Журналісти в Китаї провели експеримент та з’ясували, як змінюється дальність ходу електричних автомобілів на сильному морозі. Для експерименту відібрали 40 електрокарів. Машини протестували за температури -20 градусів за Цельсієм.
Повністю заряджені електрокари залишили на ніч за мінусової температури. Після цього провели тестовий заїзд містом та на трасі.
У ході випробувань з’ясувалося, що автомобілі втратили від 40% до 60% запасу ходу. Понад 300 кілометрів змогли подолати лише Weilai EC6, Xpeng P7 та Jikrypton 001.
Американський електрокар Tesla Model Y також протестували. Автомобіль зайняв 7 місце у загальному заліку. Електрокар проїхав 279,6 кілометра при заявлених у паспорті 594 кілометрах. Tesla Model 3 зайняла лише 25 місце. За обіцяних 246 кілометрів автомобіль проїхав 200,2 кілометра.
Наприкінці рейтингу виявився кросовер LiXiang One – проїхав 59,3 із можливих 188 кілометрів.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment