Новини

Компанія Toyota розповіла про свої плани у світі автопрому

Share

Компанія Toyota виступає проти тотальної електрифікації прискореними темпами, оскільки це в деяких ситуаціях може призвести до економічного колапсу, а також не піде на користь екології. При цьому європейський ринок є одним найважливішим для японського автовиробника, і тут вуглецеву нейтральність ставлять на чолі, тому марці Toyota довелося підлаштовуватися.

Про свою стратегію компанія Toyota розповіла у Брюсселі. План марки наступний: до 2035 року, тобто до того терміну, коли в ЄС не можна буде виробляти, ні продавати машини з ДВЗ, надати широкий список ефективних рішень для силових установок CO2 усім своїм клієнтам. повідомляється, що найближчим часом компанія Toyota запропонує більшу кількість “практичних та доступних автомобілів з нульовим рівнем викидів ( ZEV )”.

Крім того, до 2030 року частка електрокарів у загальному обсязі продажів марки Toyota в Західній Європі складе не менше 50%, за 5 років до вступу вето, попит на автомобілі з нульовим рівнем викидів зросте, і до 2035 року компанія продаватиме 100% ZEV. . Правда в компанії Toyota обмовилися, що подібний сценарій можливий лише за умови досить розвиненої інфраструктури, що складається не тільки з електричних терміналів, але і з водневих заправок.

Але в компанії Toyota не мають наміру відступати від своєї політики різноманіття запропонованих рішень: кожен окремий регіон у світі повинен бути оптимізований з точки зору застосування тих чи інших автомобілів залежно від можливостей та потреб клієнтів. Іншими словами, десь актуальнішими будуть різні види гібридів, десь водневі машини, а десь електрокари. Останні, як відомо, на сьогоднішній день залишаються поки що дорогим типом ТЗ через високий цінник на акумулятори.

За прогнозами компанії Toyota , вартість акумулятора без втрати в параметрах знизиться вдвічі в другій половині 2020-х років, що зробить електричні машини доступнішими. В даний час марка Toyota готується розпочати продаж свого першого електромобіля – кросовера bZ4X , європейський дебют якого відбувся в рамках заходу в Брюсселі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Навіщо швейна голка потрібна кожному водію

Швейна голка може стати несподівано корисним інструментом для автомобіліста. Її можна використовувати для вирішення проблем,…

19.01.2025

Зміна лідерів: які кольори авто стали найпопулярнішими

Синій колір впевнено повернув собі місце серед найулюбленіших автомобільних кольорів у Великій Британії. За інформацією…

19.01.2025

Покупка авто з таксі: чому це може бути небезпечно

На сучасному ринку можна знайти безліч автомобілів – як нових, так і вживаних. Проте до…

19.01.2025

Як не стати жертвою: автомеханік назвав 7 хитрощів на СТО

Автомобільний ремонт – це той момент, коли нерви можуть здати навіть у найспокійнішого водія. Особливо,…

19.01.2025

Водії розгублені через новий знак із чорною стрілкою: пояснюємо значення

Новий дорожній знак, який нещодавно з’явився на автошляхах деяких країн, може викликати здивування серед водіїв.…

19.01.2025

BMW планує абсолютно новий дизайн решітки радіатора

BMW готується до запуску нової ери у дизайні автомобілів. З переходом на платформу Neue Klasse…

19.01.2025