Новини

ТОП-5 популярних кросоверів із проблемними двигунами

Share

Здебільшого сучасні двигуни автомобілів менш надійні, ніж силові агрегати, які робили раніше. Це пов’язано насамперед із запровадженням нових технологій. Експерти журналу “За кермом” назвали п’ять популярних кросоверів із найпроблемнішими двигунами.

Так, експерти журналу “За кермом” стверджують, що краще не купувати кросовер Peugeot 3008 із двигуном EP6. Цей силовий агрегат французи у 2006 році створили із німецькими інженерами компанії BMW. У цього двигуна, звичайно, дуже хороші характеристики, але він виявився не збалансованим.

Серед недоліків такого мотора: протікання олії та охолоджуючої рідини, швидке зношування натягувача, розтяг ланцюга ГРМ, а також підвищена витрата олії.

Не рекомендують експерти купувати Volkswagen Tiguan із 1,4-літровими бензиновими двигунами сімейства EA111. Це сімейство двигунів почали робити в 2005 році. Двигун виявився інноваційним, але, на жаль, не дуже надійним.

Серед недоліків: розтяг ланцюга ГРМ, “масложер” та вимогливість до якості палива.

Викликає нарікання й 2,0 л турбодизель серії N47, яким у 2007 році почали оснащувати кросовер BMW X3. У нього підвищений ризик перегріву, засмічення трактів шлаками, швидке розтягнення ланцюга та вимогливість до якості палива. Адже мотор має хороші характеристики.

Також експерти не рекомендують купувати на вторинному ринку Opel Mokka з 1,4 л бензиновим турбодвигуном A14NET потужністю 140 к.с., який у 2009 році розробили інженери Chevrolet.

Серед недоліків: дуже галасливий, дуже швидко зношується помпа, протікання клапанної кришки та сальників коленвала. Але при належному догляді та своєчасному усуненні недоліків ресурс цього двигуна може становити 300 тисяч кілометрів.

Є претензії також до Renault Duster з 1,5-літровим дизельним двигуном (K9K). Головна проблема – п’єзоелектричні форсунки. Також є проблеми з турбонаддувом, поршнями та паливним насосом.

Але якщо міняти масло кожні 5000 км, заправлятися на фірмових АЗС, частіше зливати воду з фільтра-відстійника і регулярно міняти елементи, що фільтрують, стежити за станом ременя ГРМ, то ресурс двигуна складе до 300 тисяч км.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Відбулася офіційна прем’єра гібридного Mercedes-AMG E53

Mercedes-AMG представив нову модель E53, яка не тільки перевершує за потужністю попередню версію E63, але…

01.05.2024

Tesla додала Cybertruck позашляховий пакет із імітацією блокувань міжколісних диференціалів

Tesla оголосила про створення для пікапа Cybertruck пакета оновлень, які повинні підвищити його функціональність за…

01.05.2024

Hennessey анонсувала пакет покращень для Toyota Tundra TRD Off-Road

Техаська компанія Hennessey Performance Engineering представила новий пакет покращень для Toyota Tundra TRD Off - Road, пропонуючи власникам цього пікапа можливість значно…

01.05.2024

Як виглядає новий кросовер Duster, який буде продаватися в Україні

Нещодавно в Туреччині пройшла презентація нового Renault Duster. Позашляховик збиратиметься на заводі компанії в місті…

30.04.2024

Наступною електричною моделлю MINI може стати мотоцикл

MINI відомий своїми компактними та стильними автомобілями, тепер може вийти на ринок двоколісних транспортних засобів.…

30.04.2024

Названо найпопулярніші в Україні б/у авто віком до 5 років

Попит на вживані автомобілі в Україні, як і раніше, вищий, ніж на нові. Але останнім…

30.04.2024