Постійно зростаючі ціни на пальне, обмеження швидкісного режиму в Україні, світова тенденціяпереходу на екологічні види транспорту, дизельгейти – це те, що суттєво впливає на купівельний попит на авторинку. Чи піддаються такому впливу українські господарі «залізних коней» цікавилися журналісти видання AUTO—Consulting.
Минулого року на частку автомобілів з дизельними моторами у загальному обсязі продажів припало 40% – на 2% більше, ніж роком раніше. Зазначимо, що подібний показник був у Європі в далеких 2000-х.
Скандали, пов’язані з маніпуляціями автоконцернів даними про шкідливі викиди, призвели до того, що європейці стали відмовлятися від дизельних авто, і їх почали відправляти в Україну за привабливими цінами.
У нашій країні кількість автівок з дизельними двигунами збільшилася, зрештою, як і попит на них, і це попри те, що вартість дизпалива майже наздогнала ціну бензину.
Минулого року бензинових автомобілів купили на 2% менше. Електрокари в нас є непопулярними через свою дорожнечу і відсутність розвинутої системи зарядних станцій.
Їх частка в загальній структурі продажів – всього 0,5%. Але фахівці цьогоріч очікують зростання купівельного попиту на такі авто, бо їх дозволили завозити без сплати мита і акцизного збору.
Гібридні авто набирають популярність: якщо в 2016 році їх частка становила 1%, то в 2017-му – вже 2,5%.
Автівки з ГБО, наразі, втрачають клієнтів в Україні через подорожчання газу та його сумнівну якість. Ринкова частка цих авто у 2016-му — 9% в 2017 році лише 5%.