Mercedes перейде на водневі двигуни, але не для всіх моделей

0
43

Ола Калленіус поки не хоче вказувати термін придатності двигуна внутрішнього згоряння, але це не заважає генеральному директору Daimler і Mercedes-Benz випускати один електричний Mercedes за іншим.

Для Daimler, безумовно, ера електромобілів настала. Автоконцерн в черговий раз проілюстрував це на виставці IAA в Мюнхені, представивши нові EQB та EQE у поєднанні з двома концепціями електричного дизайну: Concept #1 від Smart та концептуальним EQG від Mercedes. Останній є провісником повністю електричного G-Classі підтверджує, що електрифікація продовжується у всіх ланках Daimler, у тому числі у висококласних продуктах. Це означає, що електрика незабаром торкнеться всього портфеля компанії, тому що «акумуляторно-електрична силова установка – це головний шлях у майбутнє для легкових автомобілів Mercedes та Smart».

За словами Калленіуса, водневі паливні елементи використовуватимуться у вантажівках, які мають перевозити важкі вантажі на великі відстані, наприклад, 40 тонн на 2000 кілометрів. Саме в цьому випадку акумулятор стане настільки великим і важким, що зарядна ємність впаде, що, звичайно, не прийнятно. Щоб прискорити розробку паливних елементів, Daimler уклав угоду з Volvo Trucks . Таким чином, позиція німецького автоконцерну полягає в тому, що легкові та легкі комерційні автомобілі матимуть електричну силову установку з батареями, і що найбільші автомобілі отримають вигоду від водневих паливних елементів (за умови, що водень виробляється з відновлюваних джерел).

Можливо, це може здатися трохи суперечливим: запускати все більше електромобілів, але не бажати прощатися з двигунами внутрішнього згоряння. І все-таки Mercedes був єдиним брендом преміум-класу, який представив автомобілі з ДВС на виставці IAA у вересні, хоча вони мали деяку електричну підтримку. Калленіус стверджує, що Mercedes-Benz розробляє їх з урахуванням досвіду у Формулі 1, більшою чи меншою мірою дозволяючи їм переходити до серійного виробництва. Так, гіперкар Project 1 майже в оригіналі використовує установку машини F1 , а новий C-Class All-Terrain – м’якшу форму гібридизації.

«У технологіях просто немає явного поворотного моменту, коли одна технологія замінює іншу. Так що будьте впевнені, що двигуни внутрішнього згоряння будуть вироблятися у цьому десятилітті і, можливо, у наступному. Питання не так у тому, коли одна технологія знімається з виробництва, а інша візьме гору, скільки в тому, як створити умови, що сприяють такому переключенню. Ми всі любимо та тримаємось за індивідуальну мобільність, яку наш засновник розробив наприкінці ХІХ століття. Сьогодні питання у тому, як разом із владою дати цій концепції стійке майбутнє», — заявив генеральний директор.

Нагадаємо, Mercedes-Benz обіцяв, що з 2025 року розроблятиме електричні платформи, щоб до 2039 року стати повністю нейтральним за викидами CO2. Проте для цього разом із компанією має зростати інфраструктура, а енергія має бути відновлюваною. Цього компанія навряд чи досягне самотужки, тому Mercedes-Benz пропонує впроваджувати інновації в тандемі з державою.

Зараз читають  В Україні масово закривають газові заправки

“Практично всі країни підписали Паризьку кліматичну угоду і тому готові поступово відмовитися від використання викопних видів палива, щоб рухатися до суспільства з нейтральним рівнем викидів CO2”, – повідомив Калленіус. «Проблема в тому, що не всі можуть або хочуть використати одну й ту саму тимчасову шкалу як серед урядів, так і серед автовиробників. У Mercedes у цій галузі справи вищі за середній, і він є партнером консорціуму Ionity по станціях швидкої зарядки. Ми також думаємо та працюємо над інфраструктурою, хоча ми ніколи не робили цього з АЗС».

На запитання, чи буде цей перехід коштувати робочих місць в автомобільній промисловості або будуть створені робочі місця, Калленіус відповів, що так чи інакше зміна буде, і у виробництві ДВЗ робочі місця дійсно зникнуть. Але повернуться функції інших ланок виробничого ланцюжка, тому це буде перехід, який триватиме не менше 10-15 років. З цією метою Daimler розробляє план конверсії, який має підготувати підприємства до майбутнього.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.