Новини

Компанія Toyota розповіла про свої плани у світі автопрому

Компанія Toyota виступає проти тотальної електрифікації прискореними темпами, оскільки це в деяких ситуаціях може призвести до економічного колапсу, а також не піде на користь екології. При цьому європейський ринок є одним найважливішим для японського автовиробника, і тут вуглецеву нейтральність ставлять на чолі, тому марці Toyota довелося підлаштовуватися.

Про свою стратегію компанія Toyota розповіла у Брюсселі. План марки наступний: до 2035 року, тобто до того терміну, коли в ЄС не можна буде виробляти, ні продавати машини з ДВЗ, надати широкий список ефективних рішень для силових установок CO2 усім своїм клієнтам. повідомляється, що найближчим часом компанія Toyota запропонує більшу кількість “практичних та доступних автомобілів з нульовим рівнем викидів ( ZEV )”.

Крім того, до 2030 року частка електрокарів у загальному обсязі продажів марки Toyota в Західній Європі складе не менше 50%, за 5 років до вступу вето, попит на автомобілі з нульовим рівнем викидів зросте, і до 2035 року компанія продаватиме 100% ZEV. . Правда в компанії Toyota обмовилися, що подібний сценарій можливий лише за умови досить розвиненої інфраструктури, що складається не тільки з електричних терміналів, але і з водневих заправок.

Але в компанії Toyota не мають наміру відступати від своєї політики різноманіття запропонованих рішень: кожен окремий регіон у світі повинен бути оптимізований з точки зору застосування тих чи інших автомобілів залежно від можливостей та потреб клієнтів. Іншими словами, десь актуальнішими будуть різні види гібридів, десь водневі машини, а десь електрокари. Останні, як відомо, на сьогоднішній день залишаються поки що дорогим типом ТЗ через високий цінник на акумулятори.

За прогнозами компанії Toyota , вартість акумулятора без втрати в параметрах знизиться вдвічі в другій половині 2020-х років, що зробить електричні машини доступнішими. В даний час марка Toyota готується розпочати продаж свого першого електромобіля – кросовера bZ4X , європейський дебют якого відбувся в рамках заходу в Брюсселі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Топ-10 автомобілів, що проїжджають понад 400 тисяч кілометрів

Журнал iSeeCars провів масштабне дослідження 174 мільйонів автомобілів і визначив, які машини найнадійніші та здатні…

03.11.2025

ЄС вводить цифрові водійські права та нові стандарти безпеки на дорогах

Європейський парламент ухвалив нові стандарти для водіїв у країнах ЄС, спрямовані на підвищення безпеки та…

03.11.2025

Топ-7 популярних автоаксесуарів, від яких краще відмовитися

У світі автомобільних аксесуарів чимало елементів, які насправді не приносять користі, а іноді навіть шкодять…

03.11.2025

Названо 18 автомобілів, які зникнуть з ринку у 2025 році

Щороку в продаж виходять нові моделі автомобілів, але одночасно з цим деякі йдуть на спокій.…

03.11.2025

Керування автомобілем із причепом: що дозволяє закон і які штрафи загрожують

Багато власників легкових автомобілів стикаються з потребою перевозити вантажі, які не поміщаються в салон, і…

03.11.2025

Hyundai готує власний рамний пікап на базі Kia Tasman

Після того як у лінійці Kia з’явилася нова рамна утилітарна модель у сегменті пікапів, схожий…

03.11.2025