Categories: Новини

Водії вимагають збільшення дозволеної швидкості

Кияни пропонують дозволити рух важливими магістралями столиці України зі швидкістю, що становить понад 50 кілометрів за годину. Такий крок вони пояснюють неефективністю обмеження швидкості до 50 кілометрів за годину на таких дорогах. Відповідна петиція з’явилася на сайті Київської міськради, пише 24 канал.

Як констатує її автор Костянтин Морозов, з 1го січня 2018 року в населених пунктах максимальну швидкість на дорогах обмежено до 50 кілометрів за годину.

«Це обмеження може бути актуальним для досить вузьких та спокійних вулиць середмістя, на яких є багато наземних пішохідних переходів, світлофорів тощо. Водночас у місті є досить велика кількість широких доріг, що часто є розділеними відбійниками, не містять перехресть, світлофорів, наземних пішохідних переходів, для яких це обмеження стає неефективним та безглуздим», – підкреслює він.

За його словами, перш за все йдеться про проспект Перемоги, вулицю Олени Теліги, проспект Бажана, Столичне та Наддніпрянське шосе, а також Велику Окружну дорогу.

«З метою приведення швидкісного режиму в місті до актуального стану просимо у найкоротший термін дозволити на таких магістралях рух із вищою швидкістю (для кожного випадку це значення може бути визначено окремо, залежно від стану та особливостей дороги) та позначити це шляхом встановлення відповідних дорожніх знаків», – додає Морозов.

Додамо, за останніми даними, під петицією зібрано 3 тисячі 719 підписів з 10 тисяч необхідних.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Renault може відродити “заряджені” моделі Renault Sport

Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…

12.12.2025

Як уникнути проблем з авто під час довгого простою

Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…

12.12.2025

Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

12.12.2025

Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

12.12.2025

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025