Новини

Компанія Toyota розповіла про свої плани у світі автопрому

Share

Компанія Toyota виступає проти тотальної електрифікації прискореними темпами, оскільки це в деяких ситуаціях може призвести до економічного колапсу, а також не піде на користь екології. При цьому європейський ринок є одним найважливішим для японського автовиробника, і тут вуглецеву нейтральність ставлять на чолі, тому марці Toyota довелося підлаштовуватися.

Про свою стратегію компанія Toyota розповіла у Брюсселі. План марки наступний: до 2035 року, тобто до того терміну, коли в ЄС не можна буде виробляти, ні продавати машини з ДВЗ, надати широкий список ефективних рішень для силових установок CO2 усім своїм клієнтам. повідомляється, що найближчим часом компанія Toyota запропонує більшу кількість “практичних та доступних автомобілів з нульовим рівнем викидів ( ZEV )”.

Крім того, до 2030 року частка електрокарів у загальному обсязі продажів марки Toyota в Західній Європі складе не менше 50%, за 5 років до вступу вето, попит на автомобілі з нульовим рівнем викидів зросте, і до 2035 року компанія продаватиме 100% ZEV. . Правда в компанії Toyota обмовилися, що подібний сценарій можливий лише за умови досить розвиненої інфраструктури, що складається не тільки з електричних терміналів, але і з водневих заправок.

Але в компанії Toyota не мають наміру відступати від своєї політики різноманіття запропонованих рішень: кожен окремий регіон у світі повинен бути оптимізований з точки зору застосування тих чи інших автомобілів залежно від можливостей та потреб клієнтів. Іншими словами, десь актуальнішими будуть різні види гібридів, десь водневі машини, а десь електрокари. Останні, як відомо, на сьогоднішній день залишаються поки що дорогим типом ТЗ через високий цінник на акумулятори.

За прогнозами компанії Toyota , вартість акумулятора без втрати в параметрах знизиться вдвічі в другій половині 2020-х років, що зробить електричні машини доступнішими. В даний час марка Toyota готується розпочати продаж свого першого електромобіля – кросовера bZ4X , європейський дебют якого відбувся в рамках заходу в Брюсселі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Peugeot e-208 отримав нову батарею та запас ходу до 433 км

Peugeot оновив електричну версію хетчбека e-208 . Модель 2025 року тепер оснащується акумулятором на 51…

03.04.2025

Навіщо автовласники додають спирт у паливний бак навесні

Багато водіїв з невеликим досвідом не можуть навіть уявити, що всередині бензобака з часом з'являється…

03.04.2025

Представлено оновлений Renault Austral 2025 з вдосконаленою підвіскою та шумоізоляцією

Компанія Renault представила оновлений кросовер Austral 2025 модельного року, який отримав помітні зміни у зовнішності…

03.04.2025

Експерт назвав головні переваги та недоліки Toyota Camry XV50

Експерт детально розглянув сильні та слабкі сторони Toyota Camry сьомого покоління (XV50), більш відомої як…

03.04.2025

Компанія Skoda відмовляється від розробки дешевих автомобілів

Компанія Volkswagen нещодавно офіційно анонсувала дві нові моделі електромобілів компактного розміру – ID.1 та ID.2.…

03.04.2025

Автоюрист розповів, які водії приваблюють інспекторів поліції

Співробітники поліції на дорогах не зупиняють машини випадково — їхній вибір ґрунтується на факторах, які…

03.04.2025