По суті компанія представила високотехнологічний проекційний дисплей, який використовує доповнену реальність для проектування інформації в полі зору водія. Це бачення майбутнього одночасно цікаве та трохи жахливе.
Все починається з вітання системою водія, перш ніж сканувати його та автомобіль, щоб переконатися, що вони обидва в хорошому стані. Потім система перевіряє календар водія та пропонує маршрути руху на основі їх розкладу.
Як тільки водій підтвердить, що він хоче відправитися в запропоноване місце, навігаційна інформація завантажується та проектується на дисплей у добре видиму лінію. На початку поїздки система попереджає водія про наближення машини швидкої допомоги і пропонує перебудуватися.
Потім все стає ще гірше, оскільки дисплей фактично стає рекламою прилеглих підприємств, таких як продуктовий магазин, взуттєвий магазин та піцерія. Система також виглядає трохи наполегливою, оскільки пропонує випити кави у місці, яке часто відвідує водій. Хоча це може дратувати, Samsung зазначила, що система призначена для того, щоб користувачі могли переміщатися меню ресторану і розміщувати замовлення зі своєї машини.
Якщо залишити це осторонь, передбачається, що система використовуватиме технологію V2X для забезпечення прозорого огляду того, що знаходиться перед напівпричепом. Це хороша ідея, тому що можливо важко побачити дорожні знаки, рухаючись позаду причепа.
Хоча деякі функції здаються трохи надуманими, ряд компаній продемонстрували навігацію з доповненою реальністю на виставці CES, і, ймовірно, у майбутньому вона з’явиться і в інших автомобілях.
Прототип побудований на новій платформі GEA (Geely Electric Architecture) та оснащений технологіями «цифрового» шасі, а…
Компанія Volkswagen розглядає скорочення персоналу як один із способів знизити витрати. До 2026 року планують…
В Україні влада планує змінити правила продажу вживаних транспортних засобів для збільшення надходжень до державного…
Подовжений Suzuki Jimny перетворили на зменшену копію Mercedes G-Class Brabus. Позашляховик кардинально змінився зовні та…
У 2023 році компанія Ferrari заробила на кожній проданій машині 118 тисяч євро, показавши найкращий…
Недорогий кросовер Kia Sportage, який має високий попит у всьому світі і суперничає з Toyota…
Leave a Comment