Згідно з опублікованими даними, жодна марка не може дати автолюбителю 100% гарантії на те, що їхні силові агрегати працюватимуть навіть в умовах байдужого ставлення до них їх власника. Нижче буде представлено кілька моделей двигунів великих компаній, які мали певні проблеми.
На перше місце фахівці ставлять V-подібні двигуни Lexus об’ємом 2,5 і 3,5 літра. Такі силові агрегати встановлювалися на седани IS та кросовери RX. У першому випадку проблеми виникали з повітряним фільтром, який пропускав у двигун пил, що призводило до абразивного зносу. У випадку ж з 3,5-літровим двигуном проблеми були з системою охолодження і каталізаторами, що висипалися, які засмоктували всередину силового агрегату.
Ще однією невдалою серією моторів на думку фахівців стали двигуни Mercedes-Benz об’ємом 1,6 і 1,8 літра, які встановлювалися на седани C-Class і E-Class 2002 – 2015 років випуску. Повідомляється, що силові агрегати рідко «доживали» до 100 000 кілометрів пробігу через низький ресурс ланцюга, невдалих натягувачів, появу нагару та проблемного нагнітача.
Компанія BMW також випускала проблемні силові агрегати, наприклад, N52 об’ємом 2,5 і 3,0 літра. Тут основною претензією був перевитрата олії, яка доходила до 2 літрів на 1 000 км. Додавала проблем відсутність масляного щупа, на зміну якому прийшов дуже ніжний датчик рівня масла. Паралельно з цим було випущено серію 1,6-літрових двигунів N12/N13 для моделей MINI і BMW 1-Series. Тут проблеми були ті самі — перевитрата олії.
Нарешті, до ненадійних експерти зараховують двигуни Volkswagen/Audi і, чомусь, коробки передач сімейства DSG. Тут фахівці говорять відразу про всю лінійку 4-циліндрових наддувних двигунів об’ємом 1,4, 1,8 і 2,0 літра. У цьому випадку докладно зупинятись на проблемах силових агрегатів редакція порталу не стала, а просто занесла їх до списку невдалих.