Бренд Toyota у 2021 році став найпопулярнішою маркою в інтернеті

У конкурсі взяли участь 154 країни.

Час читання: < 1 хв.
0

Австралійське агентство Compare The Market представило щорічний світовий рейтинг, заснований на базі пошукових запитів щодо автомобільних марок. Всього до списку увійшло 154 країни за даними Google Trends.

У результаті в 2021 році першою стала японська компанія Toyota з результатом 31%. Першість бренд зайняв у 47 країнах. Як причини високої популярності марки назвали вихід нових Land Cruiser 300 і Corolla Cross і першого електрокара Toyota bZ4X. Крім того бренду почав випускати нові запчастини для культових моделей компанії.

Друге місце дісталося BMW з лідерством у 29 країнах. Замикає трійку лідерів ще один німецький бренд – Mercedes (лідирує у 23 країнах). Також до першої п’ятірки увійшли Audi (11 країн) та Tesla (5 країн).

Реклама

Найгірші результати порівняно з 2020 роком показали Volkswagen, Mitsubishi та Alfa Romeo, оскільки не змогли стати лідерами в жодній із 154 країн. Російська марка LADA також не утримала лідерства, а у 2020 році перебувала на першому місці в Україні. Крім того відзначили Rolls-Royce з лідерством у Лаосі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!