ТОП-5 популярних кросоверів із проблемними двигунами

0
1876

Здебільшого сучасні двигуни автомобілів менш надійні, ніж силові агрегати, які робили раніше. Це пов’язано насамперед із запровадженням нових технологій. Експерти журналу “За кермом” назвали п’ять популярних кросоверів із найпроблемнішими двигунами.

Так, експерти журналу “За кермом” стверджують, що краще не купувати кросовер Peugeot 3008 із двигуном EP6. Цей силовий агрегат французи у 2006 році створили із німецькими інженерами компанії BMW. У цього двигуна, звичайно, дуже хороші характеристики, але він виявився не збалансованим.

Серед недоліків такого мотора: протікання олії та охолоджуючої рідини, швидке зношування натягувача, розтяг ланцюга ГРМ, а також підвищена витрата олії.

Не рекомендують експерти купувати Volkswagen Tiguan із 1,4-літровими бензиновими двигунами сімейства EA111. Це сімейство двигунів почали робити в 2005 році. Двигун виявився інноваційним, але, на жаль, не дуже надійним.

Серед недоліків: розтяг ланцюга ГРМ, “масложер” та вимогливість до якості палива.

Викликає нарікання й 2,0 л турбодизель серії N47, яким у 2007 році почали оснащувати кросовер BMW X3. У нього підвищений ризик перегріву, засмічення трактів шлаками, швидке розтягнення ланцюга та вимогливість до якості палива. Адже мотор має хороші характеристики.

Зараз читають  У серійного порушника ПДР забрали автомобіль: наїздив на понад 24 000 грн штрафів

Також експерти не рекомендують купувати на вторинному ринку Opel Mokka з 1,4 л бензиновим турбодвигуном A14NET потужністю 140 к.с., який у 2009 році розробили інженери Chevrolet.

Серед недоліків: дуже галасливий, дуже швидко зношується помпа, протікання клапанної кришки та сальників коленвала. Але при належному догляді та своєчасному усуненні недоліків ресурс цього двигуна може становити 300 тисяч кілометрів.

Є претензії також до Renault Duster з 1,5-літровим дизельним двигуном (K9K). Головна проблема – п’єзоелектричні форсунки. Також є проблеми з турбонаддувом, поршнями та паливним насосом.

Але якщо міняти масло кожні 5000 км, заправлятися на фірмових АЗС, частіше зливати воду з фільтра-відстійника і регулярно міняти елементи, що фільтрують, стежити за станом ременя ГРМ, то ресурс двигуна складе до 300 тисяч км.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.