Новини

ТОП-5 популярних кросоверів із проблемними двигунами

Здебільшого сучасні двигуни автомобілів менш надійні, ніж силові агрегати, які робили раніше. Це пов’язано насамперед із запровадженням нових технологій. Експерти журналу “За кермом” назвали п’ять популярних кросоверів із найпроблемнішими двигунами.

Так, експерти журналу “За кермом” стверджують, що краще не купувати кросовер Peugeot 3008 із двигуном EP6. Цей силовий агрегат французи у 2006 році створили із німецькими інженерами компанії BMW. У цього двигуна, звичайно, дуже хороші характеристики, але він виявився не збалансованим.

Серед недоліків такого мотора: протікання олії та охолоджуючої рідини, швидке зношування натягувача, розтяг ланцюга ГРМ, а також підвищена витрата олії.

Не рекомендують експерти купувати Volkswagen Tiguan із 1,4-літровими бензиновими двигунами сімейства EA111. Це сімейство двигунів почали робити в 2005 році. Двигун виявився інноваційним, але, на жаль, не дуже надійним.

Серед недоліків: розтяг ланцюга ГРМ, “масложер” та вимогливість до якості палива.

Викликає нарікання й 2,0 л турбодизель серії N47, яким у 2007 році почали оснащувати кросовер BMW X3. У нього підвищений ризик перегріву, засмічення трактів шлаками, швидке розтягнення ланцюга та вимогливість до якості палива. Адже мотор має хороші характеристики.

Також експерти не рекомендують купувати на вторинному ринку Opel Mokka з 1,4 л бензиновим турбодвигуном A14NET потужністю 140 к.с., який у 2009 році розробили інженери Chevrolet.

Серед недоліків: дуже галасливий, дуже швидко зношується помпа, протікання клапанної кришки та сальників коленвала. Але при належному догляді та своєчасному усуненні недоліків ресурс цього двигуна може становити 300 тисяч кілометрів.

Є претензії також до Renault Duster з 1,5-літровим дизельним двигуном (K9K). Головна проблема – п’єзоелектричні форсунки. Також є проблеми з турбонаддувом, поршнями та паливним насосом.

Але якщо міняти масло кожні 5000 км, заправлятися на фірмових АЗС, частіше зливати воду з фільтра-відстійника і регулярно міняти елементи, що фільтрують, стежити за станом ременя ГРМ, то ресурс двигуна складе до 300 тисяч км.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Названо 3 способи перевірити глибину протектора шин самостійно

Осінь приносить мінливу погоду, калюжі та мокрий асфальт, тому особливо важливо стежити за станом шин…

08.10.2025

Toyota відкликає майже 400 тисяч авто через технічну несправність

Компанія Toyota оголосила про відкликання майже 400 тисяч автомобілів у США через несправність, яка може…

08.10.2025

Топ-7 позашляховиків із легендарною надійністю, які служать десятиліттями

У часи, коли навіть преміальні автомобілі починають "втомлюватися" після 150 тисяч кілометрів, на ринку все…

08.10.2025

Toyota вказала на продаж підроблених гібридів іншими виробниками

Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…

08.10.2025

Як підготувати машину до морозів і уникнути проблем взимку

Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…

08.10.2025

Новий Kia Sportage показали на спекулятивних рендерах

Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…

08.10.2025