Новини

Hyundai закріпила лідерство на ринку водневого транспорту – Toyota залишилася далеко позаду

Share

Довгий час корпорація Toyota Motor вважалася лідером просування легкового транспорту на водневих паливних елементах, оскільки її модель Mirai хоч і поширювалася переважно через лізинг серед юридичних осіб, залишалася наймасовішою серед собі подібних. Зараз Hyundai не лише потіснив японського суперника, а й упевненими темпами збільшує відрив від нього.

За інформацією агентства SNE Research, на яку посилається Business Korea, з січня по жовтень цього року включно у світі було продано 14 700 легкових машин на водневих паливних осередках, що на 92,4 % більше від підсумку аналогічного періоду попереднього року. На першому місці залишилася Hyundai Motor, що реалізувала за десять місяців цього року 7900 транспортних засобів, її частка на світовому ринку досягла 54%, хоча ще у серпні не перевищувала 52,2%.

Розрив з Toyota Motor, що посідає друге місце, збільшився, оскільки японський суперник скоротив свою частку в даному сегменті ринку з 39,2 до 37,5%. До речі, це відбувалося на тлі збільшення обсягів продажів водню Toyota Mirai другого покоління. По суті, Hyundai зміцнювала свої позиції швидше, ніж зростали продажі Toyota. Останньою з марок за перші десять місяців цього року вдалося продати 5500 автомобілів на водневих силових установках. Mirai першого покоління розійшлася тиражем 11 тисяч екземплярів, спадкоємиця має збільшити це значення вдесятеро, як очікують представники Toyota. Принаймні цього року японській компанії вдалося вже виконати половину цього плану.

Щоб зайняти третє місце, компанії Honda Motor потрібно було продати за десять місяців лише 100 екземплярів аналогічних транспортних засобів, її частка ринку при цьому не перевищила 1,6%. До кінця року компанія згорне постачання моделі Clarity, тому її частка у статистиці і виявилася такою скромною. При цьому наступник для даної моделі буде розроблений, хоча термін його появи на ринку і не уточнюються.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Hyundai

Останні записи

Покупка авто з таксі: чому це може бути небезпечно

На сучасному ринку можна знайти безліч автомобілів – як нових, так і вживаних. Проте до…

19.01.2025

Як не стати жертвою: автомеханік назвав 7 хитрощів на СТО

Автомобільний ремонт – це той момент, коли нерви можуть здати навіть у найспокійнішого водія. Особливо,…

19.01.2025

Водії розгублені через новий знак із чорною стрілкою: пояснюємо значення

Новий дорожній знак, який нещодавно з’явився на автошляхах деяких країн, може викликати здивування серед водіїв.…

19.01.2025

BMW планує абсолютно новий дизайн решітки радіатора

BMW готується до запуску нової ери у дизайні автомобілів. З переходом на платформу Neue Klasse…

19.01.2025

Honda анонсувала випуск нового кросовера CR-V

Цього року на ринку з'явиться оновлений кросовер Honda CR-V, який розширить своє сімейство за рахунок…

19.01.2025

Електрокари стають популярнішими: продажі зросли у 2024 році

Минулого року світовий продаж електромобілів досяг рекордних показників. За даними консалтингової компанії Rho Motion, 2024-го…

19.01.2025