Зазначається: загальні витрати, що включають транспортування машини через океан та оплату послуг посередника, ставлять під сумнів доцільність покупки.
«Клієнту така машина коштуватиме мінімум 10-12 тис. доларів. При цьому ціни на окремі моделі можуть бути до 30% вищими, ніж для аналогічних нових машин із салону», – розповіли аналітики.
Пригнати бите авто зі США коштує щонайменше 10 тис. доларів
Вигнання битих автомобілів зі США в Україну стало маловигідним як для тих, хто цим займається, так і для покупців. За словами директора компанії Automax Олександра Короля, “маржинальність цього бізнесу впала наполовину порівняно з 2016 роком”. Головна причина цього – ціна на аукціонах, що підвищилася, для посередників, що виходять на торги і привозять машину для клієнтів в Україну.
“Часто покупка невигідна і для кінцевого покупця – навіть незважаючи на низьку вартість на аукціоні, загальні витрати придбання, що включають транспортування, розмитнення та ремонт “битка”, роблять багато машин нелеквідними після їх прибуття в країну”, – зазначають аналітики.
Загалом середній бюджет придбання битого авто через американський аукціон для кінцевого покупця (з урахуванням доставки, оплати послуг посереднику, ремонту та розмитнення) становить 10-12 тис. доларів. За цю суму, розповідають фахівці, можна придбати авто 2014-2016 р.в. не найкращих комплектацій.
При цьому зазначається, що такі машини замовляють 50% посередників. Машини інших цінових категорій купують значно менше:
- за 25-35 тис. доларів – 25% клієнтів компаній-посередників купують машини;
- на машини від 40 тис. доларів – 10-15% ринку.
І лише невелика частка клієнтів орієнтується на дуже дорогі авто. Вони готові платити 80-100 тис. доларів», – зауважують аналітики.
Покупців дурять
У той же час у соцмережах деякі компанії з пригону авто зі США розповсюджують інформацію про падіння цін на американських аукціонах під Новий рік. Нібито ця тенденція проявляється щороку.
«Багато компаній використовують несумлінну маркетингову стратегію, залучаючи клієнтів низькими цінами. Але зрештою той отримує не те, що хотів. Часто для цього використовують медійників та блогерів», – розповів власник компанії Auto America Валерій Чуб.
Втім, аналітики наголошують: запевняти у повальному обмані, мабуть, не можна. Адже інші співрозмовники цієї інформації не підтвердили.
Leave a Comment