Новини

Компанія Toyota розповіла про свої плани у світі автопрому

Компанія Toyota виступає проти тотальної електрифікації прискореними темпами, оскільки це в деяких ситуаціях може призвести до економічного колапсу, а також не піде на користь екології. При цьому європейський ринок є одним найважливішим для японського автовиробника, і тут вуглецеву нейтральність ставлять на чолі, тому марці Toyota довелося підлаштовуватися.

Про свою стратегію компанія Toyota розповіла у Брюсселі. План марки наступний: до 2035 року, тобто до того терміну, коли в ЄС не можна буде виробляти, ні продавати машини з ДВЗ, надати широкий список ефективних рішень для силових установок CO2 усім своїм клієнтам. повідомляється, що найближчим часом компанія Toyota запропонує більшу кількість “практичних та доступних автомобілів з нульовим рівнем викидів ( ZEV )”.

Крім того, до 2030 року частка електрокарів у загальному обсязі продажів марки Toyota в Західній Європі складе не менше 50%, за 5 років до вступу вето, попит на автомобілі з нульовим рівнем викидів зросте, і до 2035 року компанія продаватиме 100% ZEV. . Правда в компанії Toyota обмовилися, що подібний сценарій можливий лише за умови досить розвиненої інфраструктури, що складається не тільки з електричних терміналів, але і з водневих заправок.

Але в компанії Toyota не мають наміру відступати від своєї політики різноманіття запропонованих рішень: кожен окремий регіон у світі повинен бути оптимізований з точки зору застосування тих чи інших автомобілів залежно від можливостей та потреб клієнтів. Іншими словами, десь актуальнішими будуть різні види гібридів, десь водневі машини, а десь електрокари. Останні, як відомо, на сьогоднішній день залишаються поки що дорогим типом ТЗ через високий цінник на акумулятори.

За прогнозами компанії Toyota , вартість акумулятора без втрати в параметрах знизиться вдвічі в другій половині 2020-х років, що зробить електричні машини доступнішими. В даний час марка Toyota готується розпочати продаж свого першого електромобіля – кросовера bZ4X , європейський дебют якого відбувся в рамках заходу в Брюсселі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Tesla знову встановлює класичні поворотники в Model 3

Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…

02.10.2025

У мережі з’явилися фото спрощеної Tesla Model Y 2026

У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…

02.10.2025

Новий великий кросовер Audi показали на перших фото

Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…

02.10.2025

На яких автомобілях Volkswagen встановлювали двигуни з пробігом понад мільйон

Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…

02.10.2025

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025

Skoda планує випустити бюджетний спорткар

Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…

02.10.2025