Новини

Компанія Toyota розповіла про свої плани у світі автопрому

Share

Компанія Toyota виступає проти тотальної електрифікації прискореними темпами, оскільки це в деяких ситуаціях може призвести до економічного колапсу, а також не піде на користь екології. При цьому європейський ринок є одним найважливішим для японського автовиробника, і тут вуглецеву нейтральність ставлять на чолі, тому марці Toyota довелося підлаштовуватися.

Про свою стратегію компанія Toyota розповіла у Брюсселі. План марки наступний: до 2035 року, тобто до того терміну, коли в ЄС не можна буде виробляти, ні продавати машини з ДВЗ, надати широкий список ефективних рішень для силових установок CO2 усім своїм клієнтам. повідомляється, що найближчим часом компанія Toyota запропонує більшу кількість “практичних та доступних автомобілів з нульовим рівнем викидів ( ZEV )”.

Крім того, до 2030 року частка електрокарів у загальному обсязі продажів марки Toyota в Західній Європі складе не менше 50%, за 5 років до вступу вето, попит на автомобілі з нульовим рівнем викидів зросте, і до 2035 року компанія продаватиме 100% ZEV. . Правда в компанії Toyota обмовилися, що подібний сценарій можливий лише за умови досить розвиненої інфраструктури, що складається не тільки з електричних терміналів, але і з водневих заправок.

Але в компанії Toyota не мають наміру відступати від своєї політики різноманіття запропонованих рішень: кожен окремий регіон у світі повинен бути оптимізований з точки зору застосування тих чи інших автомобілів залежно від можливостей та потреб клієнтів. Іншими словами, десь актуальнішими будуть різні види гібридів, десь водневі машини, а десь електрокари. Останні, як відомо, на сьогоднішній день залишаються поки що дорогим типом ТЗ через високий цінник на акумулятори.

За прогнозами компанії Toyota , вартість акумулятора без втрати в параметрах знизиться вдвічі в другій половині 2020-х років, що зробить електричні машини доступнішими. В даний час марка Toyota готується розпочати продаж свого першого електромобіля – кросовера bZ4X , європейський дебют якого відбувся в рамках заходу в Брюсселі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Експерти розповіли, як вигідно заряджати електромобіль

Зі збільшенням популярності електромобілів багато їх власників почали задумуватись, як оптимізувати витрати на зарядку. Експерти…

23.11.2024

Mercedes-Benz перенесе гальма у корпус електромотора

Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає…

23.11.2024

Чому варто вибирати незамерзайку з автозаправки замість магазинної

З настанням холодів починається справжній ажіотаж на зимову рідину для омивачів. Її продають буквально скрізь…

23.11.2024

Замерзла вода в бачку омивача: як впоратися з проблемою за 10 хвилин

З настанням холодів я, як і багато водіїв, постійно стикаюся з однією й тією ж…

23.11.2024

Названо водії, які можуть не пристібатися ременем без штрафу

Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…

23.11.2024

Renault відмовиться від спільного мотора для своїх кросоверів з Mercedes-Benz

Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…

23.11.2024