Журналісти в Китаї провели експеримент та з’ясували, як змінюється дальність ходу електричних автомобілів на сильному морозі. Для експерименту відібрали 40 електрокарів. Машини протестували за температури -20 градусів за Цельсієм.
Повністю заряджені електрокари залишили на ніч за мінусової температури. Після цього провели тестовий заїзд містом та на трасі.
У ході випробувань з’ясувалося, що автомобілі втратили від 40% до 60% запасу ходу. Понад 300 кілометрів змогли подолати лише Weilai EC6, Xpeng P7 та Jikrypton 001.
Американський електрокар Tesla Model Y також протестували. Автомобіль зайняв 7 місце у загальному заліку. Електрокар проїхав 279,6 кілометра при заявлених у паспорті 594 кілометрах. Tesla Model 3 зайняла лише 25 місце. За обіцяних 246 кілометрів автомобіль проїхав 200,2 кілометра.
Наприкінці рейтингу виявився кросовер LiXiang One – проїхав 59,3 із можливих 188 кілометрів.
Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…
Дорожній етикет відіграє ключову роль у забезпеченні безпеки руху. Він регулює, як водії, пішоходи й…
Третє покоління кросовера Dacia Duster дебютувало восени 2023 року, а вже у 2024-му модель вийшла…
Американські автомобілі традиційно не славилися високою надійністю, проте останнім часом ситуація помітно змінюється: моделі зі…
Українським водіям нагадали про важливий момент, який може обернутися штрафом уже під час першої зупинки…
Першою ознакою швидкого зносу механічної коробки передач є труднощі з перемиканням: важіль рухається з великим…
Leave a Comment