперед класичного 3-дверного хетчбека. А кросовер Кантрімен, як видно, подобається багато кому. Головним залишається факт – це дуже якісна річ, з чудовим комфортним салоном, де приємно знаходитись, і перфектними налаштуваннями шасі.
Фольксваген Бітл також має сильний дамський імідж. І вже точно більш оригінальний дизайн, ніж Golf 5/6 поколінь, на базі якого він зроблений. Останнє покоління випускалося з 2011 до 2019 року як хетчбек або кабріолет. Шкода, що розробку нового покоління поставили на паузу. Хоча до сих пір ніби планували відродити цей самий кузов, у 3- та 5-дверній версії, і на повністю електричній платформі.
Родстер МХ-5 від Мазда є одним з найтитулованіших спорткарів усіх часів. Він є улюбленцем серед автомобільних ентузіастів, які хочуть отримати стильне, легке, бездоганно налаштоване відкрите авто. Попри це, його люблять також ті, хто звик відчувати власну індивідуальність. Можливо, тому МХ-5 є відносно популярним вибором серед осіб з нетрадиційною орієнтацією.
Dodge, ймовірно, розуміє, що майбутні електричні версії Charger не викликають великого ентузіазму серед шанувальників марки.…
Настав період, коли потрібно міняти літню гуму на зимову. При цьому вартість послуг із заміни…
Невеликий електричний паркетник Kia EV3, представлений минулого травня у Кореї, готовий до виходу на європейський…
У сильні морози водії мимоволі роблять помилки, які негативно позначаються на технічному стані автомобіля. Експерти…
20 тисяч доларів або біля 800 тисяч гривень далеко не ті гроші, на які можна…
Hyundai в черговий раз "засвітив" найпродуктивнішу версію свого електричного седана Ioniq 6 з літерою "N"…
Leave a Comment