Mercedes перейде на водневі двигуни, але не для всіх моделей

Час читання: 3 хв.
0

Ола Калленіус поки не хоче вказувати термін придатності двигуна внутрішнього згоряння, але це не заважає генеральному директору Daimler і Mercedes-Benz випускати один електричний Mercedes за іншим.

Для Daimler, безумовно, ера електромобілів настала. Автоконцерн в черговий раз проілюстрував це на виставці IAA в Мюнхені, представивши нові EQB та EQE у поєднанні з двома концепціями електричного дизайну: Concept #1 від Smart та концептуальним EQG від Mercedes. Останній є провісником повністю електричного G-Classі підтверджує, що електрифікація продовжується у всіх ланках Daimler, у тому числі у висококласних продуктах. Це означає, що електрика незабаром торкнеться всього портфеля компанії, тому що «акумуляторно-електрична силова установка – це головний шлях у майбутнє для легкових автомобілів Mercedes та Smart».

За словами Калленіуса, водневі паливні елементи використовуватимуться у вантажівках, які мають перевозити важкі вантажі на великі відстані, наприклад, 40 тонн на 2000 кілометрів. Саме в цьому випадку акумулятор стане настільки великим і важким, що зарядна ємність впаде, що, звичайно, не прийнятно. Щоб прискорити розробку паливних елементів, Daimler уклав угоду з Volvo Trucks . Таким чином, позиція німецького автоконцерну полягає в тому, що легкові та легкі комерційні автомобілі матимуть електричну силову установку з батареями, і що найбільші автомобілі отримають вигоду від водневих паливних елементів (за умови, що водень виробляється з відновлюваних джерел).

Реклама

Можливо, це може здатися трохи суперечливим: запускати все більше електромобілів, але не бажати прощатися з двигунами внутрішнього згоряння. І все-таки Mercedes був єдиним брендом преміум-класу, який представив автомобілі з ДВС на виставці IAA у вересні, хоча вони мали деяку електричну підтримку. Калленіус стверджує, що Mercedes-Benz розробляє їх з урахуванням досвіду у Формулі 1, більшою чи меншою мірою дозволяючи їм переходити до серійного виробництва. Так, гіперкар Project 1 майже в оригіналі використовує установку машини F1 , а новий C-Class All-Terrain – м’якшу форму гібридизації.

«У технологіях просто немає явного поворотного моменту, коли одна технологія замінює іншу. Так що будьте впевнені, що двигуни внутрішнього згоряння будуть вироблятися у цьому десятилітті і, можливо, у наступному. Питання не так у тому, коли одна технологія знімається з виробництва, а інша візьме гору, скільки в тому, як створити умови, що сприяють такому переключенню. Ми всі любимо та тримаємось за індивідуальну мобільність, яку наш засновник розробив наприкінці ХІХ століття. Сьогодні питання у тому, як разом із владою дати цій концепції стійке майбутнє», — заявив генеральний директор.

Нагадаємо, Mercedes-Benz обіцяв, що з 2025 року розроблятиме електричні платформи, щоб до 2039 року стати повністю нейтральним за викидами CO2. Проте для цього разом із компанією має зростати інфраструктура, а енергія має бути відновлюваною. Цього компанія навряд чи досягне самотужки, тому Mercedes-Benz пропонує впроваджувати інновації в тандемі з державою.

“Практично всі країни підписали Паризьку кліматичну угоду і тому готові поступово відмовитися від використання викопних видів палива, щоб рухатися до суспільства з нейтральним рівнем викидів CO2”, – повідомив Калленіус. «Проблема в тому, що не всі можуть або хочуть використати одну й ту саму тимчасову шкалу як серед урядів, так і серед автовиробників. У Mercedes у цій галузі справи вищі за середній, і він є партнером консорціуму Ionity по станціях швидкої зарядки. Ми також думаємо та працюємо над інфраструктурою, хоча ми ніколи не робили цього з АЗС».

На запитання, чи буде цей перехід коштувати робочих місць в автомобільній промисловості або будуть створені робочі місця, Калленіус відповів, що так чи інакше зміна буде, і у виробництві ДВЗ робочі місця дійсно зникнуть. Але повернуться функції інших ланок виробничого ланцюжка, тому це буде перехід, який триватиме не менше 10-15 років. З цією метою Daimler розробляє план конверсії, який має підготувати підприємства до майбутнього.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!