Керівник науково-дослідного центру Toyot Такефумі Сіга (Takefumi Shiga) повідомив, що компанія використовуватиме у виробництві автомобілів браковані, дефективні деталі. За його словами, таке рішення потребує великої мужності. Йдеться про встановлення на нові автомобілі Toyot деталей з мінімальним зносом і подряпинами на зовнішніх поверхнях.
У Toyota стверджують, що використання таких деталей не вплине на безпеку та характеристики автомобілів. Раніше виробник не використовував браковані та дефектні деталі. Усі автомобілі, які введені в експлуатацію або доставлені до дилерських центрів, зібрані зі стандартних комплектуючих.
Причина такого рішення полягає в тому, щоб вирішити проблему з дефіцитом мікросхем та зростанням цін на сировину. Компанії необхідно вдатися до цей крок, щоб зберегти задані темпи виробництва.
Японці зробили офіційну заяву та зазначили, що всі браковані та дефектні деталі працюють нормально. Вони можуть мати лише зовнішні відмінності. Раніше такі деталі одразу відправляли на утилізацію. Тепер вимоги Toyot до комплектуючих будуть знижені з «ідеальних» до «досить хороших».
Виробник гарантує, що високі стандарти безпеки та характеристики автомобілів залишаться на високому рівні.